5 חדרי המלון הכי שווים באילת

בעיר שיש בה כ-50 בתי מלון עם כ-12 אלף חדרים שונים וקרוב ל-7 מיליון לינות בשנה, קשה מאוד לבחור חמישה חדרי מלון הכי שווים ולצאת בשלום מהמשימה. ובכל זאת, ננסה להמליץ על חמישה חדרים באילת שיהפכו כל חופשה נעימה ל-WOW אמיתי, הכי קרוב להגשמת חופשת-חלום שאפשר.

 

חדר על המים במלון אגמים

מלון "אגמים" עלה לפני כמה שנים טובות על הקונספט הכייפי שאפשרי רק ביעדים שבורכו באקלים חם ובקיץ נצחי: חדר עם מרפסת המתחברת הישר לבריכה. כל החדרים על המים נמצאים בקומת הקרקע של המלון, ומקיפים את הבריכה – המוטיב המשמעותי והמפנק ביותר במלון – כמעין מסגרת. כל חדר על המים מציע מרפסת פרטית, דק מעץ עם מרבצי שיזוף ומדרגות היורדות הישר למים.בנוסף, יכולים אורחי החדרים על המים לחוות את השירות הייחודי המגיע מהבריכה היישר למרפסת הפרטית: אחד מעובדי או עובדות המלון נע במים עם גלשן עמוס במשקאות מפנקים ופירות העונה.

 

שירות חדרים על המים. מלון אגמים

 

גם בתוך החדר לא חסרים פינוקים: מיטה זוגית (קינג סייז), פינת ישיבה, פינת קפה, חדר שירותים ומקלחון, טלוויזיה, מיני-בר וכספת. יש גם חדרים על המים שמוגדרים חדרי משפחה, שהם בעצם שני חדרים צמודים עם דלת מחברת ואז זוכים בשתי מרפסות פרטיות, שמשתיהן יש גיחה הישר למימי הבריכה. האורחים בחדרים האלו מקבלים תיק קש עם כפכפי אצבע שאפשר לקחת הביתה בתום החופשה, אספקת מגבות, חלוקי רחצה, צ'ופר משתנה בחדר (פירות או משקאות למשל) ועיתון יומי.

אמנם אין בריכה פרטית, אבל גם לא ממש צריך כי הבריכה באגמים בנויה בצורה אינטימית, מעין רצף של תעלות המתמזגות בסופו של דבר לבריכה מרכזית גדולה. בנוסף מוגשת ארוחת בוקר עד שעות הצהריים, במסגרת המוטו "לא ממהרים לשום מקום".

 

מרפסת פרטית. מלון אגמים

 

מחיר: מ-996 שקל ללילה לזוג, כולל ארוחת בוקר

לפרטים נוספים

 

חדר גשם בהרודס ויטאליס

עוד לפני שניגע בחדרי הגשם המיוחדים, מילה על המלון השווה: הרודס ויטאליס הוא מלון קטן, אינטימי, מפנק, המיועד למבוגרים (בעיקר זוגות), בלי ילדים, בלי עישון ובלי טלפונים בחללים הציבוריים.

 

גולת הכותרת של המלון: 10 חדרי גשם הנחשבים לסוויטות המפנקות במלון. מדובר בחדרים בגודל של 55 מ"ר ש-22 מ"ר מתוכם הם שטח של היכל רחצה ענקי. בחדר הרחצה יש מקלחון זוגי עם שני ראשי טוש ותחתיהם ספסל זוגי, שלצידו "נטועים" גזעי אקליפטוס. מי אמר אקזוטי ולא קיבל?. פרט למקלחון יש ג'קוזי ובמראה שמעל הכיור התקינו לכם מסךLCD  בגודל 37 אינצ'. כל חדרי האמבטיה שבחדרי הגשם משקיפים לנוף של ים סוף.

