שלומית מלכה היא הדבר הכי נכון ליהודה לוי

האמת היא שהכתבה הזאת היתה אמורה להיות על הדרך בה דוגמנית העל הסופר מרהיבה שלומית מלכה, הצליחה לבסס את מעמדה כנערה הנכונה החדשה לצדו של יהודה לוי, ולהיות ה"אלמה דישי" המציאותית של נסיך הביצה. אלא שברגע שפתחתי את הקובץ במחשב, והתחלתי להריץ את ההיסטוריה של השניים בראשי וגם קצת בגוגל, לפתע נפל לי האסימון. העניין הוא לא יהודה לוי ונערותיו העדכניות, העניין הוא נינט. היא הציבה את הרף, והיא זו שלנצח נצחים תהיה שם כדי להרים או להוריד את השאלטר השיפוטי שלנו מעל כל בחורה, איכותית ככל שתהיה, שמתקרבת ליהודה.

 

עוד באון לייף: 

 

הרי מאז ומעולם לוי ידע בנות זוג משכמן ומעלה, כגון יעל בר זוהר ואפרת בוימוולד. אלא שאז הגיעה נינט, והפכה במחי שרביט את כל הסיפור הזה של נינט ויהודה למקבילה הים תיכונית לוויליאם וקייט. כמובן ללא כל שמץ של פרופורציות מכיווננו, אנחנו התקשורת החטטנית ורודפת סיפורי האהבה, פרידה וסינדרלה. הפרידה הכמעט מעליבה (מעליבה אותנו כמובן, כי ציפינו) של השניים, בתוספת הסדרה הנרקיסיסטית (אך הנפלאה) "איש חשוב מאוד", בתוספת אלמה דישי שהגדירה מחדש את התואר סטארית ישראלית, הפכו את יהודה לוי לטרף קל. עבור מי? עבור כוכבניות ביצה שקיוו ליצור עם הרכש הפנוי החם את ה "פאואר קאפל" החדש.

 

הרי אם פעם בעבר הלא רחוק כל כך, הפועל "להתפרסם" היה שאיפת חייה של כל נערת זוהר תורנית, הרי שהיום הפועל: "למצוא חבר סלב ולהיות פאואר קאפל" היא המשימה הבלתי אפשרית החדשה, שלפעמים מסתיימת בפתטיות (ע"ע סיפור איציק זוהר ונטלי עטיה). אלא שאז הגיעה לי לוי מאיזה שהוא חור על הקוסמוס. ולבחורה היפה יש בעיני את מערך יחסי הציבור הטוב ביותר בעולם (אני אשמח לקבל אותו בעצמי), אני מניחה שגם בוז'י הרצוג היה שמח לקבל אותו לפני ה- 17 במרץ. ומה שקרה עם לי לוי הוא מדהים ומזעזע כאחד במונחים של העולם הרדוד בו אנחנו חיים. הבחורה הזו שהגיעה משום מקום, הפכה בין לילה לבשר החתולים החם של צלמי הפפארצי, ולשם הראשון ברשימות התפוצה של משרדי יחסי הציבור שמזמינים להשקות, על תקן "החברה החדשה של יהודה לוי", שבמקרה יש להם את אותו שם המשפחה. כמה פאן!. השטות הזאת החזיקה מעמד כמעט כמו פן באוגוסט. וכשהגיעה שלומית מלכה לזרועותיו של לוי, התקשורת שהפכה חשדנית מתרמית לי לוי הרימה גבה.

 

 

אם תשאלו אותי, רוב הגבות שהורמו נגעו בעיקר לשאלה מה ליפהפייה המדהימה והמוצלחת הזאת, עם הקריירה הסופר מצליחה מעבר לים, יש לעשות בגיל 22 עם בחור בן 36 שרק יצא ממערכת היחסים המתוקשרת ביותר במדינה. אלא שמלכה, שלא רק יודעת דבר או שניים על העולם הזה, היא גם בחורה איכותית משכמה ומעלה, והצליחה לשמור יחד עם יהודה שהורגל לחשאיות, את הסוד עד שהעניין יתייצב. אך אנחנו החטטנים, לא מסוגלים לקבל סיפורי אהבה כפשוטם, ואם תנגבו את האבק מזיכרונכם, תזכרו כי גם לנינט לא עשינו חיים קלים (שהגיעה לזרועותיו של יהודה אחרי שעזבה את רן דנקר).

 

אם ללמוד מלקחי העבר, שלומית מלכה היא ללא ספק בחורה מהזן האיכותי, שיש לו סיכוי גדול ביותר להישאר בשטח. לא כי "יש את יהודה", אלא מכיוון שבחורה כמו מלכה, לא זקוקה באמת למערך משומן של יחסי ציבור בשל היותה חלק מ"פאואר קאפל". היא לחלוטין היתה פורצת לתודעה הישראלית גם ללא יהודה לוי. ומה שטוב לראלף לורן, המגזין אל, טוב גם עכשיו לפוקס. אולי הם לא היו רצים להחתים אותה אם פפארצי לא היו מצלמים את השניים בכל חור. אבל בינינו, מה היא צריכה את "פוקס" מלכת העולם הנפלאה הזו? מה?

תגובות (0)
הוסף תגובה