הנערה שהולכת לשנות את חוקי המשחק בהוליווד

בזמן שמרבית בנות ה-15 נמצאות היום בעיצומו של החופש הגדול, ביילי מדיסון הוסיפה לעצמה ג'וב וטייטל נוספים, כך שמעכשיו היא לא רק שחקנית, אלא גם מפיקה.

 

און לייף: 

טיילור סוויפט: מזמרת שבורת לב לאייקון נשי עוצמתי

המדעניות משיבות אש בטוויטר

גל גדות היא האנטי גיבורה שהוליווד חיכתה לה

 

מדיסון, הצעירה מבין שבעה אחים, התחילה את הקריירה כבר בגיל שבועיים, בקמפיין לאופיס דיפו. בגיל שבע כבר הצטלמה לסרט הראשון שלה, "לבבות בודדים", לצידם של ג'ון טרבולטה, ג'יימס גנדולפיני וסלמה הייק. מאז ועד היום שיחקה מדיסון הצעירה בעשרות סרטים וסדרות, בהם "חוק וסדר", "המכשפים ממוויברלי פלייס" עם סלינה גומז, "לזרום עם זה" עם אדם סנדלר וג'ניפר אניסטון ו"אל תפחד מהחושך" עם קייטי הולמס וגאי פירס. אכן, מדובר בצעירה עסוקה מאוד.

 

תמונה: Shutterstock

 

אבל כבר בגילה המוקדם, מדיסון הבינה שמשחק בלבד לא יכול לספק אותה ואת היכולות שלה, וכאמור לפני כמה ימים, היא פרסמה כי בקרוב היא הולכת לככב ולהפיק את הסרט Annabelle Hooper And The Ghosts of Nantucket.

 

"יש לי צמרמורת. בשמחה גדולה אני מודיעה שאני מפיקה את הסרט הראשון שלי, בעזרתם של כמה מנטורים מדהימים", כתבה מדיסון בטוויטר שלה, ובכך בישרה לעולם על הטייטל החדש שהתווסף לה.      

 

בסרט, שיצולם בספטמבר הקרוב, הולכת מדיסון לגלם סופרת צעירה המגלה כי בית החופש של הוריה רדוף ברחובות. לצידה של מדיסון יפיקו שתי נשים נוספות – אכן גירל פאוור מבורכך שכמותו לא רואים הרבה בתעשייה הנוצצת.

 

תמונה: Shutterstock

 

זה כבר די הרבה זמן ששחקניות, ותיקות יותר או פחות, מתלוננות על המחסור בנשים בתפקידי מפתח בהוליווד, במיוחד בתחום ההפקה והבימוי. מדיסון אמנם רק בת 15, אבל כבר נראה שהיא לא מוכנה להסתפק בתקרת הזכוכית הרגילה שבדרך כלל סוגרת שחקניות צעירות ויפות, ולכן נראה שעם התחלה כזו, יש לה פוטציאל עצום לבטל כמה מהטבואים השליליים ששולטים בתעשיית הבידור ובכלל.

 

בינתיים, מדיסון הצעירה מצליחה להוות יופי של מודל לחיקוי עבור צעירות בכל העולם, שלא יזיק להם לגלות שחייה של צעירה מפורסמת לא חייבים להסתכם רק במסיבות, אלכוהול ותמונות סלפי מביכות. 

תגובות (0)
הוסף תגובה