טרנדים חמים ששווה לאמץ לקראת השנה החדשה

מאמני היציבה של upright

זוכרים את הדודה ההיא שהייתה נוזפת בכם שתשבו ישר? אז היא ככל הנראה ידעה על מה היא מדברת. כיום, יותר יותר ואנשים מוצאים את עצמם יושבים שעות ארוכות במשרד מול המחשב, מסתבר שלצורה שבה אנו יושבים יש השלכות משמעותיות על היציבה והבריאות שלנו. בזמננו אנו, את הדודה הפולניה החליף הגאדג'ט upright שהוא כולו גאווה ישראלית.

הרעיון פשוט ומהפכני, הדביקו מכשיר לביש קטן לגב התחתון או העליון בזמן הישיבה הממושכת במשרד ואפליקציה מיוחדת תדאג להכניס את הגב שלכם לאימון. תחילה אימון של מספר דק' בלבד שבמהלכן בסה"כ תצטרכו לשבת זקוף וליישר את הגב, בהמשך כבר תתחילו לעשות זאת באופן ספונטני. המכשיר הקטן, מנתר את זווית הישיבה, שולח את המסר לאפליקציה, ומאפשר לכם להתעדכן בכל הנתונים ולהבין בדיוק מה אתם עושים לא טוב.

האפליקציה כ"כ חכמה שהיא תדאג להתריע לכם באמצעות רטט כי הצורה שבה אתם יושבים אינה בריאה עבורכם ואפילו תסביר לכם בזמן אמת כיצד לתקן זאת לפני שיהיה מאוחר מדי.

מיץ חמוציות של אושן ספריי

מחקרים מדעיים רבים וחדשים מתפרסמים על הסגולות התזונתיות והבריאותיות של מיץ החמוציות , היכולת שלו להגן על הגוף בפנים זיהומים חיידקים ווירוסים, לעלות את ההגנה החימצונית ובכך לשמור על מערכות הגוף והלב חזקות ובריאות יותר. עוד מתקופת ההתיישבות ביבשת אמריקה, היה ידוע  כי חמוציות יכולות להגן על הגוף בפני זיהומים ומחלות שונות. כיום המחקר מגלה לנו עוד יותר: נמצא כי 1-2 כוסות ביום יכולות להקל על תסמיני שפעת ואף למנוע אותה, למנוע הדבקה של חיידק הליקובקטר שעושה דלקות קשות בקיבה ואף להוריד את רמת הכולסטרול הרע בגוף, וזה עוד לפני שנדבר על הטעם המיוחד החמצמץ-מתוק של הפרי המדהים הזה.

ואם כבר מדברים על הטעם, אי אפשר שלא להזכיר את מיץ החמוציות של חברת אושן ספריי, שמומחים מזה עשרות שנים בגידול, בחירה ויצור של מיץ חמוציות אותנטי, עשיר ברכיבים צמחיים אקטיביים ובנוגדי חמצון  שמצליח להיות גם טעים מאוד וגם מוצר שאינו מתפשר על הערכים הבריאותיים שלו.
מהר מאוד תמצאו את עצמכם משלבים אותו בשייקים בריאים, קוקטליים אלכוהולים באירועים מיוחדים או באופציה המועדפת עלינו, לשתות אותו בלי תוספות מיוחדות, ממש כמו שהוא, טבעי ומופלא. כוס ביום ואתם עוד תודו לנו, ושלא תגידו שלא אמרנו לכם.

 

חרגולים וחגבים

חגבים, כולנו נתקלים בהם, ברוב המקרים בניגוד לרצוננו, וכשזה קורה אנחנו בד"כ מנסים להיפטר מהם. אבל האם ידעתם שהם ככל הנראה טובים לבריאות שלנו? מחשבה קשה אנחנו יודעים, אבל בכל זאת הניחו לנו להסביר:

ע"פ התחזיות, הביקוש לחלבון זמין יוכפל בשנים הקרובות. העובדה הזאת, בצירוף המודעות ההולכת וגוברת לאיכות הסביבה ולסכנות שבמזון מעובד, הובילה את הסטארטפ הישראלי "חרגול פודטק" למצוא עבורנו אלטרנטיבה אחרת, בריאה ולא שגרתית לחלבון – אכילת חרגולים וחגבים.  מומחים יעידו כי החרקים הם תוסף מזון שמאפשר להשלים חומרים מזינים בתזונה, תושבי המזרח כבר יודעים מזמן שמדובר במעדן של ממש, ומסתמן כי העולם המערבי סוף סוף התחיל להבין שהמזיקים הקטנים הם בדיוק מה שחסר בתזונה שלנו. אחרת איך תסבירו שהביקוש במסעדות בארה"ב ובאירופה למנות חגבים רק הולך וגובר?

