דילים ליוון – הטיפים הכי שווים

באיזה אי בא לכם לנפוש?

אחד היתרונות הבולטים ביותר של יוון היא החלוקה שלה ללמעלה מ-3,000 איים, כאשר חלקים מהם מתויירים ולכל אי יש את הגוון הייחודי שלו, הן בתרבות המקומית ומבנה הבתים וכמובן גם בהבדלים בקבלת קהל התיירים. כך למשל אם אתם זוג צעיר או קבוצת חברים המחפשים לרקוד, להשתולל ולשתות אלכוהול אתם רוצים ללכת יותר לאיים כמו זקינטוס ופרוס. אם אתם זוגות מעט מבוגרים יותר המעוניינים בנופש שליו ונוף מרהיב, לכו לסנטוריני. כמו כן, אם אתם משפחה עם ילדים, אתם וודאי תרצו ליהנות מאטרקציות רבות לכל המשפחה שיש באי כרתים.

וודאו אטרקציות ופעילויות מתאימות

באי שאתם בוחרים להגיע אליו ובמועדים שאתם בוחרים להגיע, וודאו אילו אטרקציות ומקומות יהיו פתוחים, באילו שעות וכמה הכניסה עולה. כך תרכיבו לעצמכם חופשה מלהיבה ומלאה בפעילויות שלא יהיה לכם משעמם לרגע. אם אתם מגיעים עם ילדים זה אפילו קריטי לתכנן לפחות פעילות או שתיים ביום המוקדשות נטו עבור הילדים.

הזמינו מראש ככל האפשר

אם אתם רוצים לחסוך בהוצאות ולהשיג דילים ליוון במחירים טובים אתם רוצים להזמין את החבילה שלכם כמה שיותר זמן מראש. התארגנות מראש תאפשר לכם מספיק זמן לקבל החלטות בנחת, לארגן את הטיול והלו"ז שבמהלך הטיול בראש שקט ולוודא שכללתם את כל מה שאתם רוצים. תוכלו לעשות עבודת מחקר מעמיקה יותר באינטרנט על המקום ולגלות אטרקציות ומקומות ששווה לבקר בהם. ישנם אנשים המזמינים בתאריך קבוע מדי שנה, אחרים מזמינים חצי שנה מראש, חלק 3 חודשים מראש וישנם אנשים שמזמינים גם בצורה ספונטנית מעכשיו לעכשיו. ככל שתזמינו בטווח זמן גדול יותר מתאריך היציאה לחופשה כך תוכלו ליהנות ממחירים  טובים יותר.

נסו להרוויח את היום הראשון

כאשר מזמינים דילים ביוון או בכלל בכל חופשה אחרת שתקבעו לעצמכם, בדקו את מועדי הטיסה שלכם. לעתים רבות כדי להוזיל את עלויות החבילה אתם תיקחו טיסת לילה שתגרום לכך שגם תפסידו את יום החופשה הראשון שלכם וגם יצא שתשלמו על יום שלם במלון בחינם כי הרי המלון בדרך כלל יוכל לקבל אתכם  מ12 בצהריים של אותו היום. לעתים כדאי לשלם מעט יותר ולדעת שמרוויחים את היום הראשון.

כיצד נוכל לחסוך כסף?

הזמנת דילים ליוון יכולה להיות אטרקטיבית מאוד במחיר לעומת יעדים אחרים באירופה בשל מרחק הטיסה הקצר והנגישות לתיירים רבים הפוקדים את המקום. אם אתם רוצים לחסוך אפילו יותר תוכלו להזמין דיל שכולל טיסה ואירוח במלון מאותה חברה וכך לחסוך בעלויות החופשה שלכם.