הקופיקס של עיצוב השיער ושאר מוצרים חדשים

NAIL ENVY STRENGTH IN COLOR  של OPI 

כמי שסובלת כל החיים מציפורניים שבירות, יש לי ניסיון די עשיר במחזקי ציפורניים, ומכולם אין ספק שהאהוב עלי בהפרש ניכר הוא ה-Nail envyשל OPI. כעת התבשרתי שהמוצר הנפלא עבר אפילו שדרוג, ומעכשיו אפשר למצוא אותו בארבעה גוונים טבעיים יחסית, בהם שלושת הגוונים הקלאסיים והאהובים ביותר של OPI(כמו Bubble Bath  ו-  A sweet candy pink) יחד עם גוון חדש לחלוטין שיצרה החברה במיוחד עבור האוסף: Pink to Envy.

האמת, שאין לי מילים. זו יציאה פלאית שאם משתמשים בה בהתאם להוראות (ושימו לב: יש הוראות והן יכולות להיות די מפרכות) היא באמת מחוללת פלאים לציפורניים.

מחיר: 120 שקל.

להשיג ברשת "נייל סטודיו" ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ. אתר לבירור נקודות מכירה.

 

 

 

Bath & Body Works

בא לשכונה בחור חדש, או לפחות לדיוטי פרי. באיחור של 24 שנים, מגיע אלינו המותג האמריקאי Bath & Body Works, שידוע בניחוחות המיוחדים שלו. המוצרים מתחלקים לסדרות שונות, על פי הניחוחות, כשבכל סדרה ניתן למצוא ג'ל אמבט מועשר בחמאת שיאה (במחיר 14 דולר), קרם גוף ל-16 שעות (17 דולר) ותרסיס גוף עם ניחוח מעודן שמכיל אלוורה (14 דולר). בנוסף אפשר למצוא נירות ריחניים במגוון גדלים וסבונים לחיטוי ידיים.

בין הניחוחות גם Japanese Cherry Blossom, עם ניצת דובדבן יפנית, עץ ארז וורד קיוטי; SWEET PEA, עם אפונה מתוקה, אגס מימה, מושק ועץ שזיף; ו-Warm Vanilla Sugar, עם וניל, סחלב לבן ופולי קקאו.

 

באופן אישי ניסיתי את סבון הגוף והתרסיס בניחוח SWEET PEA. הניחוחות היו מורגשים, אבל לא מדי, מאוד אווריריים ומתאימים במיוחד לימות הקיץ הבלתי נסבלים, בהם אפילו הבשמים הופכים להיות כבדים. תרסיס הגוף הוא בכלל מוצר מצוין לקיץ, משום שהוא מספק קצת לחות אבל לא דביק ולא כבד על העור.

 

 

פיטו אויל סופרים של פיטו פריז

מותג מוצרי השיער, שמשלב בתוכו הרבה מרכיבים מהטבע, השיק לאחרונה שמן טיפולי 100% טבעי לשיער יבש ולתלתלים, שנועד לשמור על לחות השיער, הגמישות והברק שלו, כמו גם לעזור בעיצוב. בין השאר הוא מכיל שמן מקדמיה העשיר במינרלים וויטמינים, שמן זרעי עץ ה'רוקו' הגדל באזורים הטרופיים של אמריקה וסבום טבעי המופק מעץ הזית, שמגנים על השיער מנזקי הסביבה ומזינים אותה.

 

כמי שלוקח לה הרבה זמן למצוא מוצר שמטיב עם השיער, ולכן גם נשארת נאמנה למעטים שמצליחים לעמוד במשימה, ניגשתי אל הפינטו אויל בחשד, בעיקר כי המילה "שמן" ישר מעלה בי קונוטציות לתכשיר כבד שידביק לי את השיער וישווה לו מראה שמנוני. לשמחתי, השמן הזה קליל ביותר, נספג מהר ומותיר את השיער רך ונעים. לכן, מי שלא זקוקה לעזרה מסיבית בעיצוב ומחפשת תכשיר שהוא יותר מטפח – תוכל ליהנות ממנו ביותר. אלו שאוהבות תכשירים שהם מהזן "המפסל", יאלצו למצוא משהו אחר.

מחיר: 150 שקל.

 

 

ברייק אאוט קונטרול של דרמלוג'יקה

אחת התופעות שלא זוכות למספיק יחס הוא האקנה בגיל שכבר מזמן עבר את גיל ההתבגרות. מה לעשות שגם בגילנו המופלג אנחנו יכולות לסבול מחוסר איזון הורמונלי, מפצעים שנובעים מתזונה לקויה, לחץ, או אפילו משימוש בקרמים שלא מתאימים לנו.

לאחרונה הגיעו אלינו שני מוצרים מצוינים, שכל אחד מהם בדרכו פועל לשליטה בתופעה המעצבנת הזו. הראשון שבהם הוא הסרום החדש של דרמלוג'יקה, שאמור לנטרל את הגורמים לפצעונים ולהקטין את הפרשות השומן, שריבוי מהן עלול להוביל לאקנה.

