איך לשלב את הגרביונים במלתחה

החורף הגיע במלוא עוצמתו וזה בדיוק הזמן לשלוף את הגרביונים מהמגירה. כיון שמדובר באביזר אופנה דומיננטי, שבמקרים רבים נותן את הטון באמירה האופנתית שלך, הכנו לך מספר הצעות הגשה שיתנו לך השראה ויעזרו לך לחדד את הסטייל האישי שאת משדרת. כל שאת צריכה לעשות זה לפתוח את הארון, לבחור את הבגדים, ובהתאם לטיפוס האופנתי שאת, תמצאי את הגרביונים שישלימו לך את ההופעה בצורה המדויקת ביותר.

 

עוד באון לייף

 

הספורטיבית

את אוהבת שנוח לך אבל לא מוכנה לוותר על הסטייל. שמלת פסים רחבה, ז'קט ג'ינס ותיק גב מדליק הם כל מה שאת צריכה כדי להראות מסוגננת תוך לא יותר משתי דקות בבוקר. אז מי אמר שאי אפשר לצאת מהרגלי הטייץ, טוניקה ומגף הכל כך מאוסים בחורף הישראלי?

 

 
גרביונים, לייף, מחיר: 50 שקל; שמלה אלף אלף, מחיר: 340 שקל; ג'קט, ספרינגפילד, מחיר: 230 שקל; נעליים, טו גו, מחיר: 150 שקל; תיק, Kanken, מחיר: 299 שקל
 
 
 

 

גרביונים, לייף, מחיר: 50 שקל; שמלה אלף אלף, מחיר: 340 שקל; ג'קט, ספרינגפילד, מחיר: 230 שקל; נעליים, טו גו, מחיר: 150 שקל; תיק, Kanken, מחיר: 299 שקל

 

הבוהמיינית

את אוהבת את הלוק המונוכרומטי, גזרות פשוטות אבל תמיד עם טוויסט עיצובי מתוחכם. גרביונים בטקסטורה מיוחדת יעזרו לך ליצור את הסטייל שאת כל כך אוהבת. 

 

גרביונים, Bellinky, מחיר: 200 שקל; שמלה, Bellinky, מחיר: 695 שקל; נעליים, יונייטד ניוז, מחיר: 1,120 שקל; תיק, טורקו במשביר לצרכן. מחיר: 400 שקל

 

הפאשניסיטה

את חובבת מותגים אבל יודעת לשלב זול עם יקר. המראה שלך תמיד מקדים את זמנו והחיבורים שאת יוצרת הם שיא הסטייל (גם אם ייקח קצת זמן עד שכולם יאמצו).

בארון שלך נמצא את כל הסגנונות אבל רק את יודעת איך לקחת חצאית דמוי עור אדומה, סווטשירט, נעלי עקב ותיק קלאצ' ולגרום להם להראות כמו השילוב המושלם.

 

גרביונים, FOREVER21, מחיר: 32 שקל; חצאית, שני צימרמן. מחיר: 650 שקל; נעליים, shoez.co.il. מחיר: 540 שקל; תיק קלאץ', אסוס, 105 שקל 

 

הסקסית

כשאת נכנסת לחדר כולם מסובבים את הראש. אוהבת שחור, מבריק ואם אפשר אז גם צמוד. גם בחורף את לא מוותרת על הסקס-אפיל ובוחרת בטקסטורות שלקוחות מעולם ההלבשה התחתונה.

 

גרביונים, ג'ק קובה, מחיר: 187 שקל; שמלה, אייס קיוב, מחיר: 600 שקל; מעיל, קסטרו, מחיר: 1,500 שקל; צעיף, פונט רומא במשביר לצרכן, מחיר: 80 שקל. 

 

הצבעונית

את חייבת צבע במראה שלך וכמה שיותר. לא מפחדת משילוב של כל גווני הקשת כשאת מתלבשת, ולכן כל כך אוהבת לחגוג עם גרביונים צבעוניים. עצה שלנו, לפעמים פחות זה יותר. אבל באופנה כמו באופנה, הסטייל האישי הוא מה שחשוב, כך שאם את מרגישה שזה משקף את האופי המשוגע שלך – לכי על זה ובגדול.

 

גרביונים, פומפאה, מחיר: 50 שקל; שמלה, PIOO PIOO, מחיר: 1,00 שקל; נעליים, קלארקס, מחיר: 850 שקל; תיק קלאץ', לסטר, מחיר: 90 שקל

 

המנימליסטית

את אוהבת לשמור את זה פשוט, שהקווים יהיו נקיים וכך גם הגרביונים. הגזרות תמיד מוקפדות ובאופן כללי את לא מוותרת על איכות ומוכנה לשלם בהתאם. 

 

גרביונים, לייף, מחיר: 50 שקל; שמלה, איזבלה, מחיר: 500 שקל; שרשרת, יערית וקריסטין, 1,200 שקל; צמיד, שלומית אופיר, מחיר: 165 שקל, תיק, לסטר, מחיר: 270 שקל. 

 

העסקית

את פותחת את הבוקר בפגישה חשובה ומשם מיד רצה למשרד. תמיד יהיו לך גרביונים נוספים בתיק (למקרה של רכבת לא צפויה), אבל הן תמיד ישמרו על סולידיות סגנונית – כיאה לאשת עסקים שמקפידה על קודי הלבוש השמרניים.

 

גרביונים, קסטרו, מחיר: 40 שקל; ז'קט, my closet, מחיר: 800 שקל; חצאית, קסטרו, מחיר: 360 שקל; נעליים, Chocolate schubar בשופרא, מחיר: 365 שקל; תיק, Kipling, מחיר: 1,800 שקל 

 

הזוהרת

אם זה לא מסנוור, זה לא נמצא אצלך במלתחה. וגם בגרביונים שלך את לא מוותרת על הנצנוץ. ברחוב הישראלי את עוף מוזר, אבל מזל שבקרוב מגיע ערב הסילבסטר ובו נשים מרשות לעצמן קצת יותר לזהור ולחגוג אופנה, כך שלא תישארי לבד.

 

גרביונים, דלתא, מחיר: 70 שקל; שמלה, אסוס, מחיר: 1,085 שקל; שרשרת, me.she, מחיר: 139 שקל; נעליים, me.she, מחיר: 239 שקל

תגובות (0)
הוסף תגובה