המסקרה שמעבה ריסים מבלי להדביק

רביעיית צלליות Highlights Eyeshadow Palette  מקולקציית Golden Moments בגוון Day Lights של ג'ייד

 

כמו הרבה חברות אחרות בשוק, גם חברת ג'ייד ממנפת את הצלחת פלטות ה"נייקד" של המוצג "אורבן דיקיי" לטובתה, ומעניקה ללקוחה הישראלית אלטרנטיבות חביבות במחירים שווים לכל כיס.
הפלטה הזו מציעה שילוב של ארבע צלליות אפויות, במרקם משיי וגימור מבריק בגוונים טבעיים. על פניו, יופי של מוצר: העיצוב נאה, אם כי לא מקורי במיוחד (ההשוואה האסוציאטיבית המתבקשת לפלטות הקוואדרו המפורסמות של "שאנל" בלתי נמנעת), רוויית הפיגמנט של הצלליות מעולה והן מתקבלות על העפעף כפי שהן נראות לעין בקופסה.
אז היכן נקודת התורפה? ובכן, יש כמה והן בדיוק הטעויות שמונעות, לטעמי, מהחברה להתברג תודעתית כמותג יותר איכותי, כפי ש"קרליין" הצליחו. אמנם במוצרים של ג'ייד ניכרת השקעה ויש מאמץ, אבל אם לצטט את צדי צרפתי-זה תמיד יוצא "ליד" ולא ממש "זה".

 

רבעיית צלליות (מימין), 140 שקל

ראשית, במקום לשמור על צביון אריזות אחיד, עיצוב האריזות משתנה מדי קולקציה. התוצאה הנקודתית חמודה, אבל חוסר העקביות לא ממש גורם למיתוג הוויזואלי להיצרב בתודעה של הלקוחה וחבל.
שנית, כמו בפלטה הקודמת שלהם שסיקרתי, גם הפעם תמהיל הצבעים בעייתי כיוון שהם דומים יותר מדי זה לזה. אם ברביעיות נהוג לשלב שתי צלליות ביניים לעפעף ולקפל, צללית בהירה לעצם הגבה ואחת כהה לזוית העין-הרי שכאן ההבדלים בין הטונים הם כה מינוריים, עד כי צריך ממש להתאמץ על מנת ליצור מראה איפור שלם המתקבל על הדעת (באיפור העיניים שעשיתי כאן עם הפלטה הזו, קשה מאד להבחין במעברי הצבע המבוקשים, למעט הצללית הסגולה שאינה שלהם). בנוסף, קיימת נשורת מסיבית של נצנצים מתחת לעין בזמן העבודה איתן ואני חושבת שלקוחה ממוצעת שאינה מיומנת דיה באיפור, תתקשה מאד בעיבוד נקי שלהן.
נקודת אור: המותג איננו מבצע ניסויים בבעלי חיים, על פי הרשימה העדכנית של "לא קונה בלי ארנב".
שורה תחתונה: המון השתדלות, אבל תוצאה לא מספקת. 
מחיר: 140 שקל.
 

וככה זה נראה

 

 

שפתוני לחות Moist Lip Color Stick של חברת Life
ליין מוצרי הצבע של חברת הבית של סופר-פארם מתחדש בתוספת כיפית במיוחד: שפתוני לחות צבעוניים בצורת עפרונות שמנמנים.
האריזה אינה שונה ממרבית החברות האחרות: עפרון מכני עצום בגודלו, המוציא את המוצר הלחותי בתנועות סיבוביות. השפתונים עצמם מדיפים בניחוח וניל עדין, ומבחר הגוונים יפהפה ומעורר חשק (אהבתי במיוחד את האדום-דובדבן ואת האדום קורלי); רוויית הפיגמנט עזה ועשירה והם עתירי לחות, כך שהגימור שלהם מבריק, אם כי לא גלוסי בטקסטורה שלו. בדומה למוצרים האחרים בשוק, הם אינם מתיימרים לעמידות ומטרתם לספק לחות יתרה לשפתיים בתוספת צבע רענן.
יתרון נוסף ונהדר: גם חברת   Lifeאיננה מבצעת ניסויים בבעלי חיים.

שורה תחתונה: אם חיפשתן משהו קליל וכיפי, שגם ניתן לזרוק כלאחר יד לתיק האיפור ולשלוף מדי פעם – זה הדבר עבורכן!
מחיר: 90 שקל.