 

הסרום נספג במהירות ואינו מורגש על העור, מה שמאפשר מריחה של קרם מעליו כרגיל. באופן אישי מרחתי את הסרום רק באזורים המועדים לפורענות אצלי, והתוצאות נחשפו כבר אחרי מספר ימים בודדים – הוא בהחלט עצר התפתחות של התחלות פצעונים, ייבש כאלו שכבר יצאו ואולי אפילו מנע היווצרות של פצעונים חדשים, אם כי את זה קשה לזהות. הבעיה היחידה של המחיר הקצת יקר: 274 שקל ל-30 מ"ל. 

 

 

 

BB Cream SPF 40 מסדרת Anti Blemish Solutions של קליניק

התכשיר השני המיועד לאלו הסובלות מאקנה הוא ה-BB החדש של קליניק. הוא נמרח בקלות ובאחידות על העור, מכסה כתמים ופצעונים אבל קליל ושומר על מראה מאט של העור אפילו בשיא החום. ומעל לכל הוא מעניק הגנה מכובדת של 40 SPF.

 

כל מי שסובלת מעור שמן או עם נטייה לפצעונים יודעת עד כמה קשה למצוא BB, או אפילו רק מייקאפ או רק קרם הגנה, שלא מגבירים את השמנוניות של העור – גם במראה המבריק שמתקבל וגם בתוצאה על הפנים (היווצרות של עור פצעונים מעודף השומן). ה-BB הזה סוף סוף מצליח להביא פתרון מצוין, ובנוסף לכל הוא מחזיק מעמד ליום שלם (אם כי מומלץ לחזק, בגלל ההגנה לשמש).

מחיר: 218 שקל לפני הנחה.

 

 

FASHION FIX

מהפכת הקופיקס מגיעה גם לעיצוב השיער. טוב, בערך. מעכשיו תוכלו להיכנס למבחר מספרות ברחבי הארץ, לבקש את אחת מבין עשר התסרוקות שהם מציעים, ותוך חצי שעה לצאת עם תסרוקת מדוגמת. כל התסרוקות יתבצעו עם החומרים מבית המותג LABEL M, האחראי לתענוג הזה. הכל מאוד יעיל ומהיר ואמנם לא זול במיוחד (250 שקל), אבל עדיין מחיר נוח יחסית לזה שייקחו מאתנו אם נלך למעצב שיער ונבקש תסרוקת לאירוע מיוחד.

 

מ' הלכה למספרה של אמיר מזרחי בכיכר המדינה ותוך פחות חצי שעה יצאה עם תסרוקת נוסח איימי ויינהאוס ז"ל. באותו לילה היא יצאה לדייט רומנטי והיא סיפרה איך הרגישה שעם כזו תסרוקת, לא משנה מה היא תלבש – זה מיד עושה רושם וכולם יעיפו מבט.  

בקיצור, אם יש לך אירוע מיוחד ובא לך להשקיע אבל מבלי לבזבז יום שלם ואלפי שקלים – זה לגמרי הפתרון.

לבירור סלון עיצוב שיער הקרוב למקום מגורייך באתר החברה  או בטלפון:  03-5172550

 

 

 

קצף ניקוי עדין של חוה זינגבוים

ניקוי פנים הוא ככל הנראה החלק הכי חשוב בשגרת הטיפוח, ובגלל זה תמיד כדאי למצוא את הסבון שיהיה מושלם עבור סוג העור שלכם, ובאופן כללי: ינקה היטב אבל מבלי לייבש ולהיות אגרסיבי מדי לעור.

 

קצף הניקוי של חוה זינגבוים מצליח להיות כזה. המרקם הקצפי מאוד נעים לעור, ובתום השימוש עור הפנים מרגיש רענן אבל לא צמא לקרם לחות. ומניסיון – אם את לא מאלו שהולכות עם שכבות, הוא גם יוכל להסיר די בקלות איפור קליל.  

מחיר: 150 שקל.

להשיג אצל קוסמטיקאיות העובדות בשיטת חוה זינגבוים. אתר החברה לפרטים ובירור קוסמטיקאיות. 

 

 

מארז קייצי של יונקה פריז

אמנם המארז הזה מיועד לאלו שנוסעות לחופשות סוף הקיץ וטרום החגים, אבל אני דווקא מצאתי אותו מתאים במיוחד לכאלו אלו ש(כמוני) נשארות בבית, ומחפשות בכל זאת איך להתפנק ולצאת קצת מהשגרה.

 

המארז כולל בתוכו שמן אמבט עשיר בתמציות צמחים כמו לבנדר, רוזמרין וברוש, שעוזר להזרמת הדם ולהרגעת מצב הרוח. יחד איתו מגיע גם תחליב גוף עם רכיבים כמו ג’ינסנג ושמן שקדים מתוקים, שמלחחים ומזינים את העור. לצד אלו כולל מארז גם מגבת גדולה ולבנה, להשלמת תחושת בית המלון.

 

כמו תמיד כשמדובר במוצרים של יונקה פריז, הניחוחות הטבעיים שלהם כבר יוצרים אפקט מרגיע, והפעם במיוחד הודות לשמן האמבט (שאפשר להשתמש בו גם אחרי הסבון במקלחת וליצור אפקט לא פחות טוב). גם קרם הגוף מצוין – נספג מהר ומותיר את העור רווי לחות לכל היום.

מחיר: 399 שקל. להשיג בבתי מלון, ספא, ומכוני יופי ואצל קוסמטיקאיות נבחרות. לבירור נקודות המכירה: 09-7456220

 

תגובות (0)
הוסף תגובה