המוצרים שהכי אהבנו עם מרכיבים מהטבע

עולם הקוסמטיקה והטיפוח מבוסס על תעשייה שלא מפסיקה להתחדש, הן מבחינת טכניקות, פיתוחים וחומרים והן מבחינת השראות ושיווק. אחרי שנים שבהן התחרו ביניהן חברות הקוסמטיקה הגדולות בסוגיות האנטי אייג'ינג ופיתוח תרכובות כימיות חדשות עם שמות מפותלים, בעת האחרונה יש שבירה חזקה למוצרים טבעיים או כאלו המשתמשים מרכיבים מהטבע, כמו תמציות צמחים, פרחים, פירות ועלים.

 

עוד באון לייף

איזו דיאטה הכי מתאימה לך

איך להיפטר משיעול טורדני?

מוצרי הטיפוח הכי טובים בפחות מ-100 שקל

 

החזרה לטבע וההכרה בערך הבריאותי והסביבתי של השינוי היא חלק ממגמה עולמית כללית יותר שמוצאת לה ביטויו בכל תחומי החיים המקיפים אותנו (אופנה, תעשיית המזון, עיצוב הבית ועוד) ואנו מברכות על כך. לכבוד ט"ו בשבט, שחוגג את הטבע, פשטנו על מדפי החנויות כדי לאתר את המוצרים הכי טובים שנותנים כבוד לטבע. את כל המוצרים ניסינו בעצמנו וחזרנו עם מסקנות והמלצות. חג אילנות שמח!

 

1. יקר ומפנק: סרום עיניים 365 אינטנס של לנקסטר

 

 

מן הטבע: מכיל תפוז ורימונים.  

מרגיש כמו: טיול בין עצי הכרמל, אחרי הגשם הראשון. תחושה רעננה, קרירה ונעימה שנמשכת כמה שעות ויכולה ללוות בוקר צפוף של פגישות מבאסות. הסרום נמרח ונספג בקלות ומטשטש סימני עייפות. המחיר מכאיב, אנחנו מודות, אבל שווה להתפנק איתו לפחות פעם בשנה, בנסיבות מיוחדות.

מחיר: 470 שקל.

 

 

2. מעולה לחורף: מוס ניקוי יום יומי של ניוואה

 

 

מן הטבע: שמן שקדים טבעי.  

מרגיש כמו: צימר מדברי (ומפנק!) במצפה רמון. המוס, המיועד לעור יבש ורגיש, התיישב נפלא על נזקי החורף האחרונים והרגיע עור פנים סדוק ועייף. הוא הותיר את הפנים נקיות ורכות וסיבוב נוסף על קו הצוואר הקנה לו עוד נקודות זכות. הניחוח היה סביר, אבל זה כבר עניין של טעם אישי.  

מחיר: 75 שקל.  

 

 

3. טיפול לילי: מסיכת לחות ללילה של קליניק

 

 

מן הטבע: חמאת שיאה, חמאת מנגו ורימון.

מרגיש כמו: לילה זרוע כוכבים במדבר יהודה. המסכה הזו עובדת דווקא כשאת ישנה וכאן טמון קסמה. מרחנו על פי ההוראות, הלכנו לישון וקמנו עם פנים רכות ונעימות. בברושור של הקרם משוויצים גם בשילוב של תמציות אצות, קפאין, סוכרוז ונוגדי חימצון שמרגיעים את העור ומגנים עליו, אבל לא חשנו עדיין בשינוי משמעותי. נקווה לטוב.

מחיר: 290 שקל.
 

 

4. להתקלח עם עגבניות: ג'ל רחצה פילינג לגוף של לייף

 

 

מן הטבע: תמצית זרעי עגבניות וחמוציות.

מרגיש כמו: יום כיף בבניאס, בתחילת האביב. ג'ל רחצה מצוין, מרענן ועם ריח כיפי שנשאר גם אחרי שהמקלחת מסתיימת. הפילינג לא אינטנסיבי כמו במוצרים מתחרים (ועל כן יתאים מאד לעור רגיש) ומותיר עור נקי שיקלוט לתוכו קרם לחות (יש מאותה סדרה) בקלות.

מחיר: 40 שקל.  

 

 

5. להוציא את הקוקוס מתאילנד: סבון פנים לעור רגיש של סבוקלם 

 

 

מן הטבע: קוקוס.  

מרגיש כמו: חופשה זוגית בים המלח, מינוס התיירים הזרים. המוצרים של סבוקלם הנמכרים במחלקת בית המרקחת (אך ללא מרשם) ידועים ביתרונותיהם לבעלי עור רגיש ואדמומי. סבון הפנים נמסר לנסיינית מתבגרת שמתקלפת בעונת החורף היבשה אחת לשנה. היא חזרה מהללת "קודם כל אהבתי את הריח, אבל גם ההרגשה אחר כך הייתה נהדרת ונעימה. העור נרגע ואפילו בן הזוג שם לב לשינוי".

מחיר: 70 שקל.

