ספק אינטרנט מהיר: כל מה שאפשר להציע ללקוח

בישראל אפשר למצוא היום עשרות ספקיות שמציעות חבילות גלישה ואינטרנט מגוונת. הן נבחנות אחת מהשניה בעיקר באיכות השירות, בשירותים ובמוצרים הנלווים ובמחיר. ללקוחות חשוב להבין מה כל חברה מספקת – מבחינת אינטרנט וגלישה. כי בכל זאת, הבחירה הולכת להשפיע רבות על איכות החיים שלנו בבית, במשרד וברחוב (כן, עם הסמרטפון).

חבילות גלישה

בארץ קיימת תחרות גדולה בין ספקיות האינטרנט. החברות ממשיכות להפתיע ולהציע שירותים חדשניים מבוססי חומרה – כל חברה מספקת מגוון חבילות גלישה במהירויות שונות, כך שכל לקוח מוזמן לבחור בחבילה המתאימה לו ביותר מבחינת צריכת גלישה. בין היתר כל חברה מאפשרת לכם לבחור מבין חבילות אינטרנט מהיר ייחודיות עם דגש על בטיחות, שירותי גיבוי, וכן מערכת השולטת על נגישות הילדים לתכנים מסוימים.

גלישה בטוחה

יותר ויותר חברות התחילו לספק שירות גלישה בטוחה ברשת. מדובר במגוון מוצרים ואפליקציות בדגש על פיקוח וסינון תכנים המיועדים לילדים בגלישה באתרים וברשתות החברתיות. בנוסף, קיימים שירותים המבטיחים הגנה על המחשב וכוללים שכבות הגנה, אנטי ספאם, אנטי וירוס והתרעות מיוחדות.

שירותי גיבוי

החברות מציעות לנו שירותי גיבוי בענן מאובטח של קבצים לרבות מסמכים, תמונות, קבצי וידאו ועוד. כמו כן, מספקים לנו שירותי שחזור ואבטחת מידע בענן. חשוב לציין כי השירות תומך בכל המכשירים – נייחים וניידים.
נלחמים בסייבר ביחד

ספקי אינטרנט ותשתית מספקים שירותי הגנה ומוצרים משלימים הנלחמים כנגד התקפות זדוניות, פריצות, הונאות וגניבת פרטיים אישיים (וירוס כופר, פישינג וכ"ד). בנוסף, יש חברות המספקות שירות לקוחות עם מענה אנושי 24/7 (ולרוב ללא תשלום) בנושאי אבטחה ותמיכת סייבר.

מהירות גלישה

עוד פרמטר משמעותי הוא מהירות הגלישה. החברות מספקות טכנולוגיה המאפשרת גלישה במהירות גבוהה וכן רשת אלחוטית מבוססת על רוחב הפס בתקן מתקדם. כמו כן התשתית שמספקת או משתמשת אותה חברה צריכה להילקח בחשבון – באם מדובר בסיבים אופטיים, כבלים מעל ומתחת לאדמה.

שירותי תמיכה ללקוחות פרטיים ועסקיים

כל חברה שמכבדת את עצמה, מספקת שירותי תמיכה וסיוע ללקוחותיה בין אם מדובר בלקוח פרטי או לקוח עסקי – השירות מתבצע בצ'ט, במייל, בטלפון ובפקס. דבר המאפשר שקיפות מלאה בהתנהלות מול ספקיות האינטרנט.