האיחודים המוזיקליים המרגשים בעולם

לצפות בהופעה חיה של זמר או להקה מהמובילים בעולם היא התרגשות אמתית, ועל אחת כמה וכמה אם טסים במיוחד לחו"ל עבורה, או שמדובר באמן ותיק שמי יודע כמה עוד יופיע. במקרה שאתם נמנים על חבר המעריצים שלו\שלהה\שלהם – אז בכלל מדובר בפרפור בלב ודגדוגים בבטן. הנה כמה מהאיחודים המוזיקליים שלא ישאירו את חובבי המוזיקה אדישים:

 

פול סיימון וסטינג באמסטרדם- ואיפה את?

 

מה שנשאר לך זה רק לבחור: חבילות אירועים מלהיבות מבית אל על

הקליקו כאן ותתחילו לארוז 

 

1. סטינג ופול סיימון: שני הענקים האלו, שהיו חברים בהרכבים מצליחים מאוד בעבר (סטינג בפוליס וסיימון עם ארט גרפונקל), מאחדים כוחות ויוצאים ממש עכשיו בסיבוב הופעות אירופאי משותף (אחרי שערכו כבר סיבוב צפון אמריקאי ביחד במהלך 2014). השניים, מהזמרים המוכרים והמצליחים בכל הזמנים, צפויים להופיע בשורה ארוכה של ערים, בהן ברלין, אמסטרדם, פראג, וינה, פריז, לונדון, בלפסט, דבלין, קרקוב, מינכן, ציריך, אנטוורפן, אוסלו, מילאנו ועוד.  

 

2. ביונסה וג'יי זי: הפאוור קאפל, שגם כל אחד מהם בנפרד נחשב לאחד מהאמנים הרווחיים ביותר בעולם, עושו טיזינג לקהל המעריצים שלהם כבר לא מעט זמן. הם הופיעו יחד בגראמי, הקליטו יחד אלבומים, התארחו זה בהופעות של זו ולהיפך ואפילו הופיעו בפני הנשיא אובמה. בשנת 2014 הם יצאו למסע הופעות קצרצר ובעקבות התגובות הנלהבות הצפויות, הם החליטו להרחיב אותו למסע ארוך יותר, במהלך 2015.  

 

3. אדם למברט וקווין – אדם למברט, הזכור מאמריקן איידול 8 (שבו לא זכה במפתיע) נכנס לנעליים הגדולות שהותיר אחריו סולן קווין פרדי מרקיורי, ויצא בסיבוב הופעות משותף עם הלהקה.ההרכב כבר הופיע בארצות הברית וצפוי מינואר 2015 להופיע בערים רבות באירופה, בהן לונדון, פריז, ניקסל, ליברפול, פראג, מילאנו, אמסטרדם, בריסל, מינכן, שטוטגרט, פרנקפורט ועוד.

 

סטינג. יכנס לנעליים של גרפונקל? צילום: Shutterstock

 

עוד איחודים בלתי נשכחים שכדאי להיזכר בהם:

4. ג'סטין טימברלייק וג'יי זי: הרבה לפני שג'יי זי פיזז עם ביונסה אשתו על במה אחת, הוא חלק במה עם אחד הזמרים האהובים בעולם – ג'סטין טימברלייק. שיתוף הפעולה בין שני הענקים החל בשנת 2013, אז ביצעו השניים את השיר "Suit & Tie" בטקס הגראמי. אחרי הטקס חברו השניים למסע הופעות משותף (ט?ר כמו שאומרים במוזיקאית) בשם "Legends of the Summer Stadium Tour", שהוגבל לקיץ אחד ולצפון אמריקה בלבד. אבל אל דאגה: גם ג'יי זי וגם טימברלייק ידועים בשורה של שיתופי פעולה שונים ומגוונים, כך שיש מצב שנראה אותם על הבמות עם עוד פרטנרים מסקרנים. עד עכשיו כבר הספיק ג'יי זי להופיע עם לינקין פארק וגם עם חברו הטוב קנייה ווסט. קשה לדמיין במה מספיק גדולה בשביל שני האגואים של ווסט וג'יי זי, אבל זה בכל זאת קרה.

 

5. בוב דילן ומארק קנופלר: מה יותר מרגש מלראות אגדה בשר ודם על הבמה? התשובה היא לראות שתי אגדות בשר ודם על הבמה. בוב דילן, מענקי הפרפורמרים בכל הזמנים, חבר בשנת 2011 לכמה הופעות יחד עם קנופלר, הסולן המיתולוגי של הדייר סטרייטס וגיטריסט בחסד עליון.

 

6. ליידי גאגא, הרולינג סטונס, ברוס ספרינגסטין ובלק קיז: אמנם מדובר בהופעה אחת ויחידה שהתקיימה בסוף שנת 2012 אבל לא כל יום רואים איחוד מרהיב שכזה. במסגרת חגיגות היובל ללהקת הרולינג סטונס האגדית התארחו על הבמה יחד עם חברי הלהקה גם ליידי גאגא, ברוס (הבוס) ספרינגסטין ולהקת הבלק קיז. "He had me at 'hello, it's Mick'", צייצה בזמנו בהתרגשות ליידי גאגא לקראת המופע. ולזה אנחנו קוראים מפגש פסגה.

 

7. אמינם וריהאנה: אמנם ריהאנה לא זכורה לטובה למעריצים שלה בארץ בשל הופעה חלשה שלה בתל אביב, אבל בדרך כלל היא חורכת את הבמות. אחד הפרטנרים המעולים לזה הוא הראפר אמינם. השניים, שכבר שיתפו פעולה בכמה להיטים, ערכו מוקדם יותר השנה מיני-סיבוב הופעות משותף בארצות הברית.

 

 

ג'ניפר לופז. נראית כמו מישהי שצריכה סייד-קייק? צילום: Shutterstock

 

8. ג'ניפר לופז ואנריקה אגלסיאס: במהלך שנת 2012 יצאו שני הכוכבים הלטינו-אמריקנים הגדולים (היא יותר ממנו, אבל מי סופר) לסיבוב הופעות משותף, שכלל כ-20 ערים בארצות הברית, וכמה ערים בדרום אמריקה.

 

9. נירוונה ופול מקרטני: עוד אחד שחובב איחודים ומופעים משותפים הוא סר פול מקרטני. בשנת 2012 הופיע מקרטני עם חברי להקת נירוונה, שהתאחדו לראשונה אחרי 18 שנה. מקרטני החליף את מקומו של קורט קוביין המנוח. אמנם מדובר בהופעה חד פעמית, אבל כזו שראויה לציון בשל המשמעויות הסימבוליות שלה. 

תגובות (0)
הוסף תגובה