הצלקת מניתוח קיסרי שהפכה לויראלית

ללא ספק מדובר בטרנד חדש: יותר ויותר אמהות חושפות את הפגמים לאחר הלידה, בין אם זה בטן רופפת, סימני מתיחה או צלקות כאלה ואחרות. התמונה הזו מצטרפת למגמה וכמובן הפכה לויראלית תוך זמן קצר. הלן כרמינה, צלמת בריטית, המתמחה בצילומי תמונות של נשים הרות ואמהות פרסמה את התמונה הזו של אישה שביקשה להישאר בעילום שם.

 

 

הצלמת כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "לא תיארתי לעצמי שהתמונה הזו תזכה לכ"כ הרבה תגובות. צילמתי את ההריון של אותה אישה לפני כמה שבועות והיא סיפרה לי שהיא חוששת מאוד לקראת הניתוח הקיסרי שהיא עומדת לעבור. כשנכנסה לחדר הלידה, היא נאלצה לעבור ניתוח חירום קיסרי, אחרי שאיבדה כמויות של דם. מאוחר יותר, היא ביקשה ממני לבוא אליה ולצלם את מה שהפך לחשש הגדול ביותר שלה והפך למה שהציל את הבן שלה".

 

 

עוד סיפרה הצלמת כי לצד התגובות המחזקות, היו גולשים רבים שפנו לפייסבוק בבקשה להסיר את התמונה. "חלק מהתגובות טענו שזה דוחה וכי מדובר בתוכן מיני מפורש. למרבה המזל, בפייסבוק החליטו לא להסיר את התמונה". היו גם כמה אבות שתמכו בפרסום התמונה, אחד מהם אף ציין כי אשתו, שילדה את ילדיהם בניתוח קיסרי מנסה להסתיר את הצלקת. "אשתי מתביישת בצלקת, אבל בכל פעם שאני רואה את הצלקת אני נזכר על איך היא האמא הכי טובה שיכולתי לאחל לילדים שלי". 

תגובות (0)
הוסף תגובה