מיתוג באמצעות שילוט ייחודי

מדוע אנו זקוקים למיתוג באמצעות שילוט?

מיתוג באמצעות שילוט הוא כלי יעיל, יצירתי ולא יקר, אשר אם מנצלים אותו בחוכמה, עשוי לייצר פלאים. מחקרים רבים הוכיחו עד כמה משמעותי הרושם הנוצר משלט בכניסה לבית עסק או משרד, גם ברמת המודעת של הלקוח הפוטנציאלי וגם ברמת התת-מודע. אותו רושם עשוי להיות חיובי ונפלא ("חברה רצינית, משקיעה, שמקפידה על הפרטים הקטנים ויוצרת סביבה נעימה לעובדים וללקוחות"), או שלילי ("חברה שלמנהליה לא חשוב איך היא נראית ולא מעוניינים להפוך אותה לטובה יותר"). והכל בגלל שלט אחד קטן..

 

סוגים שונים ואפשרויות שונות של שלטי תלת מימד

כאמור, שילוט באותיות תלת מימד הוא העניין הטרנדי הנחשב ביותר בתחום. מדובר בשלט אשר האותיות שבו עשויות מעץ, מתכת, קלקר או חומרים אחרים. קיימות אפשרויות רבות לעיצוב השלט, לרבות אותיות תלת מימד מוארות, אשר ערכן ביצירת רושם ראשוני חיובי לא יסולא בפז, שכן לא ניתן להתעלם מאותיות תלת המימד הבולטות והמרשימות. שלט זה אידיאלי למשרדים ועסקים שמעוניינים להבליט את הלוגו שלהם או את הסלוגן של החברה או של מוצר או שירות זה או אחר אותו החברה משווקת ללקוחותיה. גם שלט אותיות תלת מימד לקיר נחשב לבחירה מבוקשת במיוחד, ולא בכדי. מדובר בשלט נעים ואסתטי, בעלות לא יקרה אותו ניתן להתקין במהירות.

 

כיצד מעצבים שלט תלת מימדי?

בחרתן שלט, סגנון וחומר? מצוין. רוב העבודה העיצובית מאחוריכן, אך לא כולה. השלב הבא הוא בחירת גודל השלט, האותיות, סגנון הכיתוב, הצבעים המבוקשים ועוד. בהנחה שלא למדתן את כל הקשור אל תחום העיצוב, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מהתחום וזאת על מנת להתאים את השלט לחלל העסק או המשרד בו הוא אמור להיות.

 

קשת המחירים של שילוט ייחודי

שני אלמנטים מרכזיים משפיעים יותר מכל השאר על מחיר השלט – הגודל והחומר. ככל שהשלט גדול יותר, כך עלותו תהיה גבוהה יותר. מבחינת החומר, מתכת נחשבת ליקרה ביותר וקלקר הינו הזול ביותר (כ-30-50 ₪ לאות). בתווך נמצא העץ עם תמחור בינוני (50-60 ₪). מבלי להיכנס לשיקולי התקציב שלכן, נמליץ להשקיע בשלט אשר תהיינה שלמות איתו. קשה לאמוד את הרווח הכלכלי הנוצר משלט ממותג, בולט ומרשים, אך בהחלט ניתן לומר שמדובר בהשקעה קטנה ורווח גדול.

לסיום, מיתוג באמצעות שילוט ייחודי הוא הזדמנות פז ליצירת רושם ראשוני נפלא שיישאר זמן רב אצל קהל הלקוחות שלכם. השקיעו בשלט מעוצב וחדשני ותבלטו מעל המתחרים שלכן. בהצלחה!