פינק מתחילה את מחאת האמהות החדשה

אחרי שצייצה תמונה בה קראה לבטן שלה "מעיכה" (ולהלן: squishy), התחילה הזמרת פינק גל של מחאה. הזמרת בת ה-35 בסך הכל צוטטה את בתה בת השלוש, אך עבור נשים ברחבי העולם זה היה טריגר לעלות לרשת תמונות ולספר את הסיפור מאחורי הגוף שלהן.

 

אם במקרה פספסתם את הפרקים הקודמים, הנה תקציר קטן: לפני כמה ימים, שיתפה פינק בשיימינג שעשו לה לאחרונה ברשתות החברתיות. "אני רואה שחלקכם דואג לי, בגלל ההערות שאני מקבלת על המשקל", כתבה בעקבות תגובות שקיבלה על תמונה שלה באירוע התרמה. "אמנם אני מודה שהשמלה שלבשתי לא הצטלמה טוב כמו שהיא הצטלמה במטבח שלי, אבל אני גם מודה שהרגשתי מאוד יפה. למעשה, אני מרגישה יפהפייה".

 

אחר כך העלתה פינק תמונה שלה עם השמלה המדוברת, כשהיא עומדת לצד בתה הקטנה. למטה היא הוסיפה את התשובה שלה לשאלה של בתה, מדוע היא כל כך squishy. "זה בגלל שאני מאושרת, בייבי", כתבה פינק את התשובה שענתה לה.

 

 

המתיקות וחוסר ההתנצלות בתשובה של פינק, גרמו לנשים ברחבי העולם לרצות לשתף באושר שגם הן חשות על כך שהן אמהות "מעיכות", כלומר – שמחות באמהות שלהן, גם אם הגוף שלהן לא גבעולי ומהודק כפי שהיה לפני ההריונות.

 

"גם (הגוףשלי squishy, אבל הוא גם היה כלי קיבול לשלושה ילדים קשוחים.
אוהבת את האהבה", כתבה לפינק בקי המל.

 

"פינק, אין שום דבר רע בלהיות squishy. הגוף הזה סחב את חמשת ילדי היפים. את לא חייבת להיות רזה כדי להיות מאושרת", הוסיפה תמי פינק מנסון.

 

איימי בל העלתה תמונה שלה הפוכה על עמוד ריקוד והוסיפה ליד: "אני אולי
קצת squishy, אבל אני מאוד חזקה".

 

הנה עוד כמה תמונות שהעלו לרשת אמהות מאושרות:     

 

 

 

 

 

 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה