להגיע לעבודה על אופניים ולשמור על סטייל

אם תסעו באוטובוס, תאבדו את הנוחות שלכם, אבל תחסכו לא מעט כסף; מונית תעשה לכם חיים קלים, אבל תעשוק אתכם; רכב מאפשר נוחות, אבל מאלץ להתמודד עם העצבים הכרוכים בעמידה בפקקים ובמציאת חניה; ואופניים חוסכים את הפקקים, אבל דורשים זמן ויוצרים אגלי זיעה על הדרך.

חסרונות ויתרונות יש לכל דרך תחבורה – אבל אם אתם מחפשים כלי שיתרונותיו עולים על חסרונותיו, הגיע הזמן לאמץ את האופניים החשמליים.

הדרך החדשה להגיע לעבודה

האופניים החשמליים שמציפים את שבילי האופניים לא צברו את הפופולריות שלהן סתם. אופניים חשמליים הם דרך יעילה וחסכונית להגיע למקום העבודה בקלות ובכיף, בלי המאמץ הכרוך ברכיבה על אופניים "רגילים". בנוסף, אין צורך להמתין לאוטובוס, להוציא כסף על מונית או לבזבז דלק. ואם אתם מחפשים עוד סיבה, תדעו שמחקר אמריקאי מצא כי גם רכיבה על אופניים חשמליים מהווה פעילות ספורטיבית – ואין כמו להתחיל את היום עם קצת ספורט קליל ונסבל.

למה כדאי לעודד עובדים להגיע על אופניים?

חברות שמעודדות שימוש באופניים (חשמליים או רגילים) מרוויחות לא מעט יתרונות, הן בתדמית והן בהוצאות. שלושת הסיבות הבאות מסבירות בדיוק למה:

  • חניה – יותר אופניים = פחות צורך בחנייה. כולנו יודעים כמה בעייתית יכולה להיות חניה, במיוחד אם מדובר בערים גדולות. חברה שמעודדת את עובדיה להשתמש באופניים מפחיתה את הצורך בחנייה, מה שעשוי להוביל לצמצום משמעותי בהוצאות חניה, וכן בתירוצים המשומשים של "סליחה שאיחרתי, לא מצאתי חנייה!"
  • תדמית החברה – ירוק זה השחור החדש, וחברות מנסות להיות כמה שיותר ירוקות. חברה ירוקה זוכה לתדמית חברתית, מתקדמת, שחושבת על הסביבה ועל העובדים שלה.
  • עובדים מרוצים- אף אחד לא אוהב להתחיל את היום בעמידה ארוכה בפקקים שמסתיימת בחיפוש נואש אחר חניה. ברגע שעובד מגיע לעבודה על אופניים, הוא צובר אנרגיה בדרך, מתחיל את היום על רגל ימין ומגיע מלא חיוניות ובמצב רוח לעבוד. זאת בניגוד לחברו שנסחב זה עתה שעתיים בפקקים או בהמתנה בלתי נגמרת לאוטובוס.

לרכוב על אופניים ולשמור על סטייל

אם יש איזה חיסרון אחד לרכיבה על אופניים חשמליים, זה הסטייל. בכל זאת, אי אפשר לרכוב עם סנדלים מעוצבים, מוכרחים לחבוש קסדה שבין היתר עשויה לפרוע את השיער, והזיעה עשויה להצטבר במקומות לא נעימים. למזלנו, יש דרך לשמור על הסטייל גם במהלך הרכיבה. חברות שונות מציעות אופניים חשמליים מעוצבים בצבעים שונים ועם מראה מגניב וקליל. בנוסף, אם תדאגו לאסוף את השיער, ותביאו לעבודה איזה ספריי או מוס, תוכלו להימנע משיער מבולגן ופרוע. לבסוף, לאף אחד לא נעים להגיע לעבודה מזיע (ועם הלחות של המדינה שלנו, קשה להימנע) אבל בגדי אימון מעוצבים ואווריריים יכולים להציל אתכם וגם לשמור על מראה ספורטיבי וקאז'ואלי.