בעיות עיכול ונשירת שיער: הפתרון לרוב הבעיות שלנו

תזונה היא המפתח לאורח חיים בריא, התוספים כשמם כן הם – תוספת. אי אפשר לאכול אוכל לא בריא ולהסתמך על תוספי התזונה. זה לא יעבוד בחיים. אם כן אז למה אנו זקוקים לוויטמינים בעידן השפע? כי זה לא מספיק.

אנחנו חיים בעידן המודרני, עם אויר מזוהם, קרינה אלקטרו-מגנטית, זיהום במזון, סטרס ורדיקלים חופשיים בכל מקום. כל הדברים האלה יוצרים אצל רוב האוכלוסיה חוסר איזון מערכתי אשר מתבטא אצל כל אדם בדרך שונה. חלק מהאנשים ירגישו תחושת עייפות וחוסר אנרגיה, חלק יחוו סימפטומים של בעיות עיכול, יהיו כאלה שידווחו על נשירת שיער והתקרחות, ויהיו כאלה שיסבלו מבעיות של אקנה, פסוריאזיס, אסטמה של העור או סבוריאה. 

 

בנוסף האדמה שלנו התדלדלה מנוטריינטים חשובים במהלך החיים, ובהנחה שאתם לא תמיד קונים מזון אורגני, חומרי ריסוס רבים מגיעים לאוכל שלנו ופוגעים באיזון המערכתי בגופנו. לכן אין לנו ברירה אלא לשלב את תוספי התזונה כחלק מתזונה נכונה ואורח חיים בריא. 

אם אתם כבר לוקחים תוספי תזונה, תדאגו שהם יהיו בעלי ספיגה גבוהה, בדגש על נוזל ולא טבליות ו/או כדורים, עשויים מחומרי גלם טבעיים (ולא סינטטים) ולא ממתיקים מלאכותיים, חומרי לוואי, חומרים משמרים ותוספות למיניהם.

 

עוד באון לייף:

 

היום יודעים ש- stress זה אחד הגורמים הכי גדולים לבעיות בריאות. חשוב להבין שתחת הקטגוריה של המילה stress נכנסים גם אנשים שלא ישנים כמו שצריך, או שלא ישנים מספיק, או אנשים שלוקחים תרופות ומעמיסים על המערכת, או שותים קפה, או אלכוהול, או גלולות למניעת הריון. המון נשים לוקחות גלולות למניעת הריון ולא יודעות שהגלולות למעשה מרוקנות מאגרים של ויטמיני B מהגוף.

 

האם התזונה הטבעית שלנו היא כמו שהיתה פעם בטבע? לא בטוח. ביבה (צילום: בני גמזו לטובה)

 

?זה נכון שפעם בטבע לא היינו לוקחים תוספי תזונה, אבל יצרנו לעצמנו איזשהי סביבה שהיא לא כל כך טבעית, ולכן אנחנו צריכים לעשות מה שנקרא אדפטציה, פשוט להתאים את עצמנו לסביבה שנוצרה. התוסף הכי פופולרי שיש הוא ויטמין B12, וכולן יודעות למה חשוב לקחת אותו – חוסר ב- B12 גורם לחולשה כללית, בעיות זיכרון, בעיות קשב וריכוז, תחושת קור, פגיעה במערכת העצבים. מדובר באחד הויטמינים הכי קריטיים לבריאות המח ולמערכת העצבים. בניגוד למיתוס סביבו ומה שהרבה חושבים, B12 לא חסר רק לטבעונים. היום ידוע שגם אנשים שאוכלים מזון מן החי חסרים ב-  B12? בגלל בעיות ספיגה. מה זה אומר בעיות ספיגה? בדיוק כאן אני נכנסת לתמונה.

 

צפו בנאום המלא מתוך כנס ?לא יוצאות מאיזון? של און לייף ומתחם שרונה :

תגובות (0)
הוסף תגובה