איך להפוך שמלה פשוטה לתחפושת?

היפית

רוצים לחזור אחורה בזמן אל שנות ה 60 לתקופת ילדי הפרחים? לא צריך להתאמץ יותר מידי. ניתן לקנות שמלה פרחונית באיביי, רצוי בצבעים פסיכדליים, או פשוט שמלה עם תצורות צבעוניות, ויש לכם כבר 90 אחוז מהתחפשות. תוסיפו לכך לונג יפה, שרשרת עם סמל השלום, זר לראש ומשקפי שמש עגולים והינה יש לכם תחפושת מושלמת של היפית.

פרת משה רבנו

באתרי המכירות באינטרנט תוכלו למצוא בקלות שלל שמלות אדומות. יש מגוון דגמים של שמלות כמו למשל שמלת מקסי ארוכה ללא כתפיות. יש גם שמלות אלגנטיות עם שרוולים ארוכים בצבע אדום נועז מה שיתאים יותר למי שרגיש במיוחד לקור, הרי חג הפורים מתרחש בחורף. לאחר שתקבלו את המשלוח תוכלו לתפור על השמלה עיגולים מבד שחור וכך להתחפש לחיפושית חמודה וחיננית. להשלמת התחפושת כדאי לרכוש קשת עם מחושים ולהתאפר בהתאם.
טיפ: כאשר אתם רוכשים תחפושות באיביי, תשדלו להעמיק ולגוון בחיפוש ולא לרכוש את השמלה הראשונה שאתם רואים על מנת למנוע מצב שכמה נשים מגיעות לאירוע אם אותה שמלה.

קלאופטרה משמלה שחורה ואביזרים

עליכם לחפש באיביי ובאתרי מכירות נוספים שמלה שחורה אלגנטית. אפשר לרכוש גם שמלת מיני פוטר עם או ללא שרוכים, או שמלת ערב מקטיפה, רצוי עם עיטורי זהב. בחנות אביזרים תוכלו לרכוש פריטים מתאימים לתחפושת: חשוב לרכוש פאה וכמובן להתאפר תוך כדי הקפדה על הדגשת העיניים. כדאי להוסיף אבנט בגוון זהב ושרשרת גדולה ומרשימה.

טינקרבל

כדי להתחפש לטינקרבל ניתן לחפש שמלה ירוקה פשוטה עם מלמלה באיביי. בחנות האביזרים כדאי לקנות כנפיים קטנות, שרביט קסמים ואת השיער לאסוף בפקעת, ויש לכם תחפושת מדליקה וחיננית במינימום השקעה ועלויות. אפשר גם לרכוש כמה פרטי לבוש צהובים אל מנת שהתחפושת תהיה יותר צבעונים וזוהרת.

מלכת השושנים

לא. אין הכוונה למלכת הפרחים, אלא לעדן בן זקן. איך מתחפשים לעדן בן זקן? פשוט מאוד. הזמרת התפרסמה בתכנית הריאליטי, "אקס פקטור". אחד הקטעים היותר זכורים מתוך התכנית, הוא הקטע עם השמלה המנומרת. השופטים אהבו את השמלה. עדן הסתובבה ואמרה שהיא רכשה אותה ב 30 ₪. שמלות כאלה תוכלו למצוא בשפע באיביי. כל מה שאתם צריכים להוסיף לשמלה תהיה פאה בלונדינית ומיקרופון ויש לכם תחפושת מקורית של עדן בן זקן ללא יותר מידי השקעה ומאמץ.