הגברים האלימים נמצאים בתוך הטינדר

פרופילים מזויפים הוא לא עניין חדש בטינדר, רשת ההיכרויות החברתית ששינתה את שוק הרווקות מקצה לקצה, ועושה רושם שמוחות יצירתיים מצליחים לנצל את האפליקציה ואת האפקטיביות שלה, על מנת להעלות מודעות לנושאים בוערים.

ארגון העונה לשם ?נצים במצוקה? יצר פרופילים מזוייפים של שלושה גברים אלימים, וככל ש?מחליקים? לראות עוד תמונות של אותו גבר, הוא הופך בהדרגה מבחור רגיל ונחמד לגבר אגרסיבי ואלים.    

 

משרד הפרסום שעומד מאחורי הקמפיין עשה ?לייק? לכל תמונה של כל אישה במהלך החודש הראשון, כך שברגע שהיא עשתה לו לייק, אפילו בלי לראות את שאר התמונות, נפתח חלון ההתאמה ובו נתבקשה להסתכל באלבו התמונות שלו. 

המסר של הקמפיין קורא לנשים לשים לב לסימנים חריגים כבר מתחילת הקשר. גם כשהכל נראה מושלם וההתאמה היא בעננים,  גם הגבר הכי נחמד הוא בעל פוטנציאל להפוך לגבר אלים ומכה.

 

הגברים הופכים בהדרגה מטיפוסים נחמדים לגברים אלימים ומכים. מתוך סרטון הקמפיין

 

אך עדיין הקמפיין לא חף מטעויות. הגברים מוצגים בצורה מעט מוגחכת ולא באמת מאיימת, יותר כמו אילוסטרציה זולה מאשר גבר מהחיים האמיתיים. בנוסף, למרות הרעיון המבריק, משתמשי הרשתות החברתיות לא תמיד אוהבים את תחושת ה?ליפול בפח?. המשתמשים מרגישים שפולשים להם למרחב הפרטי, ולפעמים קמפיין של משתמשים מזויפים יכול ליצור אנטיגוניזם כלפי האפליקציה הספיציפית, ולא בהכרח להשיג את המודעות המתבקשת.

 

למרות החסרונות, מדובר במהלך מבריק שיגרום למשתמשות טינדר לחשוב מה הן באמת רוצות ממערכת היחסים הבאה שלהן. 

תגובות (0)
הוסף תגובה