חברת הטיפוח שמאיימת לשבור את החוקים של השוק הישראלי

Neal's Yard Remedies

אחת מחברות הטיפוח האהובות עלי, עם או בלי קשר לאנגלופיליה שלי, החליטה שהגיע הזמן שגם הישראלים המיוזעים יכירו אותה ויגלו את מה שעושה טוב ללונדונים כבר למעלה משלושים שנה. מלבד לאנג'דה מאוד מבורכת של שמירה על העולם בו אנו חיים ועל בעלי החיים שמאכלסים אותו, היא גם אורגנית וטבעית והכי חשוב – באמת מוצלחת. אחד ממוצרי הדגל שלה, למשל, הוא קרם לחות לבונה (303 שקל), שזכה בפרס הסנדיי טיימס. עוד אפשר למצוא אצלם גם דאודורנטים טבעיים (אם עוד לא עברתם אליהם אז כדאי שתתחילו), מסכה טיפולית לשיער, שמן עיסוי לנשים בהריון ועוד.

 

ככה זה נראה בלונדון

 

אבל ללא ספק, אחת מהסדרות המוצלחות והחשובות של המותג, היא סדרת ה-Bee Lovely, שגם עוזרת לגייס תרומות לעזרה וסיוע בפעילות למען הצלת הדבורים – נושא חשוב ביותר שלא מקבל מספיק יח"צ. בין מוצרי הסדרה גם ג'ל רחצה עם ריח מדהים של פירות הדר ועם דבש אורגני (100 שקל), וכן בלאם לשפתיים (100 שקל), שגם יכול להימרח על אזורים יבשים במיוחד.

להשיג ברשתות הטבע וחנויות טבע בכל רחבי הארץ, אותן אפשר למצוא באתר החברה.

 

 

 

למייק אפ אברלסטינג SPF 15של קלרינס

בקיץ הופכים המייק אפים לטריקיים במיוחד, ומאוד קשה למצוא את זה שגם לא ימס ולא ירגיש דביק על העור וגם ינטרל את הברק והשמנוניות המעצבנים. אז בדיוק בזמן, כשהטמפרטורות הופכות את גוש דן לסדנת הכנה לגיהינום, השיקו בקלרינס פורמולה חדשה למייק אפ המצליח ביותר שלהם.

 

המייק אפים החדשים מכילים אבקה של הצמח הכי פופולרי כרגע – במבוק (עוד לא יצא לכם לישון על מצעי במבוק?אז עשו לעצמכם טובה ודאגו לכך מיד!), שאחראי על כיסוי אחיד ומרקם מאט. מרכיב המפתח השני, הוא זה שהיה מאסט בצלחת שלנו לפני שנתיים – קינואה. כן, מסתבר שהיא תורמת ללחות ולגמישות של העור. עוד יש בו גם נוגדי חיצון ו-SPF 15  (בעיני נקודת החולשה של המייק אפ. היה אפשר יותר).

 

אז כמו שאולי שמתם לב, יש כאן מוצר שגם מטייח וגם מטפח. המייק אפ הוא ללא ספק אחד הנעימים שיש, נמרח בקלות (גם אם את לא מומחית לאיפור ו/או אוחזת בסט מברשות יוקרתי), מכסה היטב אבל מרגיש קליל ונעים נעים, גם באמצע יולי. אומץ בחום, ולא רק בגלל החום שבחוץ.

מחיר: 276 שקל. להשיג בסופר- פארם

 

 

PHOTO FINISH PRIMER WATER

מותג האיפור המעולה Smashbox, השיק לאחרונה מוצר כיפי ומרענן במיוחד: מדובר בפריימר מיימי, שמפריצים על העור מתי שרוצים. הוא יכול לשמש כפריימר לפני הנחת האיפור, כספריי שמקבע את האיפור או כזה שמרענן אותך בלחות נעימה וקלילה באמצע היום. באופן אישי, העדפתי להשתמש בו כמקבע וכמרענן בלבד, ולהמשיך לשמור אמונים לפריימר הפוטו פינש נטול שומן של החברה, שגם מנטרל את הברק מצוין. גם רק בשביל הקיבוע והריענון מדובר במוצר כיפי של קיץ, שאמנם לא חובה בכל בית – אבל שווה בשביל הפינוק.

