הסניקרס הכי נוחות והכי אופנתיות

זה התחיל כמרד שקט, בשבוע האופנה לפני שלוש שנים. עורכות מגזינים בכירות החליטו להשאיר את עקבי הסטילטו הלא נוחים בבית ולעלות על סניקרס שיקיות. כך הן יכלו להתנהל בקלות בין תצוגות האופנה שהיו פזורות ברחבי העיר ולא לפחד להחליק על הקרח בגלל עקבים לא יציבים. הבלוגרים הסתייגו, המעצבים עיקמו את האף והדוגמניות קינאו בטירוף. והנה, שלוש שנים אחר כך, הסניקרס כבר כבשו כל חלקה טובה. מעצבי העל מוציאים ליינים מיוחדים באלפי דולרים, היצרנים הקטנים יוצרים חיקויים זולים להחריד ובאמצע הרשתות הקמעוניות והמעצבים הקטנים מנסים להמציא את הפרשנות האישית שלהם לטרנד הכי נוח בסביבה. הסניקרס (שיכולים להגיע גם כנעלי ספורט מעוצבות במיוחד) הם טרנד שכל אחת יכולה לאמץ והוא לא דורש מאמץ מיוחד. אפשר היום להגיע עם נעלי ספורט כמעט לכל סיטואציה חברתית ועדיין לקבל וי על סעיף השיקיות. הנה כמה רעיונות נוחים במיוחד ליישום:

 

עוד באון לייף: 

 

1. פומה, 1,000 שקל

איפה את: בדרך לאסיפת הורים לשמוע איך התכשיט הפרטי שלך מסרב להכין שיעורי בית ולשחק עם שאר הילדים. בדרך תתקלי באמא המשקיענית מהוועד שפשוט חייבת שתצטרפי לפגישת היגוי לקראת פסח. את תסרבי.

מה את נועלת: פומה עשו לאחרונה קפיצה משמעותית מהספורטיבי לאופנתי והקולקציה החדשה שלהם לוחצת על כל הכפתורים הנכונים.

מה את לובשת: שמלת אובר סייז של אלמביקה (698 שקל) שתטשטש היטב את מכאובי החורף וז'קט של אגואיסטה (250 שקל) שייצור קו מותניים בין כל האובר סייז הזה.

 

 

 

2. בנסימון כחולות, 220 שקל

איפה את: מוטלת מותשת ליד הנדנדות בזמן שהילדים שלך מחרבים את הגן הציבורי במקביל לבדיקת אימיילים בסלולר. אוף, רק 10 אחוז סוללה.

מה את נועלת: נעלי בנסימון כחולות. מותג שהחל כנעלי טניס מקצועיות והפך לבון-טון לכל פריזאית וונאבי שמכבדת את עצמה. חפשי בבלוגים האהובים עליך.

מה את לובשת: פרקטי, אבל מושקע. סקיני ג'ינס שחור של twentyfourseven יושב עלייך כמו קסם (200 שקל), חולצת דנים של LEE תכולה וקלאסית (330 שקל) ועליה סוודר ארנב של פוקס (70 שקל) שהצלחת להציל במחירי סוך העונה.  

 

 

 

3. דיזל, 840 שקל

איפה את: בפגישה מחוץ למשרד, שהלקוח התעקש לערוך דווקא אצלו, אפילו שהשעה כבר 16:00 וממש לא מתאים לך איזור התעשייה פתח תקווה עכשיו.

מה את נועלת: סניקרס שחורות וסופר מעוצבות של דיזל, כי אם כבר צריך לעשות רושם טוב, אז עדיף בנעלי עור איטלקיות שלא דופקות חשבון.

מה את לובשת: שמלה מצוינת של נטע אפרתי (455 שקל), עם צבע וגזרה מדויקים שיתיישבו בנונשלנטיות על הרשמיות של האירוע ומעליה סוודר של גולף (200 שקל), כדי להראות שאת לא מתמסרת בקלות.  

 

 

 

4. אדידס, 450 שקל

איפה את: מתכוננת לערב דייט עם הבעל, שהבטיח לצאת מוקדם היום מהעבודה. הילדים כבר רחוצים והזמנתם מקומות לבר-יין החדש בשכונה. אינשאללה, רק שהבייביסיטר לא תבריז.

