על אי בודד: 5 מלונות מדליקים במיוחד

יש שאלה אחת, שמטרתה העיקרית "לשבור את הקרח" בסיטואציות חברתיות, שאלה פילוסופית וחביבה, כזו שכולנו נשאלנו במפגש עם חברות או בארוחה משפחתית: מה היית לוקח/ת איתך לאי בודד?      

                                                                                        

אם גם אתם נאבקתם עם התשובה, אולי תשמחו לשמוע שבפעם הבאה שתיסעו לאי בודד ככל הנראה לא תצטרכו לקחת אתכם יותר מדי. בחמשת האיים הבאים נמצאים מלונות מאובזרים הכוללים את כל מה שחלמתם עליו ויותר, מאי בדובאי שעליו ממוקם פארק המים הגדול בעולם ועד למלון על אי מלאכותי הנמצא מטרים ספורים מהמרינה בהרצליה.                                                                                                                                                                    

גבירותי ורבותיי, קבלו אותם בתרועת "ג'ט סקי": 5 מלונות מדליקים שיגרמו לכם לא לרצות לעזוב את האי, עבור אף אחד.       

                                                                    

"מירו איילנד ריזורט" – Meeru Island Resort, האיים המלדיביים

קבוצת האיים המאלדיביים, הנמצאת דרום מערבית לסרי לנקה באוקיינוס ההודי, או כפי שהיא ידועה בשמה הרשמי: הרפובליקה של המאלדיביים, תפסה בשנים אחרונות מקום של כבוד ברשימת היעדים התיירותיים הנחשקים, אף על פי שמדובר ביעד מרוחק ואקזוטי נדמה כי ישראלים מוכנים להקריב לא מעט על מנת להרחיק עד שם. שלל האיים הקטנים  הם התפאורה המושלמת לחופשה על אי בודד, הנוף נראה כאילו נלקח מסיפורי רובינזון קרוזו: שמש, חול וים, לגונות באינספור גווני כחול וטורקיז, שוניות ואלמוגים. כל אלו מבטיחים את השילוב המושלם לחופשה טרופית אידיאלית.

 

מירו איילנד ריזורט, המוקף לגונה עוצרת נשימה וחוף ים מרהיב, הינו המלון היחיד הממוקם באי המלדיבי "מירופושי" – גן עדן מושלם המוקף צמחיה טרופית וים כחול וצלול.

 

 

למלון היצע של 285 חדרים, הכוללים חדרי בונגלו אותנטיים על גביי האוקיינוס וכן וילות מפנקות בדרגות פאר שונות. מתחם המלון כולל בריכה, בריכת ילדים, מסעדה, ברים, ספא, חנויות, קפה אינטרנט, מוזיאון, ומרכזי צלילה וספורט שונים.

 

 

נכון להיום אין טיסות ישירות היוצאות מישראל לאיים המלדיבים, ומרבית מהטיסות ליעד יוצאות מאירופה או מיעדים, כגון: סרי לנקה, סינגפור והודו. משם ישנן טיסות ישירות לנמל התעופה הבינלאומי היחידי במאלדיביים הממוקם באי "מאלה", ממנו תגיעו לאי מירופושי באמצעות סירת מנוע מהירה או בדרך האוויר, באמצעות מטוס מיוחד באדיבות המלון, המסוגל לנחות על המים.

 

 

מסר בבקבוק: מומלץ לזוגות בירח דבש או ליחידים שמנסים לשכוח מירח הדבש שלהם.. הטיסות לא זולות אבל המיקום היפיפה מספק את הסחורה והופך את כל החוויה למשתלמת.

 

"הילטון נוי" –  Nui Resort and Spa, בורה בורה

בורה בורה הוא אי באוקיינוס השקט, ששטחו 29.3 קמ"ר. בשטח זה נכללים האי עצמו ואיונים נוספים הנמצאים במרכזה של לגונה מוקפת שונית אלמוגים. האי שייך לאיי החברה שבפולינזיה הצרפתית, והוא ממוקם כ-260 ק"מ צפונית-מערבית לעיר הבירה של פולינזיה הצרפתית.  

 

                           

לפי ילידי האי, שמו של האי הוא "פורה פורה" שמשמעותו "נולד ראשון" וזאת בשל האמונה המקומית כי זהו האי הראשון שנוצר באוקיינוס לאחר יצירת העולם ע"י האלה "טאארואה" ששלפה אותו מקרקעית האוקיאנוס. לאחר הכיבוש האירופאי שונה השם, מאחר שהצרפתים התקשו לבטא את שם האי וה- פ' הדגושה הפכה לב'. במרכז האי יש שטח הררי הכולל גם הר געש רדום, הנופים המדהימים ובעיקר החופים הצלולים ביחד עם מיקומו המרוחק הפכו את "בורה בורה" ליעד פופולארי בקרב העשירים והמפורסמים.