מחיר: 165 שקל. להשיג ברשת אפריל.

 

 

 

Power cloud של amika

אני מוכרחה להודות שאני לא אישה של פן, ולכן גם לא מרבה להשתמש במייבשי שיער. לרוב, זה הסטנדרטי יעשה בשבילי את העבודה מספיק טוב. אבל כנראה שכשמשהו טוב מגיע אלי, אפילו אני לא מצליחה להתעלם ממנו.

 

מייבש השיער Power cloud של amika מאוד אהוב אצל המעצבים המקצועיים בחו"ל, ואפילו אני יכולה להבין למה. מעבר לעיצוב המגניב שלו (יש כמה דגמים, כדאי להסתכל באתר. ובכלל, אם אתם מחפשים מייבשים/מסלסלים/מחליקים כדאי לכם להסתכל), יש לו כמה תוכנות שהופכות אותו לא רק למייבש, אלא גם למוצר שמטפח את השיער. נכון, לרוב מייבש וטיפוח לא הולכים ביחד, אבל מסתבר שזה לא חייב להיות ככה.

 

למייבש של amika יש שני מצבים: האחד מפעיל יונים חיוביים והשני שליליים. גם אני מעדיפה להמשיך לחיות את חיי ללא תזכורת לשיעורי הפיסיקה (או שאולי זה כימיה? גם בכיתה ט' לא הבדלתי בין שניהם), אז הנה בגדול מה שזה אומר: מתחילים את הייבוש על מצב של יונים חיוביים, שפותחים את מבנה השערה ומאפשרים למים להתנדף מהר יותר ממייבשי שיער אחרים ומבלי ליצור לחץ ולשבור את השערה. הפתיחה הזו גם מאפשרת החדרה טובה ויעילה יותר של מוצרי טיפוח שמורחים על השיער ופועלים בחום

 

אחר כך עוברים לשלב היוניים השליליים, שסוגרים את קשקשי השערה, ויוצרים מראה של שיער מבריק ובריא יותר, וכמעט ללא חשמל סטטי. מגניב, לא? חוץ מזה, המייבש פועל בחימום קרמי ויש לו מנוע חזק במיוחד, מה שמוביל לחיסרון שלו: הרעש.

 

גם אני, שכאמור לא מומחית פנים גדולה, התלהבתי מהמהירות, מהיעילות ומהרכות של השיער בסוף היבוש (בניגוד למייבשים אחרים, שגורמים למטאטא להראות יותר מסודר ונעים ממני). אני יכולה רק לדמיין מה אלו עם ידיים מוכשרות ושיער מלבב יוכלו להפיק ממנו. 

מחיר: 600 שקל.

להשיג במספרות מורשות ברחבי הארץ וכן באתר האינטרנט

 

 

 

דרמסול של ד"ר אלמן

ועוד קצת קיץ: בעונה הזו תמיד יש את הדילמה בין מריחת קרם שיטפח לבין כזה שיגן מפני נזקי השמש. לפעמים אנחנו יכולים להינצל מבחירתה של סופי הזו, אבל זה רק במקרה שאנחנו נתקלים בקרם לחות שמצליח לא להיות שמנוני מדי, או לא כזה עם ריח של חופשת קלאב מד בקיץ 1993.

 

אחד מהתכשירים שמנסים לפתור לנו את הבעיה הזו הוא זה שהשיקה המרפאה של ד"ר אלמן, המציעה מגוון רחב של טיפולים בכל תחומי האסתטיקה והכירורגיה הדרמטולוגית. תחליב הלחות החדש כולל מקדם הגנה 40 SPF, ובנוסף הוא מזין את העור בתמציות טבעיות, כמו ארניקה.

