7 גאדג'טים וחידושים מעולים להורים וילדים

אחרי שכולנו הבנו איך באמת נראים חיי משפחה בזכות הצילומים המרתקים של דניאל גונטר, אפשר להתפנות ולחפש הקלות בכל הנוגע לגידול ילדים ולניהול חיי משפחה שפויים. זה לא חייב להיות כינון שלום עולמי או מציאת תרופה למחלות חשוכות מרפא, לפעמים משהו פשוט יכול לשנות את התמונה ולו במעט, ולתת ערך מוסף מעניין. הנה כמה המלצות שדגתי לאחרונה והכנסתי לשימוש ביתי שוטף.

 

עוד באון לייף:

 

 
 
 
פטנט לסגירת מגבונים

לחבילת מגבונים יש שני מצבי צבירה: האחד שהלשונית פתוחה בתיק ומרטיבה לחלוטין את כל מה שהיה בסביבה (בגדים, חיתולים, ארנק, טישיו, מסמכים), השני שהחבילה נשארת פתוחה באוויר הפתוח וכל התכולה מתייבשת כליל. מה עושים? לשם כך הומצא פטנט ישראלי ייחודי: מכסה רב פעמי למגבונים. המכסה האוניברסאלי מתלבש על כל חפיסת מגבונים והוא כמובן רב פעמי. הוא גם דואג שייצא רק מגבון אחד בכל פעם ולא כמה, וזה כבר רווח נקי.

מכסה רב פעמי למגבונים. צילום: מוטי פיישבין

 

אפשר להשיג בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ במחיר של 15 שקל לזוג מכסים.

רוצים לראות איך זה עובד? כאן תמצאו סרטון הדגמה.

 

בגדים שמגשימים חלומות

דנה ושרון הן שתי מעצבות ואמהות שיודעות כנראה מה ילדים (והורים) אוהבים. בין שלל המעצבות המוכשרות שמכינות בגדים יפים, שרון ודנה בולטות בכך שהן מכינות בגדים וחפצים עם ערך מוסף המצית את הדמיון תחת המותג FIZZ. קחו למשל את הגלימות שהן מוכרות: איזה ילד או ילדה לא רצו בשלב מסוים בחייהם להיות גיבורי-על (ויש כאלו שעדיין מנסים)? בדיוק בשביל זה יש חולצות מיוחדות שמתחברת אליהן גלימת גיבורי-על וגם אפשר לקנות כמה גלימות שונות ולהחליף, בהתאם למשימה הניצבת בפני הגיבור והגיבורה הפרטיים. יש גלימות לבנות ויש גלימות לבנים. בנוסף, מעצבות השתיים עוד כמה מוצרים מדליקים וייחודיים כמו חצאיות טוטו לכל הבלרינות הקטנטנות שבחבורה, אוהלי טיפי מקסימים, כי איזה ילד לא רוצה מחנה ואוהל, משטחי פעילות מקוריים בדוגמאות של דשא, נוצות, ים ועוד, כובעים חורפיים עם טוויסט ולאמהות יש מעין צעיף קסם שהוא גם סוג של סינר הנקה מעוצב.

 

אופנה מותאמת לילדים. צילום: אריק קרבר- סטודיו 

 

את כל המוצרים אפשר לראות בחנות במרכז צמרות 2 בהרצליה או באינטרנט.

 

להפוך דמיון למציאות

עוד מישהי שמבינה ללבו של ילד היא יעל אוריאלי. יעל, המכנה את המיזם שלה חיה בצבע, מפיחה חיים בציורי הילדים שלנו. אם גם לכם כבר נמאס מהמתנות השבלוניות שיש לכולם ואין בהן שמץ של ריגוש אמיתי, יעל מדגימה איך אפשר לתת מתנה מקורית ומרגשת. הורים מוזמנים לשלוח ליעל ציורים אהובים של הילדים והיא הופכת אותם לבובות מוחשיות מחומרים נעימים והכי חשוב – בתלת מימד. הציור פשוט קם לתחייה והופך לצעצוע מוחשי. חייבים לראות כדי להאמין וזה באמת אחד הדברים המקוריים שנתקלתי בהם לאחרונה.

דוגמאות ניתן למצוא כאן

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק

 

להדפיס צעצוע שהילד יצר

עידן המדפסות התלת מימדיות הכניס עניין בכל התחום הזה שנקרא עיצוב מוצר. עכשיו זה גם מוחשי לגמרי עבור ילדים והורים שרוצים להדפיס צעצועים בעיצובם. רשת אימג'נריום השיקה את IMAGINIEER שבה יוכלו הילדים לעצב בעצמם מכוניות צעצוע ותכשיטים בתלת מימד דרך אתר האינטרנט. לאחר שיסיימו לעצב את הצעצוע, הילדים ישלחו אותו לייצור במפעל ויקבלו את המוצר הביתה.