לאחר שגייסו כסף רב לפיתוח הקונספט, "חרגול פודטק" החלו להפיץ את מהפכת החלבון ולשווק אבקה מחרגולים וחגבים אותם גידלו באהבה רבה בחווה ליד ראש פינה. מהאבקה ניתן להכין מאכלים שונים וכמובן להוסיף למאכלים מוכרים. השאיפה של מנהלי החברה היא להכניס את האבקה  למאכלים יומיומים שכולנו מכירים, כמו: חטיפי אנרגיה, שייקים לספורטאים, צ'יפסים ופסטה ובכך להוסיף את טאצ' החלבון למנה. ותודו שלא תצליחו להסתכל באותה הצורה על חרקים?

 

כמוסות עשב חיטה של pukka

יכול להיות שכבר שמעתם על מיץ עשב חיטה או אולי אפילו נתקלתם באיזו חברה היפית שהתחילה לשתות אותו והוא שינה את חייה. אין ספק שלעשב חיטה יש המון יתרונות בריאותיים, הוא מכיל ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, חלבונים ואנטיאוקסידנטים. גולת הכותרת: כולם קלים לעיכול ולספיגה בגוף. במילים אחרות, מדובר באחד מהמיצים הכי מזינים שקיימים בעולם.

חברת פוקה לקחה את מיץ החיטה והפכה אותו לטעים ומתוק יותר, באורך פלא הם מצליחים לעשות זאת מבלי להוסיף למוצר: חלב, חיטה, גלוטן, תוספת סוכר או סויה. במקום זאת, הם הוסיפו ריכוז של פי 30 יותר מהמיץ הטרי. מיץ עשב החיטה של פוקה הוא 100% אורגני, אידאלי לצמחונים וטבעונים ואינו מכיל דבר מלבד עשב חיטה, אשר לטענת נציגים בחברה, נקטף בשעת בוקר מוקדמת, נשטף ולאחר מכן מוקפא ובכך נשמרים ערכיו התזונתיים. כל אלו הופכים את המיץ שלהם לאלטרנטיבה הטעימה והבריאה ביותר לעשב חיטה.

יין (yin) יוגה

מאות שנות קיום, מיליוני מתרגלים מדי יום, ואיכשהו אפילו קונספט קלאסי כמו היוגה מצליח להמציא את עצמן מחדש. על אף שכולנו כבר מכירים היטב את השיטות המסורתיות יותר של היוגה, אחת לכמה שנים צץ לו איזה גורו אחד שמעז לנסות ולשנות מעט את הגלגל.

טרנד אחד שתפס לאחרונה תאוצה הוא ה-יין (yin) יוגה. בניגוד ליוגה המסורתית, מדובר בתרגול שקט ופשוט טכנית, מהסוג שכל אחת מאיתנו יכולה לעשות בבית. יש לו דרגות קושי שונות ולמראית עין הוא פחות מאיים, מאותם תרגילי גמישות מורכבים קלאסיים.

מדובר בתרגול יוגה המשולב במדיטציה ונוכחות: העקרון של התרגול הוא שהייה בתנוחות ישיבה ושכיבה שונות במשך כמה דקות מבלי לזוז. בדקות אלו, השרירים פאסיביים והגוף רפוי. ההמלצה היא להשתמש באביזרים תומכים כמו כריות, שמיכות ודברים אחרים שיש לכם בבית, על מנת להפוך את התנוחות לנוחות יותר. התרגול משפר את תנועת המפרקים מתוך שחרור הרקמות העמוקות –הגידים, המפרקים והעצמות. הוא משחרר ומחזק זרימת האנרגיה לאברים שונים בגוף, תומך במערכת החיסון ומשפר את המצב הרגשי שלנו. במילים אחרות, הגיע הזמן להתחיל לתרגל יין יוגה. נמסטה לכם.