 

שפוני לחות, 90 שקל

 

עפרון גבות Double Wear Stay-in-Place Brow Lift Duo של אסתי לאודר
הפטיש הנוכחי שלי בשנה האחרונה הוא מוצרי גבות. כמישהי שלא התברכה ביתר שיעור באזור,  אני מוצאת יותר ויותר את עניין הדגשת הגבות כמהותי לאיפור העיניים, והחיפוש  אחר מוצר שיתן מענה נאות לעניין, מבלי להפוך אותך לליצנית חצר מצויירת, הוא בלתי פוסק.
את עפרון הגבות הזה קיבלתי בשמחה גדולה וציפיתי לגדולות ונצורות. ראשית, המכניזם העדין שלו מוציא ראש דקיק במיוחד, בשונה משאר העפרונות המכאניים הייעודיים לנושא. שנית, אהבתי מאוד את אפקט הדו צדדיות, המספק בצדו השני עפרון בהיר להדגשת וחידוד קווי המתאר של הגבה, כמו גם הארתם.
הצבע שקיבלתי להתנסות היה פשוט מושלם למחומצנת פלטינית שכמוני – בלונד מדויק ואפרפר, נטול כל גוון כתמתם שגורם למראה הגבות להראות קצת זול לעיתים. אופן השימוש היה קליל, התוצאה היתה טבעית ונהדרת והייתי שמחה להכריז כאן באהבה על קראש חדש ונוסף, אלמלא אינסידנט שגרם לי למפח נפש איפורי: הגבה השמאלית שלי חסרת שיער עד כדי כך, שפשוט אין לה "שפיץ", כך שאני נאלצת לציירו. גם הפעם עשיתי כך ויצאתי ליום עבודה שבסופו גיליתי לחרדתי, כי על אף הבטחת עלון היח"צ לעמידות של עד 12 שעות, קצה הגבה המשורטט נעלם אל הלא נודע ואילו אני נותרתי עם חצי גבה מגוחכת להפליא.
ניסיתי את העפרון בבאסה גדולה עוד מספר פעמים ובכל פעם התוצאה היתה זהה- המוצר, שאמור להיות עמיד במיוחד, פשוט לא שורד עלי מעבר לשעות מעטות.
שורה תחתונה: היו לי ציפיות, אבל התאכזבתי. 
מחיר: 135 שקל.
 

עפרון גבות, ;35 שקל

 

שפתוני מאט Long Last Soft Matte Lipstick של קליניק

קליניק מצטרפת לטרנד גימור המאט, עם סדרת שפתונים חדשה. אמנם לא מדובר בשפתונים מתקבעים שהפכו לכה פופולריים לאחרונה, אלא בוורסיה מוצקה של סטיק, אבל התוצאה בהחלט מרשימה.
עיצוב השפתון לא השתנה מזה עשרות שנים, והוא מגיע באריזת המתכת הכסופה והקלאסית של המותג; רוויית הפיגמנט עזה מאד והצבע המתקבל על השפתיים זהה לזה שנראה בעין; הגימור קטיפתי ונעים, מהסוג שאיננו מייבש את השפתיים למוות; התחושה הכללית והמתמשכת איננה מעיקה והגוון מגלה עמידות מרשימה ונותר למשך שעות לא מעטות, אם כי שוב, אינו עמיד כבני דודיו הנוזליים המתקבעים.

 

שפתוני מאט, 142 שקל

כחובבת סגולים ידועה ואדוקה, שמחתי להתנסות בגוון Matte Plum#45 ואיתו גם יצרתי את מראה השפתיים הזה, כשהוא משמש כצבע ביניים בין הסגול המושחר בזויות הפה לבין הוורוד פוקסיה שבמרכז השפתיים.
שורה תחתונה: יופי של אופציה לחובבות הגימור מינוס התחושה הצחיחה האיומה של שפתיים מיובשות.
מחיר: 142 שקל.  
 

וככה זה נראה

מסקרה Volume 1 Seconde של בורז'ואה
בעלת ריסים ישרים שכמותי, תמיד מחפשת מוצרים מנצחים אותם אוכל להוסיף לאוסף המסקרות המצומצם שלי. הציפיות שלי בנושא נמוכות להפליא ולכן אני ממעטת להתאכזב, אלא אם מדובר בקטסטרופה של ממש.
המסקרה הנוכחית של בורז'ואה מגיעה בעיצוב כסוף עם כיתוב כתום. היא בעלת מברשת סיליקון (שאני מודה כי אינני נמנית על חובבותיה) ובאופן מפתיע מוציאה חומר באורח מידתי ומבוקר ומצליחה לעצב את הריסים באופן משביע רצון, ללא אפקט גושי ודביק. היא מפרידה במשורה, כך שניתן לבנות אותה בשכבות ואף מעגלת באורח סביר (במקרה האבוד שלי). מצאתי את העמידות שלה מעולה, אפילו בימים מהבילים במיוחד. בסך הכל היא בהחלט יכולה להפוך לסוס עבודה אמין בתיק האיפור של כל אשה המחפשת מראה יומיומי לשביעות רצונה.
שורה תחתונה: מבין כל אלו שיצא לי לבדוק של המותג, זו (לטעמי האינדבידואלי),הטובה ביותר שלהם. לכו עליה, באהבה!
מחיר: 125 שקל.
 

מסקרה, 125 שקל

עד כאן לביקורת של הפעם-
מוזמנים באהבה לשאול ולהגיב כאן או
בעמוד המקצועי שלי.
להשתמע!

***הכותבת הינה מאפרת מקצועית.

תגובות (0)
הוסף תגובה