על מטריות ואופנה חורפית

מטרייה- חזק באופנה!

עונת החורף בפתח, וזה בדיוק הזמן לרכוש לעצמך מטריה אופנתית, מדליקה ואיכותית, שתשתלב מצוין עם שלל הבגדים החורפיים, היפים והמחממים ששוכבים לך בארון. היום, המטריות הן הרבה מעבר לפריט שימושי ויעיל המעניק הגנה מפני הגשם אלא מדובר באביזר אופנתי של ממש, עדכני ופופולרי, אותו ניתן למצוא בשלל עיצובים, סגנונות, דוגמאות, הדפסים, צבעים ומרקמים.

חנויות האופנה והרשתות המובילות בשוק, מציעות מבחר גדול של מטריות ממותגות, מגניבות, יוקרתיות ונוחות, בגדלים משתנים, המשלבות צורות גיאומטריות, תחרה, פרחים, מקלות אחיזה מעוצבים, קישוטים, סמלים ועוד הרבה, שמתאימות לשימוש יומיומי וגם לבילויים בשעות הערב והפנאי. כך שכל פאשניסטית מתחילה תוכל למצוא במהירות ובלי הרבה מאמץ, את המטרייה שמתאימה ביותר לסגנון האישי ולסטייל הייחודי שלה.

אז מה באמת אומרת עליך המטרייה שלך?

לכל אישה יש את הסגנון והטעם האישי הייחודיים רק לה, שמבדילים אותה מכל היתר ומעידים על האופי והאישיות שלה. בדומה לבחירה של בגדים, נעליים ואקססוריז, גם בחירת מטרייה היא אמירה אופנתית שמאחוריה מסתתרת משמעות רבה. כך, בשיטוטים ברחובות בימי הגשם הסוערים, אפשר להבחין בנשים שמעדיפות את הסגנון הקלאסי –שמרני ויבחרו במטרייה חלקה בצבעים סולידיים בגוון כהה או בהיר, אחרות יבחרו במטריית אוברסייז שיקית ומעוצבת, בסגנון וינטג' או בסגנון הרומנטי המשלב תחרה לבנה, תמונות והדפסים מיוחדים. ניתן גם לראות נשים אלגנטיות שיבחרו במטרייה יוקרתית המשלבת חרוזים, פאייטים, ידית אחיזה מעור או נשים שיבחרו במטרייה טרנדית שקופה בסגנון אורבני או בסגנון אקלקטי המושך את העין. בנוסף, יש הרבה נשים שמעדיפות נוחות וילכו על מטרייה פשוטה ופרקטית בצבעי פסטל בהירים.

הקפידי להתאים את המטרייה לבגדים החורפיים

אין ספק שהבחירה לשלב מטרייה מיוחדת ומעניינת, משדרגת את הלוק החורפי שלך ומוסיפה לו טאץ' אופנתי ייחודי שאין לנשים אחרות. כאשר תתחילי לחפש, תגלי שיש סביבך עולם שלם של מטריות ממותגות – אלגנטיות, שקופות, צבעוניות, מרובעות, בסגנון וינטאג', בגוונים סולידיים, עם חרוזים ופפיונים, קומפקטיות או גדולות במיוחד, אותן תוכלי להתאים לפריטי הלבוש החורפיים וליצור לוק חורפי מנצח ומחמם במיוחד.

טיפ אופנתי שימושי  

טיפ לסיום, אל תשכחי את כל הרעיון שמאחורי המטרייה – לספק לך הגנה מפני תנאי מזג האוויר החורפי. לכן, תוכלי לבחור מבין המבחר הרחב של המטריות, את אלה שעשויות מחומרי גלם איכותיים ועמידים מפני מים ורוחות, לפי הטעם האישי שלך ובגודל המועדף עליך לנוחות מקסימלית. ישנן מטריות ממותגות מתקפלות אותן את יכולה לשאת בתיק האישי או מטרייה ארוכה יותר שמגיעה עם ידית אחיזה מעוצבת ואופנתית.

כמו שזה נראה, המטריות מלוות אותנו מזה שנים רבות והן ממש לא הולכות להיעלם, אז תעשי לעצמך משהו טוב ותשמרי מקום בארון לכמה מטריות ממותגות, מיוחדות ואיכותיות שיעשו לך את החורף הקרוב להרבה יותר נעים ואופנתי.