ג'וליה רוברטס ללא איפור בקמפיין חדש

נראה שג'וליה רוברטס לא היתה יכולה בחור לעצמה דרך טובה יותר כדי לחזור שוב למעמדה כיקירת אמריקה. אחרי שהתחילו לצאת שמועות על אופייה הבעייתי – זאת בעקבות התאבדות אחותה והדיווחים על כך שהיא הובילה אותה לכך – היא הצטלמה לקמפיין של ג'יבנשי, שהצליח להמיס גם את אחרון הציניקנים.

 

 

לכאורה היה אפשר לצפות שכוכבת במעמדה תצטלם על רקע מיוחד, עם אינספור תוספות שיער שעפות ברוח, איפור מוקפד, בגדים מפונפנים ופוטושופ עצבני. אבל רוברטס, אישה יפה שכמוה, הצטלמה ניטרלית לחלוטין: תמונת שחור-לבן על רקע נקי, עם שיער פזור ברישול, כמעט ללא איפור ובחליפה גברית.

 

 

נכון, רוברטס היא לא בדיוק "אישה אמתית" כמו אלו שסוכנויות הפרסום כל כך אוהבות לאחרונה. היא אמנם בת 47, אבל היא עדיין יפהפייה ועם אותן רגליים אין סופיות. עם זאת, כמה כבר יצא לנו לראות כוכבות במעמדה מוותרת על אנשי מקצוע שיהפכו אותה להכי פחות נגישה שאפשר? "לפעמים כשאתה מצלם מישהו כל כך פופולארי, אתה מנסה לעשות את זה זוהר", אמר מעצב ג'יבנשי ריקרדו טישי ל-Style.com. "אבל אני רציתי אותה כמו שהיא הגיעה: עם ז'קט שחור, חולצה גברית, ג'ינס, שזה מה שיש לנו במשותף. בלי שיער, בלי איפור".

 

גם רוברטס עצמה הסכימה עם טישי, ובראיון ל-Yahoo Style אמרה "אני חושבת שאלו תמונות מאוד קוליות, ונראה לי שהייתי בוחרת לעצמי כל אחד מהפריטים". זה בדיוק המקום אליו כיוון טישי –  להראות את רוברטס בדיוק כפי שהיא. "אמרתי לה 'בגלל שיש לך חיוך מאוד יפה וכולם מכירים אותך בזכותו, אני חושב שהפעם את לא צריכה לחייך' והיא היתה מאוד מגניבה ואמרה שהיא תלך על זה'".

 

עוד אמר, שדווקא בגלל שרוברטס כל כך מוכרת וכל כך ידועה בגלל היופי שלה, קשה לה פי כמה לוותר על כל האביזרים והעזרים שעוזרים להפוך כוכבות לגדולות מהחיים. "מן הסתם היא מאוד מודעת לעצמה. כשאתה מעצב ידוע אתה הופך להיות פרנואידי לגבי המראה שלך, אז תתארו לעצמכם איך זה כשאתה כל כך אהוב על ידי כולם. היא הסתכלה על התמונה הראשונה ואהבה אותה, בגלל שלדבריה 'אני יכולה לראות את עצמי, את עצמי האמתית'".

 

 

הרצון לפגוש את 'עצמי האמתית' נשמע הזוי ככל שזה מגיע לכוכבות. הרי לרוב הן חרדות למראה שלהן בצורה אובססיבית (ומובנת, יש לומר), ונוטות לשפצר אפילו את התמונות שהן מעלות לאינסטגרם (כמו שביונסה נתפסה עושה לא פעם). ככה שגם אם רוברטס התברכה בגנים נדירים ובממון שמאפשר לה שף פרטי ואימוני כושר יומיים, ההופעה המתונה שלה היא בכל זאת שינוי מרענן.

 

הקמפיין בכיכובה מגיע דווקא בשבוע שבו אלכסנדר וונג הציג קמפיין חדש לליין הג'ינסים שלו, שהצליח לעורר תגובות נזעמות בכל רחבי העולם. "רציתי תמונה שתעורר פרובוקציה", אמר וונג ל-Women's Wear Daily. ואין ספק, פרובוקציה היא מילה קטנה לעומת שתי הפרסומות שיצאו: באחת דוגמנית שרועה ערומה על ספה כשהג'ינס מופשלים לרגליה. את השנייה אתם רואים בעצמכם:

 

 

משום מה, החליט וונג שכדי למכור לנשים ג'ינסים לא צריך להראות להן את הג'ינס עצמו – איך הוא יושב על הגוף, האם הוא בגזרה נמוכה או גבוה, צרה או רחבה – כנראה לדעתו של וונג אלו פרטים שוליים בעינינו, והרבה יותר מושך אותנו זו דוגמנית ערומה. אבל יש לי סוד לגלות לוונג: בפרסומות לבגדים בדרך כלל אנחנו רוצות לראות בגדים, ועוד יותר טוב מבגדים: בגדים שאותם לובשות נשים שהן כמה שיותר דומות לנו.

 

כהוכחה לעד כמה הבחירה ברוברטס כפרזנטורית היתה חכמה, כשהיא נשאלה האם יש לה עצות סטייל לנדב לקוראות, אמרה רוברטס: "הכי נדושות הן הכי טובות. כשנוח לך ואת מרגישה טוב בתוך מה שאת לובשת, את תראי טוב". יפה או לא?

תגובות (0)
הוסף תגובה