עם כמה גברים באמת שכבת?

האם את יודעת עם כמה נשים שכב בן זוגך? האם אתה יודע עם מי חלקה זוגתך את מיטתה לפני שהכירה אותך? חשיפת "המספר" עשויה להגיע עם חרדה, חוסר ביטחון או פחד משיפוט.

 

עוד באון לייף:

 

המגזין Elite Daily החליט להעמיד את השאלה במבחן בסרטון חדש ויראלי. בסרטון 11 זוגות שמעולם לא יצא להם  לדבר על ה"מספר" עם בן/בת הזוג שלהם/ן. כשמספר הפרטנרים מהעבר נחשף התגובות נעו בין הלם למבוכה.

 

מאחר ומדובר בשיחה שקורית, אם בכלל, בדלתיים סגורות, מעניין לראות כיצד אחרים עונים על השאלה. מסתבר שהחששות שלנו לא כל כך ייחודיים – האם המספר גבוה מדי? נמוך מדי? או אולי בינוני מדי? האם בגיל 30 כבר אמור להיות לי יותר ניסיון? האם אני נחשבת ל"שרמוטה"? מה הפער ביני לבין בן זוגי? ושאלת השאלות – איזה מספר נחשב "בסדר"?

 

 

באופן לא מפתיע, הרבה זוגות שמעולם לא העלו את הנושא למרות הסקרנות, לא ממש רצו לדעת את התשובה. "זו שיחה מוזרה כי אתה לא באמת רוצה לחשוב על זה," אמר אחד.

 

ההתנגדות לידיעה מבוססת על הפחד לגלות הבדלים עצומים בניסיון המיני בין בני הזוג או על תפיסת עולם לפיה אמורים להיות הבדלים כאלה והקושי לגלות כי הם אינם. "אני חושבת שאני הרפתקנית מבחינה מינית בשנות נעורי", הסבירה מצולמת אחת. כאשר בן הזוג שלה חשף שהיו לו 15-20 פרטנריות, היא פשוט הגיבה, "אצלי המספר הוא 15 ולא 20…".

 

אחד המצולמים גילה שהיו לו בעבר כ -150 פרטנרים מיניים – המספר הגבוה ביותר מכל המשתתפים – ואמר בפשטות, "אני לא מפחד להודות בשום דבר על העבר שלי, כי זה הביא אותי לאיפה שאני היום".

 

למה אנחנו משקרים? למרבה הצער, בעוד מספרים גבוהים נושאים השלכות חיוביות עבור חלקנו, הם לא סטנדרטיים עבור אחרים, במיוחד עבור אחרות – נשים.

 

"אני בחורה, אז אני אומרת אחד", אמרה מישהי.

 

"אני רוצה לומר תשע," ענתה אישה אחרת.

 

מסתבר ששימוש בפועל "אני רוצה לומר", נפוץ בקרב נשים. הן נוטות להסתיר את המספר או לכווץ אותו מהפחד משיפוט.  למעשה, סקר סטודנטים במכללה משנת 2014 מצא כי כ-20% מהנשים שיקרו לגבי מספרן, בדרך כלל כלפי מטה בעוד שרק כ -12% מהגברים שיקרו- בדרך כלל כלפי מעלה. בנוסף, לנשים וגברים יש לעתים קרובות דעות שונות לגבי מה נחשב לאקט מיני, שללא ספק ישפיעו על המספר הסופי. 

תגובות (0)
הוסף תגובה