 

עם המריחה, התחושה של הקרם היא קצת שמנונית, אבל אחרי כמה דקות הוא נספג ומאוד נעים על העור, גם הריח שלו הפתיע אותי לטובה והיה עדין ונעים. עם זאת, לבעלות עור שמן, או כזה הנוטה להבריק בימים השימשיים, הייתי ממליצה לוותר. 
מחיר: 135 שקל. להשיג במרפאות ד"ר אלמן: משה לוי 11, בניין UMI ראשון לציון, ניסים אלוני 10 קניון G צמרת תל אביב, פלימן משה 8, מרכז קסטרא חיפה. 

 

 

Doctor Or SilkTouch של ד"ר עור

לרגל הקיץ 3: בד"ר עור השיקו שני מוצרים שאמורים לעזור לנו – כמאמר עפרה חזה – להחליק אל תוך הכפכפים. גולת הכותרת הינה הפצירה החשמלית, שמאוד יפה ומאוד נוחה לשימוש. הפצירה, שעובדת על בטריות, עושה עבודה טובה עם כף רגל "ממוצעת", אבל היא לא יכולה לחסוך פדיקור כשהמצב מתחיל להיות קשה במיוחד. כך שהיא טובה בעיקר לתחזוקה השוטפת, לאלו שאוהבת שתמיד כף הרגל שלהם במצב מעולה ולהגדלת המרווחים בין פדיקור לפדיקור.  

 

המוצר השני והמשלים שהשיקו ד"ר עור הוא קרם רגליים עם חמאת שיאה. כמו כל הקרמים של המותג, גם הקרם הזה מצוין, נספג היטב יחסית לקרם עבור האזור הקשה והמיובש ועם ריח נעים.  

 

אחרי שימוש לילה בשני המוצרים, המשייף ואז הקרם, התעוררתי לבוקר של כפות רגליים נעימות ורכות. שוב, לא כמו אחרי פדיקור עצבני, אבל בהחלט עוזר להעביר עוד כמה ימים של נעימות וחוסר מבוכה בסנדלים. 

מחיר: 149 שקל לפצירה ו-60.40 שקל לקרם. להשיג בבתי המרקחת ורשתות הפארם. 

 

 

YVES ROCHER

אחרי שהתחלנו את הסיור שלנו היום באנגליה, אנחנו מסיימים אותו בצרפת. השבוע הושקו החנויות הראשונות בארץ של המותג הקוסמטי הבוטני והוותיק YVES ROCHER (בקניון איילון וביג פאשן אשדוד, בשבוע הבא תפתח חנות נוספת בקניון הגדול בפתח תקווה, ובהמשך עוד כ-10 חנויות נוספות).

 

המותג, שעלייה שלו לארץ היא בחסות אנשי קסטרו, אחראי בעצמו על גידול הצמחים בהם הוא משתמש, מה שלטענתו חוסך את מחירי התיווך ומוביל למחירים נוחים. אבל מעבר למחירים הבאמת נוחים, המותג אוחז בלמעלה מ-50 פטנטים וכן בפעילות ענפה לשמירת זנים בוטניים ייחודיים וחיוניים, ובכלל שמירה על הצומח בעולם כולו.

 

ככה זה נראה בקניון איילון

 

אז מה יש שם, מעבר לאג'נדה? די הכל: החניות של החברה עמוסות בכל טוב, החל ממוצרים לגוף כמו סבונים בניחוחות פרחים ופירות, קרמים ופילינגים, דרך איפור ולקים ועד לכוכבים האמתיים: מוצרי הטיפוח לפנים (וגם שם אפשר למצוא כמה סדרות, לפי סוג העור). בהמשך בוודאי אכתוב על מוצרים ספציפיים, אבל בינתיים הנה טווחי מחירים לדוגמא: בישום לגברים ולנשים 250-19 שקל; מוצרי טיפוח לפנים 220-65 שקל; מוצרים לגוף 90-10 שקל. כאמור, נוחים בהחלט. 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה