הקופיקס של שמלות הכלה

מיום שאנחנו מכירות ועובדות יחד מתבשלים בנו הרצון וההבנה להגשים לכלות את חלומן, לתת להן חתונה מרשימה ושמלת כלה בעיצוב אישי, ובמחירים שפויים. אנחנו חולמות לעשות לעולם החתונות את המהפכה שעשתה קופיקס לחובבי הקפה. ושאין שום הצדקה שכלות ישלמו מעל עשרת אלפים שקל על שמלת כלה בעיצוב אישי, או יצטרכו להתפשר על דגם שלא מתאים להן, בגלל חסרון כיס או רצון לחסוך בהוצאות החתונה המטורפות.

 

הכרנו בתיכון, בכרמיאל, נפגשנו שוב כששירתנו יחד בצבא והפכנו לחברות טובות. אחרי השחרור התחלנו להתפרנס מעריכת ימי הולדת. בהמשך פתחנו  עסק של הפקות אירועים ובהדרגה התחלנו לעשות פרויקטים בכרמיאל ובסביבה: מסיבות, חגים, הפקות לבני נוער, אירועי התרמה, השקות לחברות נדל"ן. בהמשך שיתפנו פעולה בעבודה ניהולית במכללת סלע דעת בכרמיאל, שם עבדנו בכמה תפקידים בכירים, בתחום השיווק והפיתוח עסקי, ארגנו אירועים עסקיים בהם שילבנו את כל המוסדות שהיינו איתם בשיתוף פעולה.

בשנה האחרונה עשינו צעד – מהפך, תחום שונה לגמרי: הפכנו לבעלים של בית האופנה לכלות מון שרי. קיבלנו הצעה עסקית, שראינו בה הזדמנות לחזור לחלום: הפקות אירועים שלנו, עם השם והיצירה שלנו, עשייה שאנחנו אחראיות עליה. עולם החתונות והאירועים – שמלות ערב ושמלות כלה – הכול מתחבר אחד לשני.

 

 

-כתבה פרסומית-

חמישה טיפים שיעזרו לכם להתחיל לחסוך

מי שרוצה רשת ביטחון כלכלית חייב לחסוך לטובת הגשמת חלומות, ליום סגריר, עבור הוצאה פתאומית או לתקופת הפנסיה. שורת צעדים פשוטים תסייע בכך

 

 

נכון להיום אנחנו נותנות ייעוץ בכל מה שקשור לאירוע: איך מתכננים, איך בונים תקציב, וזה בעזרת כל הכלים שרכשנו במשך השנים. אנחנו מנסות לעשות מהפכה גם בתחום שמלות הכלה – איך אנחנו יכולות לתת משהו שהוא שונה, להנגיש בצורה הטובה ביותר את עיצוב השמלה. 

 

הגיעו אלינו הרבה כלות שברוח של המחאה החברתית כבר לא מוכנות להשקיע כל כך הרבה כסף על שמלה. החלטנו שיש ביקוש, וחשבנו מה אנחנו יכולות לעשות עבורן. אין הצדקה למחירים הגבוהים שדורשים על שמלות כלה – סכומים שנעים בסביבות 12 אלף שקלים (ואף יותר) לשמלה בעיצוב אישי. מחירי הבדים הם אותם המחירים. ולכן, אנחנו מציעות שמלות ב- 4900 שקלים בלבד. נכון, אנחנו מרוויחות פחות, אבל זה שווה את זה. זה כיף ללוות את הכלות בכל התהליך – מבחירת הבדים, דרך העבודה עם המעצבים שלנו, הצוות המקצועי ששומע ומבין את הבקשות שלהן, ועד יום החתונה, כשאנחנו מלוות אותן, לפעמים עד מתחת לחופה. רואות אותן באחד הימים המאושרים בחייהן – בראש מורם ובמחיר שפוי.

 

התחלנו בבית האופנה שלנו בעכו, וכיום יש לנו סניף גם בתל אביב. מגיעות אלינו כלות מכל שכבות האוכלוסייה ומכל המגזרים, אפילו מהמגזר הדתי. מדובר בשינוי של תודעה, לא פחות מזה. יותר ויותר כלות לעתיד מבינות שהן לא מוכנות  לקחת חלק בכללי המשחק המסחריים והמופקעים של התעשייה הזו. אצלנו הפן האישי מאד חשוב. הכלות לא מקבלות אצלנו את התחושה שהן עוד אחת בשרשרת, כי מבחינתנו כל לקוחה היא עולם ומלואו.

 

­­­­­­­­­­­——————————————————————————————————

סהר אביב, אנליסטית בפסגות, בית השקעות: 

שלום לוטם ומעיין!

עולם החתונות באמת לא פשוט עבור הכלה הממוצעת, ולפעמים נראה שההוצאות הן בלתי נגמרות. נשמע שיש לכן ניסיון עשיר בניהול עסקים, והיום אתן מנהלות כבר שני בתי אופנה ומוכרות שמלות כלה במחירים נמוכים מהממוצע. כדי שתוכלו להרחיב את הפעילות שלכן ואפילו לפתוח עוד סניפים, סביר שתזדקקו לחיסכון. אם תתחילו להפקיד כבר עכשיו סכום קבוע בכל חודש לפוליסות חיסכון למשל, תוכלו להשתמש בכסף בקלות כשתצטרכו. פוליסות חיסכון יאפשרו לכן לבחור במסלול ההשקעה המתאים לכן וגם לבצע מעבר בין מסלול אחד לאחר בהתאם לצורך. אם בתקופה מסוימת לא תזדקקו לכסף, תוכלו להגדיל את רמת הסיכון ובמקביל גם את פוטנציאל התשואה. לחילופין, אם תדעו אתן צריכות את הכסף בקרוב תוכלו מיד לעבור למסלול סולידי ולהקטין את רמת הסיכון. בהצלחה!  

 

**הביאה לפרסום: אסנת עופר

תגובות (0)
הוסף תגובה