מה את נועלת: נעלי סטן סמית של אדידס ששייכות לגל הנוסטלגי שתוקף את מחוזותינו והן השלימו סיבוב מלא כדי לחזור להיות מגניבות שוב. הן כל כך מגניבות, עד שייתכן ותתקלי בבעיות במלאי ותאלצי להסתמך על חברך הטוב איביי.

מה את לובשת: סקסי, אבל סקסי נוח. אחרי הכל, כבר עשיתם כמה סיבובים ביחד. חצאית דמוי עור מחוררת של וטרינה (249 שקל) תיתן לכם את פוש "50 גוונים של אפור", הגופייה הנשית של זיפ (169 שקל) תוסיף את הפן הרומנטי והעליונית קימונו (349 שקל) של H&M תעטוף את הכל למבטי חמדה מהמלצרית. תיהנו!

 

 

 

5. גלי, 260 שקל

איפה את: עומדת מאחורי חמש עגלות בתור לקופות ברמי לוי. כן, זה באמת היה רעיון נפלא להגיע לפה בחמישי בערב.  

מה את נועלת: גלי הישראלית מפתיעה תמיד במקומות הנכונים. נעלי הסניקרס שלה מרפרפים למותג מוכר (אהמ, אהמ) ונוחות באופן מפתיע. אם המחיר חשוב לך יותר מהחתימה, הם ירגישו נהדר בארון שלך.  

מה את לובשת: אנחנו במצב מלחמה והגברת משמאל בדיוק ניסתה לעקוף אותך בטכניקת "אה, את עומדת בקופה? לא שמתי לב". בזמנים קשים נצמדים לג'ינס-טרנינג של הודיס (170 שקל), חולצת טי עילאית ומתנשאת של 'דונט טל מאמא' (190 שקל) ועליונית של אמה (319 שקל). בכל זאת, קר שם בקפואים.

 

 

 

6. עדיקה, 199 שקל

איפה את: בחדר ההמתנה של הפסיכולוגית שלך, מחכה לתורך. וואלה, מאז שעברתם לפגישה דו שבועית היא חידשה את הכורסאות וקנתה יצירה חדשה למסדרון. יפה לה.

מה את נועלת: נעלי ספורט סגולות של עדיקה הן לא לכל אחת, אבל הן בהחלט מעידות על אישיות יוזמת שתבצע השנה החלטות חשובות בחייה.

מה את לובשת: צריך לאזן קצת את הקיצוניות עם שמלת פסים פושטית אבל סופר נוחה של ברשקה (160 שקל) ועליה לזרוק סריג פפיונים של קאלה (90 שקל), שגם עליו בטח תמצאו מה לדבר.

 

 

 

7. קסטרו, 60 שקל

איפה את: הרגע נכנסת לקניון הקרוב למקום מגורייך, יש לך שעה לשרוף, אשראי שלוף ומכירות סוף עונה לפגוש. זה הולך להיות קשה, אך משתלם.  

מה את נועלת: קולקציית הנעליים והאקססוריז של קסטרו ממשיכה להתפתח בצורה מרשימה. הסניקרס הצהובות מגיעות במחיר מגוחך, אבל יעמדו היטב באתגרי שוטטות לטווח הארוך. ראית שבזארה יש 70 אחוז הנחה?

מה את לובשת: בגדים נוחים שקל להוריד ולמדוד, במיוחד אם לא מתחשק לך לבלות את היום בתור לתאי המדידה. חצאית פרחונית של פורנרינה (899 שקל), חולצה אפורה ונעימה של אמריקן איגל (262 שקל) ומעליה קרדיגן של LEE איכותי ומחמם (549 שקל). צאי לדרך! 

 

 

 

8. מיזונו, 749 שקל

איפה את: בפארק השכונתי. לא ברור בדיוק איך, למה ומתי אבל את זוכרת במעומעם שחברה טובה שלך אמרה שתתחלקו בשיעור ניסיון עם המאמנת האישית שלה והנה, רצת כבר שישה קילומטר מסביב לאגו שלך.

מה את נועלת: נעלי ספורט צבעוניות של מותג הריצה מיזונו. אם כבר לסבול, לכאוב ולהביך את עצמך, לפחות שזה יהיה בסטייל.  

מה את נועלת: גופיית ספורט (60 שקל) מ-H&M עם טייץ מלא הומור של ריבוק (199 שקל), כדי שגם הקשישים על הספסל ייהנו. מעל זה תזרקי עליונית (600 שקל) של Napapijri וקווי לטוב.

 

תגובות (0)
הוסף תגובה