10 הצעיפים הכי שווים לחורף 2015

האלגנטיות הנונשלנטית של הפריזאיות, גם בתנאי מזג אוויר חורפי, כבר זכתה לאלפי ניתוחים במדיות השונות, ולכאורה מורכבות מאלפי חלקיקי סטייל שנעים בתיאום מושלם זה עם זה ובלתי ניתנים לחיקוי. ואני אומרת לכן, עזבו, זה בסך הכל הצעיף. 
 
צרפתייה שיקית שמכבדת את עצמה אמנם תתלבש אלגנטי ופשוט (ולרוב יקר), אבל תמיד תשא עמה צעיף ליתר ביטחון. קשור על התיק, מלופף סביב הצוואר והאמיצות אף קושרות אותו כחגורה אלגנטית, ובכל משדרגות את ההופעה בשנייה. לכבוד החורף שהחליט להגיע, וגעגועים בוערים לפריז, החלטנו לאסוף עבורכן את עשרת הצעיפים הכי יפים שמצאנו בחנויות, ולצרף גם המלצות בילוי לעונה הקרה.  
 
1. געגועי לשלכת
פוראבר 21, מחיר: 37 שקל. 
אם אין לנו בארץ שלכת פוטוגנית, אנחנו עדיין יכולות לעשות לנו אחת כזו: צעיף סתווי קליל וצבעוני, שעושה שמח בעיניים ואפילו מחמם בתנאי מזג אוויר קלים. אם יש לך אוברול ג'ינס או בצבע שחור, הם ישתדכו נפלא ביחד.  
לעטוף את עצמך בדרך ל: מרתון ברגמן בסינמטק. את גם קלילה וגם אינטלקטואלית. 
 
 
2. רוח נעורים
לייף, מחיר: 35 שקל. 
צעיף כוכבים קליל ונעים, שמתיישב היטב על מזג אוויר לא החלטי. הגוונים הכחולים שלו ילוו כל תשלובת דנים שתבחרו לשים על עצמכן (ממליצות על ג'ינס בשטיפה כהה עם חולצת ג'ינס בהירה יותר ומגפונים שחורים), ויראה נהדר כשאת מתיישבת על אופנוע, בדרך לשקיעה. בתנאי כמובן שאת לא צריכה לאסוף את הילדים קודם. 
לעטוף את עצמך בדרך ל: שוק האיכרים החדש, המקורה והמתוקתק שנפתח לאחרונה. 
 
 
3. מעגל החיים
תמנון 40 שקל.  
צעיף עבה ובצבע שירענן גם את הימים האפורים ביותר. הצעיף של תמנון שייך לז'אנר "הנחתי-יצאתי" ולא ממש מאפשר להלטט בקשרים וקישורים כרצונך. מצד שני, תחשבי כמה זמן זה יחסוך לך בבוקר, במיוחד אם תצרפי אליו קרדיגן כפתורים בכחול צי ובאורך הברך ומגפי גומי מעוצבים 
לעטוף את עצמך בדרך ל: יום נטיעות עם הילדים בגן. אין לילדים נטיעות? אין לך ילדים? צרי חלופה מאושרת בזכות טיפוח גינת תבלינים ביתית לפני הגשמים הרציניים. 
 
 
4. אלגנטיות כבושה
הוניגמן, מחיר: 40 שקל 
צעיף חביב ודק בגוונים סולידיים ובהדפס עדין מהסוג שלא רוצה להתלבט, אבל יגיע לקדמת הבמה אם צריך. לא היינו ממליצות להתחבר אליו בימים קרים, אלא יותר כשצריך לשדרג הופעה משעממת, או לחילופין להסתיר כתם מיסתורי שהופיע בדיוק בקו הצווארון. היזהרי לא להפוך לדיילת בתהליך. 
לעטוף את עצמך בדרך ל: ארוחת טעימות במסעדה הטרנדית ההיא שכולם אומרים שאת חייבת לבקר בה. רק אל תשכחי: חצילים בטחינה את יכולה לקבל גם בשכונתית.  
 
