10 הכפפות הכי מפנקות של החורף

 
1. המשתלמות
 
 
כפפות של לייף מבית סופר-פארם, 17 שקל; סריג של ליגל אאוטפיט, 319 שקל
 
אם את בעניין של כפפות שלא ישרתו אמירה אופנתית חולפת, אלא ישארו נאמנות לכמה עונות – אין שום סיבה להוציא סכומים גבוהים. הכפפות האלו מחממות מצוין, נעימות וכיפיות. יחד עם הסריג הן מתחברות ללוק קלאסי שלעולם לא יצא מהאופנה. 
 
 
 
2. המחממות
 
 
כפפות, 199 שקל; עליונית, 549 שקל -THE NORTH FACE 
 
ביום חורפי, כזה שלא יורד בו גשם וכתוצאה מזה הטמפרטורות צונחות, זה הזמן לשלוף את התותחים הכבדים – אלו שיצליחו לשמור על חום גוף תקין. אז נכון שעל הטרנדיות קצת ויתרנו, אבל הן ללא ספק ישמרו עליך מחוממת. מומלץ ביותר למי שמתכננת חופשה חורפית באירופה.
 
 
3. המתוקות 
 
 
כפפות, 69 שקל; סריג, 119 שקל – עדיקה
 
אם התעוררת במצב רוח רומנטי ומתוק, הנה הכפפות שיתאימו לך בול. כמובן שאי אפשר להסתפק רק בפריט מלבב אחד, ולכן גם שילבנו סריג מתקתק במיוחד. המלצה שלנו: בכדי לא לסבול מעודף סוכר, תרגיעי את ההופעה עם ג'ינס נקי שלא יעמיס על השאר.
 
 
4. הקלאסיות
 
כפפות, 119 שקל; סריג, 119 שקל – M&H
 
אם בא לך הופעה סולידית ונצחית, כפפות דמוי עור בגוון קאמל בשילוב סריג שמנת נקי יעניקו לך מראה קלאסי, שיישאר רלוונטי גם בחורף עוד חמש שנים. השילוב יעבוד מצוין עם מכנסיים מחויטים אבל כמובן שגם עם ג'ינס.
 
 
 
5. הרטרו
 
 
כפפות, 129 שקל, לסטר; סריג, 149 שקל, קאלה
 
לחובבות הווינטג' וחנויות יד שניה סידרנו מראה בניחוח של פעם, אבל בפריטים חדשים (מבטיחות שאף יד לא נכנסה לכפפה לפניך). הצירוף של הסוודר עם הכפפות יעניק אפיל רומנטי של ליידי נצחית – בדיוק כפי שאת.
 
 
 
6. היוקרתיות
 
 
כפפות של פולקה למילוס, 380 שקל; סריג של נומרו, 995 שקל
 
לחובבות המותגים שאוהבות לשלם – והרבה – על הבגדים שלהן, מצאנו את הכפפות והסריג שישלימו את המלתחה היוקרתית. אנחנו, כמובן, פחות בעד לקחת משכנתא בשביל פריט אופנה, אבל אם כבר את בעניין, אז זו ההצעה הכי שיקית שלנו.
 
 
 
7. המפנקות
 
 
כפפות של לייף מבית סופר-פארם, 38 שקל; סריג של מסימו דוטי, 495 שקל
 
אין כמו מזג אוויר חורפי כדי לגרום לנו לרצות להישאר מתחת לפוך ולא לצאת מהבית. ליום כזה בחרנו כפפות מפנקות ונעימות במיוחד, שאותן ישלים סריג עבה שילטף את הגוף ויגרום לך להרגיש כאילו לקחת את השמיכה יחד איתך לעבודה.
 
 
8. המינימליסטיות 
 
 
כפפות של ספרינג, 70 שקל; סריג של גולף, 400 שקל
 
אם את כזו שחוששת משילובים באופנה ומבחינתך כפפות הן עוד תוספת שתקשה עליך להתארגן בבוקר, אז אולי כדאי לך לרכוש זוג אחד סולידי ונטרלי, כזה שיתאים עם כל דבר שתבחרי ללבוש. במקרה שלנו, בחרנו סריג קצת יותר מעניין בכדי שבכל זאת יכניס קצת טוויסט להופעה שלך.
 
 
 
9. האמיצות
 
 
כפפות של גולף, 160 שקל; סריג של גולברי, 150 שקל
 
במקרה הזה עשינו את השילוב ההפוך: בחרנו בכפפות "אמיצות", שיבלטו וישמשו מקור העניין בהופעה, ושילבנו אותן עם סריג "רגוע" שייתן להן את הבמה וגם ישתלב מצוין עם כל בגד שיש לך כבר במלתחה. את השילוב הזה תוכלי לאמץ עם כל זוג כפפות בהדפס מדליק או בצבעוניות דומיננטית.
 
 
 
10. הטרנדיות
 
 
 כפפות של טומי הילפיגר, 550 שקל; סריג של בוטיק ירין, 389 שקל
 
אין ספק שאחד הטרנדים הבולטים בחורף הנוכחי הם החותלות, שכבר לא מסתפקות רק בחימום הקרסוליים, אלא מנסות לחמם לנו גם את הזרועות. כמובן שתוכלי למצוא תרגום זול יותר מזה של הילפיגר ברשתות האופנה, אבל אנחנו בחרנו כדוגמא את אחת היפות שיש בשוק, כי תמיד מותר לפנטז. את המראה השלמנו עם סריג סופר טרנדי, כיאה למעמד האופנתי.
תגובות (0)
הוסף תגובה