 

 

"הילטון נוי" בורה בורה נותן לכם את האפשרות לישון לצלילי פכפוך המים בבונגלו מודרני בתוך האוקיינוס. המלון משקיף לעבר לגונה מרהיבה בגווני טורקיז, ומציע וילות בונגולו מפוארות הממוקמות על גבי האוקיינוס השקט בסמוך לאי. "הילטון נוי" כולל 121 וילות בדרגות אבזור שונות, כאשר המפוארות שבהן כוללות: אמבט ספא, מרפסת פרטית עם נוף ללגונה ולוחות רצפה מזכוכית המציעים נוף לים מתוך חדר השינה. המלון מתהדר בבריכה עם שפת אינסוף, כמו גם בספא יום ו-2 מסעדות המגישות מאכלים פולינזים וים תיכוניים.

 

 

גם לבורה בורה אין טיסות ישירות, ותיאלצו לטוס ללוס אנג'לס ומשם לקחת טיסה ישירה לנמל התעופה "מוטו מוטה". אתר הנופש הילטון נוי נמצא במרחק 30 דקות בסירת מנוע ספורטיבית.

 

מסר בבקבוק: האי אהוב מאוד על חובבי ספורט ימי ובו תוכלו ליהנות מסקי מים, קיאקים, שיט וכמובן שצלילה. הנקודה האהובה ביותר על הצוללים המגיעים לבורה בורה נמצאת במרחק קצר מחופי האי במקום שבו נקבות הכרישים משריצות את צאצאיהן, שם הם יכולים לצלול בין כרישים צעירים ולא מסוכנים.

 

מלון הרודס, הרצליה 

בחיים כמו בחיים, תמיד יוצא שהדברים הטובים באמת מסתתרים לנו ממש מתחת לאף. לפעמים קשה להבחין בהם כשאנחנו כל הזמן מחפשים אתרי נופש מרוחקים. אם חשקה נפשכם בבית מלון אקסקלוסיבי על אי שעומד בכל הסטנדרטים הבינלאומיים, כזה שמרגיש כמו אתר נופש מרוחק אבל קרוב מספיק בשביל לגעת, נסו חופשה בהרצליה.

 

 

רשת מלונות פתאל השיקה בחודש מארס האחרון את מלון היוקרה הרודס הרצליה. המלון, שעוצב על-ידי האדריכלים אילן פיבקו ורני זיס, ממוקם על אי מלאכותי מטרים ספורים מהמרינה של העיר הרצליה, כך יוצא שהמלון מוקף ים משלושת צדדיו, כאשר הנוף המשתקף ממנו הוא ים, יאכטות עוגנות ויאכטות העושות את דרכן לעגינה, דבר שהופך את המלון ליחיד במינו ובולט בנוף הישראלי.

 

 

המלון ממוקם במרחק נגיעה מקניון ארנה, מהרצליה פיתוח ומהמרינה, דבר שהשפיע גם על העיצוב המודרני של המלון המתבטא בין השאר בגוונים של ים, חול ושמש בשילוב פריטי אומנות מוקפדים.

 

להרודס הרצליה היצע של 252 חדרים גדולים וסוויטות מפוארות בדרגות אבזור שונות – אשר אל חלקן תוכלו להגיע (לו תרצו) עם היאכטה עד פתח הדלת. בנוסף תהנו מטיפולי ספא איכותיים, בריכת שחייה, טרקלין עסקים אלגנטי ובר-מסעדה המגיש חוויה קולינרית מסוגננת עם מנות מתחלפות ברמה הגבוהה ביותר, ומעל לכל אווירה רגועה וייחודית. בקיצור, כל מה שאתם מצפים מאי בודד.

 

 

מסר בבקבוק: עיצוב המלון אשר משרה אווירה אינטימית, טיפולי הספא המופלאים וטרקלין העסקים האלגנטי הופכים אותו לאידאלי עבור זוגות ואנשי עסקים שאינם מוכנים לפשרות. מומלץ בהחלט, והוא פה ממש מתחת לאף .

 

אטלנטיס ד'ה פאלם –  Atlantis The Palm, דובאי (איחוד האמירויות)

נעבור (איך לא?) לדובאי, הנסיכות המרשימה והקיטשית מכולן הנמצאת באיחוד האמירויות, וגם היא איך נאמר, יעד תיירותי מבוקש.

 

 

דובאי הממוקמת בדרום מזרח המפרץ הפרסי, נחשבת לאחת הערים העשירות והראוותניות בעולם, שאפילו הטמפרטורה המטורפת בה בקיץ (39 מעלות בממוצע עם יותר מ-80 אחוזי לחות), לא מונעת את נהירתם של כעשרה מיליון תיירים אליה בשנה.