 

חדר אמבטיה שעושה חשק להתקלח. הרודס ויטאליס

 

בנוסף, יש בכל חדר כזה מיטה זוגית רחבת ידיים ומעליה תלוי סוכך בהיר המזכיר מיטת אפריון, גב המיטה עשוי עץ טיק וכלי המיטה נתפרו בהזמנה מיוחדת עבור המלון. אם תצליחו לצאת מהחדר תגלו ספא, אחד המושקעים והמפארים (עם תפריט של 60 טיפולים שונים), בריכות חיצוניות ופנימיות עם מפלי עיסוי ושכשוך, סאונות, ג'קוזי, ארוחות מושקעות, בר יין חדש והרבה שקט.

 

מחיר: מ-2,190 שקל לזוג ללילה על בסיס חצי פנסיון

לפרטים נוספים

 

חדר Executive במלון דן אילת

בשלוש הקומות העליונות במלון דן אילת, שמצליח לשמור שנים על רמתו ואיכותו כמלון מוביל ויוקרתי בעיר הדרומית, ממוקמים חדרי ה-Executive. החדרים ממוקמים במרכז הבניין עם נוף מדהים לבריכה השווה ולים סוף. החדרים עצמם מרווחים ומשתרעים על פני 42 מ"ר, וגולת הכותרת היא מרפסת פרטית מול כל הכחול. חוץ מחדר מפנק, אורחי החדרים האלו יכולים להשתמש בטרקלין "המלך דוד" (לבני 18 ויותר), אחד הטרקלינים הטובים במלונות בארץ.  

 

נוף מדהים לבריכה השווה. מלון דן

 

מחיר:מ-1,170 שקל ללילה, כולל ארוחת בוקר

לפרטים נוספים

 

חדר גן בקומות הנשיאותיות במלון רויאל ביץ' אילת

חדר זוגי מפואר ורחב ידיים בקומות הנשיאותיות במלון, הנחשב כבר שנים לאחד המובילים באילת. בחדר יש מיטה זוגית, חדר אמבטיה מפואר, פינת ישיבה, מרפסת הפונה לים האדום ובה ג'קוזי פרטי (קראתם נכון, ג'קוזי שווה במרפסת מול הנוף), שתי מיטות שיזוף ושמשייה. את קירות החדר מעטרות יצירות אמנות ישראלית מקורית. האורחים בחדר הזה, כמו בשאר החדרים המוגדרים נשיאותיים, מקבלים פינוקי VIP מיוחדים, כמו ארוחת בוקר במסעדת "בובעס", אירוח בטרקלין הנשיאותי (אין כניסה לילדים, כמו בשאר הטרקלינים במלונות) ועוד.

 

פינוק של ארוחת בוקר. רויאל ביץ'

 

מחיר:החל מ-2,300 שקל לזוג ללילה, כולל ארוחת בוקר

לפרטים נוספים

 

סוויטת פלאזה בהילטון מלכת שבא

מלון הילטון מלכת שבא ניצב אף הוא בשורה הראשונה של המלונות בחוף הצפוני של אילת. המלון היוקרתי גם ניצב מזה שנים בשורה הראשונה של האירוח והשירות לאורחיו. מה שמיוחד בסוויטות הפלאזה הוא החלוקה הפנימית – חדר שינה נפרד לגמרי מהסלון, מעין דירה קטנה. בנוסף, יש בסוויטה שתי טלוויזיות (אחת בחדר השינה ואחת בסלון), חדר רחצה מרווח, מיטות הולנדיה נוחות בחדר השינה, מטבחון מאובזר, מרפסת שיזוף עם ג'קוזי (כן, כן, גם פה יש ג'קוזי במרפסת) ונוף לים סוף. האורחים בסוויטות נהנים גם מחלוקי רחצה, נעלי בית, עיתון יומי, כניסה חופשית לטרקלין (ובו שתייה קלה, חמה, נשנושים, כיבוד, פירות וכדומה (מגיל 18 ויותר).גם את ארוחת הבוקר אפשר לאכול בטרקלין, באווירה אינטימית יותר מזו שבחדר האוכל הכללי. במלון יש גם ספא מצוין ומפנק עם תפריט טיפולים עשיר.

 

מרפסת שיזוף עם ג'קוזי. הילטון מלכת שבא

 

מחיר:מ-999 שקל לחדר ללילה, כולל ארוחת בוקר

לפרטים נוספים

תגובות (0)
הוסף תגובה