הדרכים הכי יצירתיות לעודד את ילדיכם לשתות מים

בואו נודה על האמת: אין להם טעם ממותק או גוונים זרחניים כמו של שאר המיצים המרוכזים שילדים אוהבים, אז למה בעצם שהילד שלנו ישתה מים? המים הם בגדר חובה לתפקוד וויסות חום הגוף, מטבוליזם וצריכת אנרגיה. הגוף ברובו מכיל מים (כ-70%) ובימים החמים אנחנו מאבדים המון נוזלים. עבור ילדים, שתית מים היא חיונית עוד יותר מאחר והם בתהליכי גדילה, מוציאים הרבה אנרגיה ומכאן מאבדים נוזלים בקצב מהיר – ואין ספק שהמשימה הגדולה היא לשכנע אותם לשתות. לכבוד הקיץ, הגיע הזמן לשלוף את התותחים הכבדים ולשחק במגרש של הילדים: הגאדג'טים שיעשו עבורכם את העבודה ויעודדו את הילדים לשתות מים.

עוד באון לייף: 

1. Kid Zinger

 המצאה מקסימה שהופכת מים "משעממים" לחגיגה של פירות טעימים. בחלק התחתון של הבקבוק מכניסים פירות הדר לבחירתנו, לבקבוק עצמו מוסיפים מים ואברה קדברא – המים מקבלים טוויסט והופכים להרבה יותר טעימים ומעניינים.

2. שרביט קרח

 קשית שמחברים אליה קוביות קרח ומתקבל שרביט קסמים עם כוכב. כמובן שאפשר להגיד לנסיכה שהשרביט עובד רק כשהיא שותה מים.

3. קש שכולו משקפיים

 קשית שתיה שהופכת את המשקה לצורה של משקפיים ואת כל תהליך השתייה לחוויה אחת גדולה (ובעיקר מצחיקה). מיועד לילדים ולמבוגרים שרוצים להרגיש קצת כמו ילדים. 

4. הברד של Zoku

כוס שהיא פטנט של ממש, בעיקר בימי הקיץ החמים. שומרים את הכוס במקפיא, מוזגים אליה איזה מיץ שרוצים והופ, ומקבלים כוס ברד. זהירות: לא מיועד לילדים בלבד, גם ההורים עלולים להתמכר.

5. שלוק מסתובב

הוא מוצר נהדר שהופך את השתייה למהנה במיוחד וגם לתחרות קטנה  – בעת הלגימה, מופיע מעין גלגל מצויר בחלק העליון של הבקבוק . הגלגל מסתובב כל עוד הילד שותה ונעצר עם הפסקת השתייה. הילד רוצה להמשיך לראות את הגלגל בפעולה? ובכן, הוא חייב להמשיך לשתות.

לסיכום, ילדים אמנם לא מודעים לחשיבות השתייה עבור כל מערכות הגוף בכל עונות השנה, אבל בעיקר בקיץ. אם אתם לא מצליחים לעשות זאת לבד, מזל שיש כמה גאדג?טים צבעוניים שיעשו את העבודה בשבילנו, או לפחות יקלו עלינו בדרך.