אייקוני האופנה החדשים: פעוטות מתחת לגיל 5

חברת קרוקס לא ידעה מאיפה זה בא לה. בעוד שעיתוני האופנה ברחבי העולם מיהרו להספיד אותה, הגיע תמונה שהפכה אותם שוב למאסט. לפחות עבור אלו שעוד לא מלאו להם ארבע. על הפריחה המחודשת אחראי ילד קטן וחמוד בן שנתיים, העונה לשם ג'ורג'. אה, הנסיך ג'ורג'. 

 

קייט, ג'ורג' והקרוקס

 

ממש כמו אמו, הדוכסית קייט מידלטון, גם ג'ורג' הקטן נחשב לאייקון אופנה, ונעלי הקרוקס שהוא לבש בתמונות שיצאו בחודש האחרון, הפכו לסולד אאוט תוך כמה שעות (וכך גם הסוודר הכחול אותו לבש באותו אירוע). אבל ג'ורג'י בוי ממש לא לבד. יותר ויותר ילדים של סלבס הפכו למודלים לחיקוי, שכל פריט שהם מצטלמים בו – או יותר נכון, הוריהם מצלמים אותם בו – הופך ללהיט. בין מובילי הדעה הזעטוטים האלו נמצאים ילדי משפחת בקהאם לדורותיהם, נורת' ווסט של תאגיד ווסט וקרדישאן, בלו אייבי של ג'יי זי וביונסה, ילדי שבט ברנג'לינה וסורי קרוז (בתם של טום קרוז וקייטי הולמס) .

 

נורת' ווסט וחצאית הטוטו שהפכה למיתולוגית

 

לאחרונה, תופעת הילדים הפאשניסטים כבר ממש לא מחייבת הורים מפורסמים, אלא רק הורים מספיק אמביציוזיים שמוכנים להפוך את הילדים שלהם למכורים למותגים כבר מגיל אפס. אותם הורים פותחים לילדים שלהם חשבונות ברשתות החברתיות, שיכולים גם לצבור מאות אלפי עוקבים. אחרי מה הם עוקבים בדיוק? מתברר שאחרי הלוקים של הילדים, שאמורים לעורר השראה או סתם להיות חמודים להפליא.

 

מתוך FashionKids

 

האובססיה אחרי זאטוטים אופנתיים כבר מזמן חצתה את הגבול  של הורים שאוהבים לשלוח תמונות של הילדים שלהם בוואטסאפ. בחשבון האינסטגרם FashionKids לדוגמא, יש כ-3.2 מיליון עוקבים, שיכולים לראות תמונות שהורים העלו, על מנת להשוויץ באאוטפיטים המסוגננים של ילדיהם. חלק מהילדים הפכו כבר לכוכבים בזכות עצמם – כלומר, בזכות ההורים שלהם – ולא זקוקים יותר לחלוק תשומת לב עם ילדים אחרים, כמו הדסון קורינג שהפך לכוכב על מסלולי שאנל, או אליה וונג, האחיינית של המעצב אלכסנדר וונג. נכון להיום, בין הילדים הפאשניסטים החמים ברשת גם לורטה בת הארבע, שלה למעלה מ-88 אלף עוקבים ואברלי ואווה, שתי חברות בנות שנתיים וחצי, שחולקות חשבון משותף תחת השם foreverandforava עם 147 אלף עוקבים.

 

אליה וונג 

 

לורטה

 

לרגע אל תטעו – החשבונות הללו לא נועדו רק כדי לתת להורים הזדמנות להשוויץ בילדים החמודים שלהם, או ביכולות שלהם לעשות להם סטייל, אלא גם כדי לבנות את הילדים כמותג כלכלי. שתי החברות החמודות הנזכרות למעלה, למשל, כבר כיכבו ב-400 קמפיינים. סוונה סאוטס, אמא של אוורלי, סיפרה לאתר mic, שהדוגמנות רצה אצלם במשפחה (היא עצמה התחילה לדגמן בגיל 3 חודשים בלבד), אבל עכשיו, חשבון האינסטגרם המצליח של הפעוטה שלה הפך את העיסוק בזה למשרה מלאה. "בין שליחת מיילים, צילום התמונות, עריכת התמונות, הרכבת הלוקים, והארגון של הכל זה כבר ממש כמו משרה מלאה", צוטטה.

 

מתוך foreverandforava 

 

יהיה מיותר להתכחש לעובדה שקטנטנים וקטנטנות שמתלבשים כמו מבוגרים ועושים פוזות של מבוגרים זה חמוד ביותר, אבל בסופו של דבר אנחנו צריכים לזכור שהילדים האלו לא באמת בוחרים את הבגדים שלהם, וכנראה גם לא באמת בוחרים להצטלם או להתפרסם. הבנות הללו (שלא לומר פעוטות) גם לא יודעות מה המשמעות המסתתרת מתחת לפוזות הסקסיות שהן עושות, הן עוד לא ממש מכירות את המילה סקס אחרי הכל. מה גם שתיוג של ילדות וילדים בני 3 כאייקוני אופנה, עלול בגיל 13 להפוך לתווית מאיימת ומלחיצה, במיוחד לאור העובדה המצטערת שלא כולם ימשיכו להיות חמודים, או רזים מספיק עבור עולם האופנה.  

 

harlowlunawhite

 

adamfashionblog
 

אז לפני שאתם מתחילים לעקוב אחרי הילד או הילדה הפאשניסטים הבאים, כדאי לרגע שתזכרו עד כמה חוויה כזו בשנים כל כך ראשוניות יכולה לעצב את האישיות, אולי אפילו להרוס אותה. 

תגובות (0)
הוסף תגובה