תמונת היום: תשכחי מהמילה לא ללילה אחד

הקשר בין מיניות לאלכוהול כבר הפך להיות סטנדרט הכרחי בעולם הפרסום. לנוסחה יש חמישה צעדים, והיא פשוטה: מייצרים סיסמא מינית שנויה במחלוקת, יוצרים שערוריית רשת קטנה שמלאה בתמונות ותיוגים שהופכים לשיחת היום, מביעים תום לב והתנצלות עמוקה, מורידים את הסיסמא, וזוכים חזרה בכל הקופה.

הקמפיין הנוכחי של מותג הבירה האמריקאית ?באד לייט?, UpForWhatever#, מנסה לייצר אווירה קלילה וכיפית של שתייה עם החבר?ה, ועל כל בקבוק מתנוסס סלוגן אקראי. הקמפיין לא יצר שום רעש מיוחד, עד שהגיע הסלוגן שהרשת לא הסכימה לעבור עליו בשתיקה – ?הבירה המושלמת להסרת המילה ?לא? מאוצר המילים שלך?. 

 

?הבירה הרשמית של תרבות האונס?. הכיתוב שעורר את הסערה

 

התמונה, שהועלתה לרשת על ידי אחד הגולשים, סחפה אחריה גל של זעם ברשתות החברתיות. אחת התגובות הנצפות ביותר היתה: ?הבירה הרשמית של תרבות האונס?. 

 

זו לא הפעם הראשונה ש?באד לייט? מסתבכים בשערוריה דומה. ב?יום פטריק הקדוש? הם צייצו בחשבון הטוויטר שלהם את המשפט ?ביום כזה נהוג לצבוט את כל מי שלא לובש ירוק, אפשר גם לצבוט את כל מי שלא #UpForWhatever". הציוץ נמחק בהקדם אחרי תגובות זועמות של גולשים.”

 

החברה מנסה לייצר תדמית קלילה וזורמת – הפעם הרשת לא סלחה. מתוך האתר של ?באד לייט?

 

כחלק משיטת הסרט הנע של פאדיחות מהסוג הזה, גם הפעם ב?באד לייט? כבר הספיקו להתנצל, הודיעו שיסירו את המשפט וטענו שהוא בכלל ?התכוון לעודד ספונטניות וכיף?. קשה מאוד להאמין שמשפט כל כך שערורייתי הצליח לחמוק ולקבל אור ירוק בחברה גדולה כמו ?באד לייט? המעסיקה 155,000 עובדים, בלי שמישהו יגיד ?רגע, אולי זה לא רעיון כל כך טוב?. ככל הנראה המהלך היה מתוכנן היטב, והתגובות הזועמות נלקחו בחשבון. מה שבחברה כנראה לא צפו, זה את קמפיין הבומרנג שמתנהל נגדם, הקורא לכולם ?לזכור שהמשמעות של ?לא? לעולם תהיה ?לא?, בעיקר אם השאלה היא – ?מישהו רוצה באד לייט???. 

תגובות (0)
הוסף תגובה