 
5. קר מאוד שם בחוץ
לייף, מחיר: 46 שקל.  
צעיף פוקציונאלי, מחמם ונעים, שבטח תיקני כשסערה פתאומית תתקוף אותך באמצע הרחוב ותגלי ששוב שכחת את כל אקססוריז החורף שלך באיזו דירה עלובה. הוא יעניק כתם צבע עמוק גם לשמלה השחורה הפשוטה שלך. 
לעטוף את עצמך בדרך ל: מסיבת מרקים אצל חברה טובה. אומרים שזה טרנד עכשיו ורק צריך להביא את היין. 
 
 
 
6. בדרך לגימנסיה
H&M, מחיר: 99 שקל 
הבייבי הזה קרץ לנו בזכות צבעים נהדרים ואיכות יוצאת דופן יחסית למותג. בחנות עצמה שידכו אותו לחצאית עור וסוודר אוברסייז חביבים למדי, אבל הוא יאהב גם שמלת סריג ונעלי אוקספורד, אם צריך. 
לעטוף את עצמך בדרך ל: הרצאה מרחיבת אופקים על בר בדרום העיר. 
 
 
7. קלאסי להחריד
טומי הילפיגר, מחיר: 170 שקל 
הילפיגר יודע את נפש הבייסיק של לקוחותיו המרופדים, וגם בפריטים בנאליים לכאורה, כמו צעיף הכוכבים שאיתרנו בקולקצית החורף, הוא מפליא את קסמיו. אז המחיר קצת יקר, בסדר, נצמצם קצת בסופר השבוע.  
לעטוף את עצמך בדרך ל: בליינד דייט של אחרי גירושים. גם אם הפעם זו תהיה נפילה, לפחות יהיה לך את טומי להתנחם בו. 
 
 
8. קליקה בינלאומית
יונייטיד ניוד, מחיר: 189 שקל. 
ביונייטיד מייצרים בעיקר נעליים מעוצבות ובלתי אפשריות (מבחינת תג המחיר), אבל גם להם מתפלק מדי פעם מוצר נגיש (יחסית). צעיף המשי בכחול לבן ילווה אותך כנראה כל החיים, בתנאי שלא תשכחי אותו במסעדת דרכים בדרך לצפון, ויוסיף משיכת שיק גם על פיג'מה מסמורטטת. והכי כיף – אפשר לקשור אותו בעשרות דרכים שונות, כמו אשת חברה אמיתת. 
לעטוף את עצמך בדרך ל: פתיחת תערוכת אמנות של חברה טובה. 
 
 
9. סטטוס: נשואים
אמריקן וינטג', מחיר: 199 שקל 
הצעיף של אמריקן וינטג' הוא מסוג הצעיפים שנועדו למערכת יחסים ארוכת טווח. הוא כולו משדר שיק פריזאי (ולשם כך התכנסנו, כזכור) ודורש את הגישה הנכונה – עילאית ומתנשאת עם סטייל. 
לעטוף את עצמך בדרך ל: שדה התעופה, לוויקאנד באירופה. 
 
 
10. חגיגה חורפית
קיפלינג, מחיר: 250 שקל
צעיף סופר כיפי, כמו שצעיפים במדינה עם מזג אוויר מתוקן בטח היו נתפרים. הוא מחמם בטירוף, כיף להתעטף בו והצבעים שלו צועקים "סרט אמריקאי בקריסמס", גם אם כל מה שאת מתכוונת לעשות בו הוא לאכול עוד סופגניה
לעטוף את עצמך בדרך ל:מיטה. עם אנשים אהובים מסביבך, מרתון "דאונטון אבי" וקערת פופקורן וסוכריות עדשים שוקולד. 
 
תגובות (0)
הוסף תגובה