 

אטלנטיס ד'ה פאלם, דובאי (Atlantis The Palm, Dubai) הוא ללא ספק אחד המלונות היפים והיוקרתיים בדובאי, דבר שזיכה אותו בלא מעט תהילה ופרסום בעולם. המלון שוכן על האי המלאכותי (הטוב ביותר שכסף יכול לבנות) פאלם ג'ומיירה (Palm Jumeirah) והנופשים בו יוכלו ליהנות מחוף פרטי חולי, ונוף מרהיב של המפרץ הערבי. בנוסף הוא מציע אקווריום תת-ימי, מגרש טניס, אפשרויות לשחייה עם דולפינים ואת פארק המים הגדול ביותר במזרח התיכון.

 

 

המלון כולל 1,539 חדרים מפוארים וסוויטות אלגנטיות המתאפיינים בעיצוב פנים עם מוטיבים ערביים בשילוב מאפיינים מודרניים ומרפסת עם נוף ציורי אשר דואג להזכיר לאורחיו שהם נמצאים בלב ים. "אטלנטיס דה פאלם"  נמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה מהאטרקציות הבולטות בדובאי: קניון האמירויות, מועדון גולף האמירויות, בניין הבורג' ח'ליפה האייקוני (גורד השחקים הגבוה ביותר בעולם) וקניון דובאי המפורסם והראוותני.

 

 

לצערנו כיום בלתי ניתן להשיג אשרת כניסה לדובאי באמצעות דרכון ישראלי, ועל כן אין טיסות ישירות מישראל לדובאי. אלה מכם שמחזיקים בדרכון זר יכולים למצוא טיסות ישירות מאירופה, האי נמצא במרחק נסיעה של 35 דקות מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי.

 

מסר בבקבוק: אם יבוא "שלום עלינו", אורכה של טיסה ישירה לדובאי יהיה כשעתיים וחמישים דקות.              

 

האי "הרון" – Heron Island, שונית המחסום הגדולה, אוסטרליה

זוהי ללא ספק התגשמות חלומם של צוללנים רבים להגיע לשונית המחסום הגדולה (Great Barrier Rife), הממוקמת סמוך לחופי מדינת קווינסלנד באוסטרליה. האי הרון, שנמצא ממש בלבה של השונית העצומה, הינו אי זעיר, 800 מ' אורכו ו-300 מ' רוחבו, אשר נמצא כ-70 ק"מ צפונית-מזרחית לעיר גלדסטון, שבחוף המזרחי של אוסטרליה.

 

מרכזו של האי מכוסה בצמחייה ירוקה והוא מוקף ברצועת חוף חולית. האטרקציה המרכזית כאן היא כמובן הצלילה – יש באי מרכז צלילה שבו אפשר לשכור ציוד, למלא את המיכלים ולקבל הדרכה. בניגוד לאתרים אחרים שבהם תצטרכו להתאמץ ולהגיע מהמלון לאתרי הצלילה, בהרון איינלד לא צריך לצאת למסע שיט ארוך כדי להגיע לאתרי הצלילה היפים בעולם, האלמוגים והדגים המרהיבים נמצאים ממש כאן. אם אתם מעדיפים להישאר מעל פני המים תמיד תוכלו לצאת לשיטוט ברחבי האי, שכולו מוכרז כשמורת טבע, ולהתרשם מהצמחייה ומהציפורים הרבות.

 

 

אתר הנופש הרון איילנד הוא המלון היחידי על האי והוא כולל 109 חדרים מוארים ומרווחים, הנפתחים למרפסות מהן נשקפים נופים לים ולשונית האלמוגים הגדולה.   

 

                                                                

 

המלון מכיל בריכה, ספא מפואר, מבחר רחב של ציוד לספורט מים , בנוסף במקום מציעים שיעורי שנורקלינג וטיולים מודרכים חינם לשונית האלמוגים וכמובן, איך לא, מסעדה מפוארת המגישה מנות גורמה מקומיות אשר ממנה נשקף נופה של שונית האלמוגים היפה והמפורסמת בעולם.

 

 

נכון להיום, אין טיסות ישירות מישראל לאי הרון, אך ניתן למצוא טיסות ישירות לנמל התעופה בגלדסטון אוסטרליה מיעדים שונים באירופה ובעולם. אל אתר הנופש עצמו ניתן להגיע מגלדסטון (Gladstone) באמצעות סירה או מסוק. ההעברה בסירה נמשכת כשעתיים. ואתר הנופש מפעיל אוטובוס הסעות ללא עלות האוסף את האורחים מנמל התעופה.

 

מסר בבקבוק: אין הרבה מקומות כמו אי הרון שבו תוכלו לישון, לצלול, לנפוש ולהירגע בסמוך לאתר שנחשב לאחד מ-7 פלאי עולם.

תגובות (0)
הוסף תגובה