המתנות הכי שוות שכדאי להביא ליולדת

לפני שאתם ניגשים למלאכה, קודם תחליטו – האם אתם מעוניינים להעניק מתנה ליולדת שתמתיק את הימים שאחרי הלידה, או לתינוק הקטנטן שהגיח לעולם? אם אתם לא בטוחים, אספנו לכם כמה מתנות קלאסיות וקלות לכל האופציות ולכל התקציבים – ממשלוח פירות במתנה ועד בגדים לתינוק – ולכם נשאר רק לבחור!

 

פרחים ושוקולדים

בדיוק כמו שמלה שחורה קטנה, לפעמים קלאסי זו המתנה המנצחת. זר פרחים יפיפה וצבעוני לצד חבילת שוקולד מתוקה ואיכותית יכולים לעשות בדיוק את האפקט שאתם מחפשים – לקשט את חדר הלידה ולעשות שמח ומתוק בלב ליולדת הטרייה. אחרי לידה קשה ותשעה חודשים של הריון, אין כמו לחגוג את היום המאושר עם שוקולד מתוק ואיכותי – בעיקר אם היולדת מכורה למתוק!

 

משלוח פירות במתנה

משלוח פירות במתנה עשוי להיות בדיוק המתנה שהיולדת הטרייה זקוקה לה. אם אין לכם הזדמנות לגשת לבית החולים, אבל כן רוצים להראות נוכחות בצורת מתנה מתוקה, משלוח פירות במתנה הכולל מגש צבעוני, טבעי וטעים שיגיע ישירות אל היולדת הוא כנראה המתנה המושלמת. אם אתם מכירים את היולדת כאדם שלא הולך להכניס שוקולד לגוף שהרגע ילד, וחשובה לו הבריאות והתזונה, סלסלת פירות מעוצבת היא כנראה הפיתרון – רק אל תשכחו לבחור לבחור במגש ממקום איכותי וטרי, עם הפירות הכי טובים של העונה!

 

בגדים לתינוק

אם יש משהו שהיולדת תשמח לקבל אלו בגדים לתינוק או התינוקת הקטנטנים. שמלה מתוקה, גרביים קטנטנות, פיג'מה רכה ואיכותית  – הכל הולך. למה צריך לשים לב? שהם עשויים מכותנה מלאה (אמהות רגישות כמעט כמו התינוקות, ולא יסכימו לקבל משהו שהוא פחות ממושלם לשים על הקטנטנים שלהם!). אם אתם רוצים שהמתנה תהייה שימושית באמת, נסו לרכוש בגד קצת גדול יותר, כי כנראה האם הטרייה תקבל לא מעט בגדים, ותינוקות, כמו שאתם יודעים, גדלים ממש מהר…

 

גיפט קארד לקנייה עצמית

אמנם זו המתנה הכי פחות אישית, אבל לפעמים היא עשויה להיות הכי שימושית, ותכלס, גם הכי פשוטה לקניה. גיפט קארד ייתן ליולדת הטריה לקנות ב-א-מ-ת מה שהיא צריכה – בלי להתחיל להחליף מתנות כפולות או מיותרות ולהרגיש חוסר נעימות. תמיד תוכלו לרכוש גיפט קארד בחנויות המתמחות בצעצועים לתינוקות או בבגדי תינוקות, כך שבמידה מסוימת תרגישו שכן קניתם מתנה לתינוק אחרי הכל!