מתיחת פנים: 5 דרכים להרגיש טוב יותר לגבי עצמך בעקבות הניתוח

התקשורת, הרשת והמגזינים מפוצצים בתמונות של אנשים יפים וזוהרים. נשים וגברים בוהים בכם יום ולילה בכל מקום שאתם נמצאים בו. והרמיזה הלא מדוברת במפורש, אך מובנת לכולם, שמראה מטופח, יפה ודק, הוא המראה היפה, או הנכון, או שניהם, הוא שמוביל יותר ויותר אנשים לבקש ניתוחים קוסמטיים על מנת לשפר את המראה שלהם.

מתיחת פנים עושים כדי לשפר את ההרגשה או לא עושים בכלל

חלק מהאנשים מרגישים יותר טוב עם עגיל בלשון או קעקוע נוסף, וחלקם עוברים מתיחת פנים כדי להשיג מראה פנים חלק, נטול משקעים או גבשושיות. אלו חמשת הדרכים שבהם הניתוח יגרום לכם להרגיש הרבה יותר טוב לגבי עצמכם

ביטחון עצמי

מתיחת פנים מגבירה את הביטחון להעז לפנות לאפיקים חדשים בחיים. הפנים הן כרטיס הכניסה למשרות נחשקות, המבט שלכם הופך להיות ישיר ובטוח, אתם מרגישים פחות אבודים, ויותר שמחים ורגועים. והמכלול של כל היתרונות האלו, ממגנט אליכם את הסביבה שבה אתם רוצים להיות.

ניתוח מתיחת פנים מעודד אתכם לשפר חלקים אחרים בגוף

אם למשל אתם סובלים מעודף משקל, מראה הפנים האטרקטיבי שלכם יכול לעודד אתכם לעבור גם שאיבת שומן או לפחות לקום מהספה ולצאת לחדר הכושר או לריצה בפארק. הנקודה היא שכשמתחילים לנקוט בצעדים כדי להרגיש יותר טוב, אין גבול לאפשרויות.

אנשים שמחים מדביקים בשמחה שלהם את הסביבה

זה קורה באופן טבעי וזה נהדר, במיוחד אם אתם מעוניינים להכיר את בן או בת הזוג שיחיה איתכם לעד, באושר ובאושר. אם לפני הניתוח התביישתם לגשת למישהו שמצא חן בעיניכם ולהכיר אותו, הביטחון העצמי המחודש שלכם, ומצב הרוח הטוב שלכם, מושך אליכם אנשים באופן טבעי.

שיפור המצב הרגשי

בהתאם לשיטה בה נוקט המנתח הפלסטי שלכם, ניתוח מתיחת פנים נועד להרים, למתוח ולשפר את קווי המתאר של הפנים שלכם. התוצאות הן התגשמות חלום, וחלומות שמתגשמים משפרים כמו בקסם את המצב הרגשי.

ניתוח מתיחת פנים ממריץ את הזוגיות

כולנו מנסים להיראות הכי טוב שאנחנו יכולים כשאנחנו יוצאים לדייטים. אבל מה אנחנו עושים כדי להיראות נפלא כשאנחנו חיים ביחד כבר עשר, עשרים, שלושים שנים?

ברגע שהיחסים מבוססים ומדשדשים בבריכת השגרה, אנשים רבים נוטים להזניח את עצמם, ואת מערכת היחסים שלהם. מתיחת פנים מחזירה את הניצוץ גם לחיי הנישואין או הזוגיות שלכם.

בחירה בהליך שמתאים לכם באופן אישי

ד"ר בעז אמן, מומחה בניתוחים פלסטיים, נוקט בגישות מתקדמות ויש לו את הידע, הניסיון והמיומנות להתאים ולהמליץ לכם על הגישה הנכונה למתיחת פנים, כך למשל, תוכלו לבחור אחד או יותר מההליכים הבאים:

  • הרמת מצח ועפעפיים
  • מתיחת פנים וצוואר
  • הרמת העור
  • טיפול בחוטי HAPPY LIFT
  • מילוי שפתיים
  • ניתוח אף
  • טיפול ENERGET 2.0

בסופו של יום, אלו הפנים שלכם ואחריותכם היא להיראות ולהרגיש הכי טוב שאפשר

פגישת הייעוץ הראשונה עם ד"ר בעז אמן תבהיר לכם את המצב לאשורו, וביחד תוכלו לבחון את אפשרויות הניצבות בפניכם על מנת להשיג את מראה הפנים היפה והמושך שאתם רוצים, ושכל כך מגיע לכם.