הדבר הכי חשוב שצריך לעשות לפני טיסה

לא רבים יודעים, אבל בצעירותי הייתה לי קריירה כדיילת אוויר באל-על. כולם חושבים שחיי הדיילות נוצצים, וזה נכון, אבל גם לנו היו צרות (אמנם של עשירים, אבל בכל זאת צרות). בין הדיילות הייתה תמיד שיחה על עור הפנים, כי האוויר במטוס יבש מאד וקרם לחות בסטנד ביי הוא מבחינת מאסט בכל טיסה.

והנה עברו להן כמה שנים טובות (מי סופר כמה) וחברת אליזבט ארדן משיקה במתחם היופי של ג'יימס ריצ'רדסון אשר בדיוטי פרי, מוצר שרק יכולנו לייחל לו באותה תקופה. ולא רק לדיילות, אלא לכל הטסים והטסות באשר הם, ואפילו לנשארים על הקרקע.

מדובר בקפסולות חדשות המספקות לנוסעים את מנת היופי היומית לחידוש הנעורים בעור במהלך הטיסה. הקפסולות מגיעות בגודל של ס"מ אחד וניתנות לנשיאה בארנק או אפילו בכיס, אטומות מנזילות וניתנות לפתיחה פשוטה ומתוחכמת. פשוט שופכים את תוכן הקפסולה על כפות הידיים, ומחליקים על עור הפנים. להבדיל מכל סרום אחר, את המוצר הזה ניתן למרוח גם מעל מייק-אפ וקרם לחות, והסרומיד שבו מעניק לעור ברק וזוהר ומראה חלק ואחיד.

ההשקה החדשה כוללת את קפסולת היום Advanced Ceramide Capsula ואת קפסולת הלילה Skin Illuminating. ייחודה של קפוסלת הלילה שהיא כמו תוכנת GPS לזיהוי כתמים, נקודות שחורות ויתר פיגמנטציה. החומר בקפסולה מבהיר את העור דווקא במקומות הכהים ומעניק לו מראה זוהר בעל גוון אחיד. נוסחת החומר בקפסולה מכילה ויטמין C, וניאצינמיד, ביחד עם חומרי הגנה מהצומח אשר פועלים בשעות הלילה בשינה כאשר העור במנוחה ואינו נחשף לאור השמש.

אז לדיילות זה שוס, אבל גם לשימוש יומיומי לכל אחד. למעשה, מחקרים שנעשו על נשים מוכיחים שאחרי 3 שבועות של טיפול רציף, תוכנת מחשב שמזהה את גיל המשתמשת זיהתה את הנסייניות כצעירות ב-10 שנים. מדהים.

שימו לב!

במהלך התאריכים 14.5.18 ועד ל-11.6.18, כל נוסעת שתבקר במתחם היופי של אליזבט ארדן שבדיוטי פרי, תקבל בחינם 2 קפסולות – אחת לבוקר והשנייה ללילה. בנוסף, בקניית 2 מוצרים של החברה, תקבל כל אחת ערכת מוצרים ארוזה בקופסת פח יפהפייה בשווי של 130 דולר.

במתחם היופי, תוכלו גם לצלם את עצמכן בתוך בועת הקפסולה בצילום סלפי מיוחד, ולשתף ברשתות החברתיות (ראו תמונתי הקפסולתית מטה).

מחירים – סרמיד ליום, 49 דולר ל-30 קפסולות

סרמיד לילה, 104 דולר ל-50 יחידות.

מתחם היופי של המותג אליזבט ארדן בג'יימס ריצ'רדסון אשר בדיוטי פרי. #jd_arden

אליזבת ארדןדיוטי פריטיפוחקרם לחות