יועצת משכנתא – מקצוע נדרש ומבוקש

תפקידם של יועצי משכנתאות הוא לעזור ללקוח הפרטי או העסקי שלהם לבחור את מסלול המשכנתא המתאים לו ולזכות בתנאים הטובים ביותר. ייעוץ משכנתאות חייב להיות אובייקטיבי ולא תלוי ולייצג את הלקוח שמעוניין לקחת משכנתא ולא את האינטרסים של הבנק. יועצי משכנתא יכולים באופן זה גם לזכות בקריירה משגשגת ומכניסה מבחינה כלכלית וגם להקל ולעזור לאנשים, זוגות ובעלי עסקים רבים בארץ ולהשיג סיפוק נפשי רב.  

כיצד לעסוק בייעוץ משכנתאות?

על מנת לרכוש את הידע הדרוש לעיסוק במקצוע יש להשלים קורס רלוונטי. זאת ניתן לעשות במספר מכללות ברחבי הארץ. אחת מהגדולות והמשמעותיות שבהן היא מכללת פסגות, שלה 6 סניפים ומציעה קורס מנהלי תיקי משכנתא ומגייסי אשראי לעסקים. כדאי לבדוק חוות דעת ולבחור את המוסד המתאים ביותר עבורכם.

מקצוע מבוקש ופרנסה מכובדת

לימוד הנושא באופן מקצועי ומעמיק, רכישת המקצוע והעיסוק בו מאפשרים ליועצי המשכנתאות לזכות בפרנסה מכובדת מאוד. לאחר סיום הקורס ניתן להתחיל לעבוד במקצוע הן כשכיר והן כעצמאי. הביקוש בציבור לייעוץ משכנתאות איכותי ואובייקטיבי גדל בד בבד עם עליית מחירי הדירות, והצורך במסלול משכנתא מותאם ונוח גדול ואקטואלי מתמיד. מספר המסלולים והבנקים גדול מאוד ורוב האנשים מרגישים חסרי ביטחון בניהול משא ומתן מול הבנקים, ולא בכדי. גם בכל הקשור להשגת אשראי ומימון לעסקים יש ביקוש משמעותי ליועצים איכותיים בהתחשב בעבודה שעסקים רבים נסגרים או נזקקים למימון באופן דחוף, והבנקים לא תמיד ששים למלא אחר מבוקשם – גם כאשר מדובר בהקמה של עסק או מיזם חדש.

לעזור למי שצריך

ייעוץ משכנתאות הוא מקצוע שמעניק סיפוק רב לעוסקים בו. יועצי משכנתאות עוזרים לזוגות צעירים להשיג מימון לדירה הראשונה שלהם, למחזר משכנתא ובכך לשפר את המסלול והתנאים שלה ועוזרים לגייס אשראי בנקאי ללקוחות פרטיים ולבעלי עסקים שזקוקים לכך באותה עת. חלקם גם מנהל תקציב למשפחות ועוזר להן לנהל את תזרים המזומנים בשוטף. יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות שלהם להתנהל מול הבנקים המומלחים שדואגים לאינטרסים האישיים שלהם, בעוד שללקוחות עצמם לרוב אין את הידע לעשות זאת בכוחות עצמם. כל זאת מקנה להם סיפוק אישי רב ויכולת להשפיע על אנשים רבים ולעצב במידה רבה את חייהם.

כל מה שיש לדעת

קורס ייעוץ משכנתאות מעניק את כל הידע התיאורטי והפרקטי שיש לדעת ומאפשר למי שמשלימים אותו בהצלחה לצאת ולעבוד במקצוע מבוקש מיד בסיומו. יועצי משכנתאות יכולים לפתח לעצמם עסק בעולם הפיננסי ולייצר לעצמם הכנסה עצמאית מבלי להיות תלויים בגורמים אחרים. מעבר לכך, הקורס מומלץ מאוד גם למתווכי נדל"ן שמעוניינים להגדיל את סך השירותים שהם מעניקים ללקוחות שלהם, ליזמים, לבעלי עסקים ולכל מי שלוקחים משכנתאות בעצמם. השקעה בלימודים ובמקצוע תתברר מהר מאוד כהחלטה מוצלחת במיוחד.