מכונית בעיצוב אישי. צילום: אימג'נריום

 

עוד משהו מדליק שקורה באימג'נריום הוא כל היחס לאחר ולשונה. בעוד ילדינו מדקלמים "האחר הוא אני", אולם בפועל רואים רק בובות מושלמות על המדפים בחנויות, ברשת הספרדית החליטו להתייחס ברצינות לשונים בחברה. יש להם למשל סדרת בובות בשם pocket, הכוללת גם דמויות ילדים בכיסאות גלגלים, מלוכסני עיניים או כהי עור.

עוד מוכרים ברשת ספר מיוחד וחדש העוסק במשפחה החדשה בשם "ספר המשפחות הגדול". מרי הופמן ורוז אסקויט, שתי יוצרות בריטיות ותיקות, שכתבו ואיירו עשרות ספרי ילדים, מציגות בספרן המשותף מבט חדש על מוסד המשפחה. הספר מציג את כל סוגי המשפחות: משפחות מרובות ילדים, משפחות קטנות, משפחות חד מיניות, משפחות חד הוריות, ועוד. מדהים להסביר לילדים על המשפחות החדשות.

בובות לא אופייניות של ילדים וילדות. צילום: אימג'נריום

 

לפרטים: www.imaginarium.co.il

 

למצוא את הגן הכי מתאים

מחפשים גן חדש, מטפלת או צהרון? אם אתם הורים התשובה לשאלה הזו מתישהו היא כן. השאלה היא איך מחפשים ואיך מוצאים. לפעמים מפה לאוזן, לפעמים מודעה על עץ בשכונה, אבל לא הייתם שמחים אם היה אתר שירכז עבורכם את כל האופציות כדי שבאמת תוכלו לבחור? ליזה כהן, אמא צעירה, עומדת מאחורי המיזם המדליק "מפת הילדים". זהו אתר המרכז את כל המידע שחשוב להורים: משפחתונים, פעוטונים, גנים פרטיים, גני עירייה \ מועצה, חוגים, מטפלות ועוד לפי אזורים בארץ על גבי מפה. היתרון הוא בכך שהאתר כל הזמן מתעדכן ונוסף בו מידע נוסף וחשוב, כי לכולנו חשוב להפקיד את הגוזלים שלנו בידיים הטובות ביותר.

 

לפרטים

 

לקנות צעצועים ביעילות ובטיחות

תחום המסחר המקוון הוא אחד התחומים הכי מתפתחים בימינו. אתרי הקניות און-ליין תופסים עוד ועוד מקום בתרבות הקניות שלנו, כי לפעמים באמת לא צריך לצאת מהבית. זה נכון גם לגבי צעצועים לילדים. לקנות ברשת חוסך זמן יקר של להעמיס את הצאצאים לאוטו ומונע בעיקר עצבים בחנות לנוכח המחזה הנפוץ "אמא תקני לי". יש כמה וכמה אתרים גדולים בעולם וגם כמה בארץ שדרכם אפשר להזמין צעצועים, אבל למה לא לפרגן לאתר שלא שייך לתאגיד על? אתר SababaKids הוא דוגמה לכך. האתר החדש מבטיח ניווט פשוט ומחירים נוחים. היזמים מבטיחים הנחות ללקוחות הקבועים, מחירים אטרקטיביים ביחס לשוק ובדיקה קפדנית של איכות הצעצועים כך שכולם נושאים תו תקן ישראלי (מה שלא תמיד קיים בצעצועים שמזמינים ישירות באתרים בסין). רק כדי לסבר את העין, מנתוני מכון התקנים הישראלי עולה שבחודשים ינואר-אוקטובר 2014 השמידו כמעט מיליון צעצועים ופריטים לילדים (למשל מוצצים, בקבוקים, בובות, בימבות, תחפושות) כי הם היו רעילים, דליקים ומחשמלים. תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם מזמינים צעצועים זולים באופן מחשיד מאתרים בחו"ל.

 

לפרטים

 

עולים להגנה

אחת השאלות הכי נפוצות בדף הפייסבוק של מאמזון, קבוצת אמהות המונה יותר מ-70 אלף חברות, היא איך להתמודד עם הלחיים האדומות מרוב יובש של הילדים. תופעה מוכרת מאוד למי שמטייל במדינות דרום אמריקה למשל, שם כל הזאטוטים מסתובבים עם לחיים בצבע אדום-בורדו. אבל אנחנו לא גרים בהרי האנדים, ואחת המשחות היותר יעילות שמצאתי על המדפים שייכת לחברת תפוח, המייצרת מוצרי טיפוח מחומרים טבעיים, שלקראת החורף הוציאה קרם פנים טיפולי לגיל הרך להקלה על עור מגורה, יבש ואדמומי. התופעה נגמרת בעיקר מיובש, בשילוב רוח ושינויים קיצוניים בין חום לקור. הגירוי מציק ועלול לגרום לקילופים ולסדקים בעור העדין של הילדים. 

 

קרם פנים לילדים של תפוח טכנולוגיות. צילום: יח"צ

 

40 שקל, להשיג ברשת סופר-פארם.

תגובות (0)
הוסף תגובה