רוצה להיכנס לכושר? כנראה שאת כבר בדרך לשם

ריצה בפארק? למי יש זמן? חוג יוגה? אולי מחר… חדר כושר? נעבור לבדיחה הבאה. יכול להיות שאת ממש רוצה להיכנס לכושר, אבל פשוט לא עושה את הצעד הגדול שיוביל אותך לשם. בינינו, אפשר להבין אותך – לא קל לשנות אורח חיים.

 

החדשות הטובות הן, שאת הצעדים הראשונים בדרך לכניסה לכושר את כבר עושה ממש ברגעים אלו, במהלך פעולות השגרה היומיומית שלך, ואולי בעזרת הטיפים הבאים, תוכלי ממש לנצל אותו גם לחיזוק הגוף ולשריפת קלוריות. אחרי הכל, שינויים גדולים מתחילים בצעדים קטנים. 

 

עוד באון לייף:

 

רקדי עם המטאטא

אולי זו לא אחת מהפעולות החביבות עלייך בבית, אבל אם את כבר עושה אותה, פרגני לעצמך במוסיקה שאת אוהבת ופשוט הניעי את הגוף ורקדי לך בכיף. 

מה הרווחת? סביבה נקייה יותר, מצב רוח טוב יותר וגם גוף בריא וחיוני.

 

אם כבר מנקים, למה לא למקסם את החוויה? (צילום: Shutterstock)

 

 

-פרסומי-

רוצה להתחיל להתאמן עם מאמן אישי אבל בזמן שלך? אפליקציית ZUZU מציעה לך את הפתרון המושלם לתוכנית אימונים מסודרת בקצב שלך.

להורדת האפליקצייה חינם>>

 

 

 

 

לחזור למשחקי הילדות עם הילדים

מבלה אחה"צ עם הילדים? זה הזמן להעלות קצת דופק על הדרך. מה עושים? במקום לתת להם לשקוע באייפדים, נסי להעביר איתם זמן איכות ולהיזכר במשחקים שאהבת כילדה. מחבואים, תופסת או דג מלוח או כל מה שיגרום לך לזוז ולחייך.

מה הרווחת? ילדים מחויכים כי אמא שלהם אשכרה השקיעה בהם זמן איכות וגם בריאות לכל המשפחה.

 

לא רק צפיה בטלוויזיה

סוף היום, את עייפה וכל מה שמתחשק לך זה לשרוף קצת נוירונים במוח ולבהות בעוד פרק דבילי של תכנית ריאליטי. אולי תעשי טובה לשרירי רצפת האגן שלך על הדרך ותפעילי אותם קצת?

 

מדובר בשרירים הנחלשים עם השנים לאחר לידות, וחיזוקם השוטף הכרחי על מנת להימנע מבעיות כגון בריחת שתן, צניחת אברים, קשיים מיניים ועוד. אז מה עושים? פשוט נסי "להתאפק לפיפי", כווצי את השרירים הפנימיים 3 פעמים ושחררי. עשי זאת 10-20 פעמים.

מה הרווחת? גם מנוחה וגם עבודה על שרירים חשובים מאוד.

 

זמן לסקס

תודי שזו דרך ממש נחמדה ומקורית לשמור על כושר. לא השתכנעת? הנה עובדה שאולי תשנה את דעתך: במהלך אורגזמה את יכולה לשרוף כ- 200 קלוריות!

בינינו – זה כבר משהו ששווה להיכנס למיטה עבורו, לא?

מה הרווחת? שיפור הקשר הזוגי, הנאה ושריפת שומנים.

 

צחצחי שיניים (אבל בדרך שונה)

למה שלא תנצלי את אחת הפעולות השגרתיות ביותר שלך לעבודה על צדי הישבן והירך? כל מה שאת צריכה לעשות זה להניף את הרגל הצידה וחזור בזמן שאת עומדת ומצחצחת. בצעי זאת דקה בכל רגל. 

מה הרווחת? גם צחצוח מאוד יסודי של השיניים וגם חיזוק שרירי גוף תחתון.

 

פעילות יום יומית שיכולה להפוך לתרגיל כושר. צחצוח שיניים (צילום: Shutterstock)

 

יושבת במשרד? אל תשבי

או אולי בעצם כן כדאי שתשבי רגע, כי יש כאן עניין רציני: כבר הוכח מחקרית שישיבה ממושכת מזיקה לבריאות. היא עלולה לגרום לבעיות שונות בשרירים,  להעלות את הסיכון להשמנה ואפילו לגרום לדיכאון.

אז מה עושים? פשוט קומי, הימתחי, לכי להביא כוס מים ואחר כך מלאי אותה שוב.

מה הרווחת? תנועה חופשית שתגוון לך את היום וגם עור פנים שמח יותר (כי שתית המון מים).

 

 

**יועצי כושר לכתבה: 

אנדריי זליקמן – מאמן כושר בכיר במועדון הכושר "בראשית" בני ציון.

דליה מנטבר, אותוריטת הפילאטיס בישראל.

תגובות (0)
הוסף תגובה