 

 

6. כשאין זמן לקוסמטיקאית: מי פנים של קלרינס

 

 

מן הטבע: קמומיל, איריס ואלוורה.  

מרגיש כמו: שדה כלניות בטיול של שבת בבוקר. בקלרינס יודעים את העבודה, אבל מי הפנים שלהם מרגישים כמו השלב הבא. השילוב של הקמומיל, איריס ואלוורה השאיר את פניה של אשת עסקים נמרצת ש"אין לה זמן לטיפולי פנים וקוסמטיקאיות" נקי ומשובח והתחושה הרעננה נמשכה עד לשעות הצהרים המאוחרות. אחר כך היא העבירה 'ויש' נוסף עם צמר גפן והמשיכה ליום עמוס פגישות עד הלילה, בלי להתלונן.

           מחיר: 178 שקל.  

 

 

7. מוצר חובה בתיק ההחתלה: קרם אפיתליאל לגוף ולפנים של חברת א-דרמה

 

 

מן הטבע: שיבולת שועל.

מרגיש כמו: בוקר נטיעות בהרי ירושלים עם הילדים. הקרם נמסר לאם צעירה ששמעה על סגולותיו בתפרחת חיתולים וביקשה לנסות. שיבולת השועל והחומצה ההיאלורונית השיגו תוצאות תוך זמן קצר גם אצל תינוקת פעוטה וכואבת. האם מסרה שהקרם נמרח גם על ידיים סדוקות וכואבות וחולל פלאים. בקיצור, מומלץ.

מחיר: 60 שקל.

 

 

8. ג'ל גרגירים ממריץ של גרנייה מן הטבע: תמצית אשכולית ורימונים

 

 

מרגיש כמו: מסע אופנועים על גבול לבנון – סוריה. בואו נתחיל מהריח: אם אתן לא בקטע של פירות הדר, מומלץ לדפדף הלאה. אם אתן אוהבות את הפירות החמוצים, צפו להתמכרות. סדרת הפילינג , סליחה "ג'ל גרגירים ממריץ", היא הדרך הנכונה לפתוח את הבוקר. היא עליזה, משמחת ומשאירה את העור מתוח, כיפי ונקי עם ריח משכר.
מחיר: 70 שקל.

 

 

9. להתמרח באהבה: שמן היריון של ולדה

 

 

מן הטבע: שמן שקדים, שמן נבט החיטה, שמן חוחבה ותמצית צמח הארניקה. מרגיש כמו: שיעור יוגה מול הזריחה על שפת הכנרת. ההיריון הוא זמן לא פשוט מבחינת תחזוק הפיגורה, רוב הזמן את רק רוצה לזחול מתחת לפוך,לישון ולהתכרבל בפחמימות. שמן ההיריון של ולדה לא ימנע ממך את כל הדברים הללו, אבל הוא יותיר את העור המתוח שלך רך וכואב פחות. הניחוח הוא סובייקטיבי, אבל התחושה לאחר המקלחת היא עילאית.
מחיר: 95 שקל.  

 

 

10. טיפול 10,000 לשפתיים: בלאם לשפתיים של נוקס

 

 

מן הטבע: שמן שקדים מתוק.

מרגיש כמו: שביל ישראל, המסלול המקוצר. שפתיים מטופחות הן לחם חוקנו, במיוחד בעונה קרירה ויבשה כמו החורף הישראלי. הבלאם של נוקס, המותג הצרפתי, נותן בוסט לחות מידי והשינוי מורגש לאורך זמן. עכשיו רק נשאר לכם למצוא עם מי להתנשק.

מחיר: 90 שקל.

 

 

11. ג'ל קליננס של אוון

 

 

מן הטבע: תמצית גרעיני דלעת.  

מרגיש כמו: ליקוט פטריות אחרי סופ"ש גשום. לא משנה איזה תרחיץ ניקוי יש לכן על המדף באמבטיה, שווה לפנות מקום לתרחיץ של אוון. ג'ל עדין שמשאיר את עור הפנים נקי, רענן ומופחת גירויים. בחברה טוענים שזה בזכות המים הטרמליים שמרככים את העור ומיועדים לעור בעייתי.
מחיר: 129 שקל.  

 

12.  רגע לעצמך: שמן גוף יבש של אהבה

 

 

מן הטבע: קקטוס ופלפל וורוד.  

מרגיש כמו: רכיבה בהרי אדום, עם אור ראשון של בוקר. שמן הגוף של אהבה כבר זכה אצלנו לתשבחות בעבר והמהדורה המיוחדת בהחלט לא מביישת את המותג. התזה אחרי האמבטיה הותירה את העור זוהר ורך, אך לא שמנוני ועם ריח דומיננטי. טיפ מאתנו: מומלץ לנסות את הטסטר לפני, כדי לוודא שהניחוח מתאים לך, מכיוון שהוא לא מתנדף בקלות.

מחיר: 129 שקל.  

תגובות (0)
הוסף תגובה