הורשעה ברצח: מיכאלנג'לו של הזרקות הסיליקון לישבן

פייג' ויקטוריה ווינדסלואו, 45, הורשעה בבית המשפט בפילדלפיה ברצח קלאודיה אדורטומי. כלי הרצח: חצי ליטר של סיליקון. בעדותה של ווינדסלואו היא כינתה את עצמה "מיכלאנג'לו של זריקות הישבן" וטענה כי הצעירה היוותה מעין "תיק עבודות חי" על עבודתה. לווינדסלואו לא הייתה הכשרה רפואית, למעט טיפים ועצות שקיבלה, לדבריה, מהרופאים בחו"ל שביצעו את ניתוח שינוי המין שעברה ורופא ששכר את שירותי הליווי שהציעה עד שהפך למאהב הקבוע שלה.

 

עוד באון לייף:

 

על פי הראיות, ווינדסלואו ביצעה את הזריקות בחדרי מלון אליהם הגיעה עם "ארגז הכלים" שלה בדמות תיק ורוד מבריק שכלל בקבוק מים מלאים בסיליקון הנוזלי, כוס פלסטיק אדומה, מחטים ומזרקים, ודבק מגע כדי לסגור את פצע השאיבה. בשנת 2011 ביצעה הזרקת סיליקון כושלת באדורטומי, רקדנית וסטודנטית בת 20, ומאז היא נמלטת מרשויות החוק. 

 

במהלך עדותה "הצבעונית" זרקה ווינסלואו את שמותיהם של הראפרים ניקי מינאז' וקניה ווסט ושל כוכבת הטניס סרינה וויליאמס כמי שהשתמשו בשירותיה. היא תיארה את עצמה כיזמית סדרתית שניהלה מכון ליווי של טרנסג'נדרים והופעות היפ הופ גותיות. "הייתי הכי טובה במה שעשיתי, ואני לא מתכוונת להיות שחצנית," כך הסבירה בעדותה מדוע מפורסמים העדיפו אותה על פני מנתח פלסטי מורשה.

 

הזריקה ללקוחות בבית מלון. פיייג' ויקטוריה ווינדסלואו

 

ווינדסלואו הודתה שהיא זו שהזריקה לאדורטומי את החומר שנטל את חייה אולם טענה כי מעולם לא הייתה לה כוונה לגרום נזק ללקוחותיה. התובעים, לעומת זאת, האשימו אותה בפזיזות ובחוסר זהירות שבאה לידי ביטוי במיוחד בבחירתה להשתמש סיליקון ברמה תעשייתית ולחתוך אותו עם מי מלח בבלנדר ביתי. ווינדסלואו טענה בתגובה שהיא עשתה שימוש באותו החומר בדיוק פעמים רבות והזריקה באזורים שונים בגוף – במצח, הלחיים, הסנטר, הירכיים וישבנה.

 

לחבר המושבעים לקח פחות מארבע שעות לדחות את האישום המופחת בהריגה ולהרשיעה ברצח מדרגה שלישית, הכולל תכנון מראש ללא כוונת זדון. בנוסף היא הורשעה בתקיפה בנסיבות מחמירות על הפציעות שנגרמו לאישה מפילדלפיה שאושפזה לאחר הזריקות ובשני סעיפי נשק – על שימוש בסיליקון באיכות נמוכה.

 

הזריקה להן או לא הזריקה? ניקי מינאז' וסרינה ווילאמס. צילום: shutterstock

 

גזר דינה יינתן ביוני הקרוב אולם ניתן לקבוע כבר עכשיו כי צפויה לה ישיבה ארוכת שנים בכלא. גם בלי סעיפי האישום הנוספים, העונש על הרצח יסתכם ב-20-40 שנות מאסר.

ארה"ב כבר ידעה כמה מקרי מוות דומים בעבר שנגרמו מזריקות ישבן מחתרתיות. אם לשלוש מתה ב- 2011 בטקסס, לאחר שביצעה הזרקות בחנות שטיחים. האחראים לזריקות המוות, בני זוג קולומביאנים, יושבים שמונה שנות מאסר על הריגה.

 

"החברה מפעילה הרבה לחץ על נשים, במיוחד כשהן צעירות", טוען ג'ון ווקר, בכיר במשטרת המקומית. "ווינדסלואו בבירור הכניסה נשים לטירוף הזה ועשתה על זה כסף". היא הרוויחה 1000-2500$ לכל טיפול. עם הכסף היא מימנה לעצמה אולפן הקלטות ביתי ושכירת רכבי יוקרה.

 

עורך הדין של ווינדסלואו, דוד רודינשטיין, טען שהסכנות הפוטנציאליות לא היו ברורות ללקוחה שלו בשנת 2011. היא הביעה חרטה על שתי פציעות שגרמה ועל מותה של אדורטומי.  

תגובות (0)
הוסף תגובה