למה כדאי להשתמש בייעוץ סטיילינג?

בגדים – לא רק מענה פרקטי

אין זו אגדה שהמראה הכללי שמקיף אותנו משפיע רבות על הנפש שלנו, אלא מדובר בעובדה שמובילה אנשים רבים לא רק להשקיע בעיצוב הבית, אלא גם בבחירת הבגדים ובשלל אביזרים משלימים. ברגע שאנו מביטות במראה ואוהבות את מה שאנו רואות, אנו חשות תחושת סיפוק, יותר שלמות עם עצמנו ובאופן כללי אנו חשות יותר ביטחון עצמי. אי לכך, חשוב מדי תקופה לעבור על סך הבגדים בארון ולהבין מה רצוי לשמור ומה רצוי להעביר הלאה, ולו כי הנוכחות של אותו פריט אינה משמחת. כמו כן, הרבה אנשים רוצים להיראות טוב בעיני עצמם ובעיני הסביבה, אך יחד עם זאת הם אינם מצליחים להגיע לתוצאה הרצויה, ועל כן כל רכישה של בגד ופתיחה של ארון בגדים מציבה בפני בעיה ותחושת מועקה. מה עושים? ובכן, מומלץ להיעזר בייעוץ סטיילינג!

מייצרים רושם ראשוני חיובי

להבדיל ממגוון לימודים אחרים שמצריכים זמן רב, סיכומים ואורך רוח, הרי שייעוץ סטיילינג מהווה הבטחה שגם לכן מומלץ לחוות, וזאת כי לא רק שבסוף התהליך (היחסית קצר) תזכו לבנות לעצמכן מלתחת בגדים שנכונה במיוחד עבורכן ותלמד לחבר באופן מושכל בין מגוון פריטים, אלא באמצעות חבירה לייעוץ סטיילינג גם תרגישו יותר טוב עם עצמכן ואף תוכלו להציג את עצמכן טוב יותר, הן באופן יום יומי והן בבחירת אאוטפיט לאירוע. רושם ראשוני מאוד מהותי במגוון מצבים והוא מושפע מסך החבילה – מהנראות, מההתנהגות ואף משילובי הבגדים בהם אנו בוחרים.

חיסכון כפול

בין היתר ראוי לציין שבאמצעות שירותי סטיילינג תזכו לקצר זמנים בכול בוקר, להימנע מהוצאות מיותרות ובאופן כללי תזכו להמציא את עצמכן מחדש – באופן שנכון עבורכן. שנפרט? ובכן עתה בכל בוקר לא רק תדעו לשלוף במהרה בגדים שיהלמו אתכן, אלא בין היתר לא תרכשו פריטים שרק יעלו אבק בארון. בנוסף, תבינו שאין צורך לצאת למסע קניות, וזאת כי למדתן לנצל כהלכה את הפריטים הקיימים, ולו באמצעות שינויים קלים שמתייחסים לאופי ההתאמה והלבישה. כיצד עוד בא לידי ביטוי החיסכון? באופן עקיף. כאשר לבושים יותר נכון מרגישים יותר טוב ומכאן שגם פחות חשים צורך לפנות לטיפול פסיכולוגי, כך שעוד הוצאה נחסכת.

חוויה

ממש כפי שכיף להגיע לספר ולתת לו להתרשם מאופי השיער שלנו ולאפשר לו להציע איזו תספורת נכונה עבור מבנה הפנים והרגלי ההתעסקות עם השיער, כך גם כיף להיעזר בשירותי סטיילינג, אם לא הרבה יותר. מדוע? כיוון שבין היתר שירותי סטיילינג מקצועיים כוללים התייחסות למבנה הגוף ולתכונות האופי, כך שבאופן עקיף מדובר במסע לגילוי הנפש ואילו התוצאה פשוט נוחה, מרגשת ומרשימה. צריכות דחיפה נוספת? מדי פעם צריך בחיים הפוגות שמזכירות לנו ולסביבה מי אנו באמת – תפתחו את ארון הבגדים ותחשבו על זה!

אופנהבגדיםחוויהסטיילניג