5 סיבות שכל עסק חייב חנות וירטואלית

כל עסק עצמאי המעוניין להצליח ולהתמודד היטב עם התחרות הגבוהה בכל הענפים חייב להקים חנות וירטואלית. היקפי המכירות באינטרנט הולכים וגדלים מידי שנה וכדי לא לפספס מכירות ולקוחות כדאי גם לכם להקים חנות אינטרנטית. החנות באינטרנט תסייע לכם להשיג נוכחות דיגיטלית מרשימה, ליהנות ממיתוג של עסק הניצב בחזית הטכנולוגיה ולהגדיל משמעותית את המכירות בארץ וברחבי העולם.

במיוחד עכשיו, בצל משבר הקורונה, חובה על כל בעלי העסקים להקים אתר מכירות באינטרנט כדי להתמודד היטב עם ההגבלות וסגירת העסקים הפיזיים עד חלוף המשבר. חשוב לזכור כי גם הרגלי הקנייה של הלקוחות בארץ ובעולם עברו שינוי משמעותי בשנים האחרונות. לקוחות רבים מעדיפים לרכוש מוצרים ושירותים באינטרנט במקום להגיע לקניונים, למרכזי הקניות ולחנויות, לכן הקמת החנות באינטרנט תסייע לכם להגיע לקהל הלקוחות ולמכור מוצרים אונליין, גם מעבר לשעות הפעילות הרגילות של העסק שלכם. יש סיבות רבות מדוע כדאי לכם להקים חנות מקוונת, לפניכם 5 סיבות עיקריות:

נכס דיגיטלי משמעותי

הקמת חנות וירטואלית מבטיחה לכם נכס דיגיטלי משמעותי, חשיפה רחבה בפני קהל לקוחות שמאפייניו ידועים מראש, מכירות מסביב לשעון, עלויות תפעול נמוכות ואפשרות למכור מוצרים ושירותים בכל הארץ וגם ללקוחות מעבר לים. 

במציאות הנוכחית בה עסקים רבים נאלצים לסגור את השערים בגלל נגיף הקורונה החנות שלכם באינטרנט תמשיך לעבוד כרגיל, ולמעשה בגלל המגבלות לצאת החוצה תוכלו להמשיך לעבוד ולמכור מוצרים ללא מגבלה ולהפוך את המכירות באינטרנט למקור ההכנסה העיקרי של העסק.

תדמית של עסק מתקדם

מעבר למכירות שתוכלו לבצע באמצעות החנות באינטרנט, יש לחנות המקוונת חשיבות מבחינת מיתוג העסק. החנות באינטרנט מבטיחה לכם מיתוג של עסק מתקדם וחדשני, ובנוסף תיהנו מיתרון לעומת המתחרים שלכם.

אתר המכירות באינטרנט מהווה נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך רב לעסק שלכם, האתר יוצר בידול מהמתחרים והעסק זוכה למיתוג של חברה מתקדמת המעניקה שירות חדשני המותאם לרוח התקופה, על אחת כמה וכמה במציאות של היום בצל משבר הקורונה.

עלויות תפעול נמוכות

קל להקים חנות באינטרנט באמצעות פלטפורמה מתקדמת וידידותית למשתמש, לאחר הקמת אתר המכירות המקוון יש לקדם את האתר ולפרסם אותו כדי להגיע ללקוחות חדשים. חשוב לציין כי עלויות התפעול של אתר מכירות הן נמוכות באופן משמעותי בהשוואה לעלויות התפעול של חנות רגילה בקניון או במרכז העיר. אין צורך להעסיק כוח אדם, לשלם שכירות גבוהה, להתמודד עם הוצאות שוטפות גבוהות כמו ארנונה, חשמל, משכורות לעובדים וכדומה.

עלויות התפעול הנמוכות מאפשרות לכם להציע מבצעים באתר המכירות באינטרנט, להציע הנחות משתלמות כדי להגביר מכירות בחנות המקוונת, להשתתף בחגי הקניות השונים באינטרנט ולחדור לשווקים חדשים.

מכירות מסביב לשעון

אתרי המכירות באינטרנט פועלים מסביב לשעון, לכן הלקוחות יכולים לרכוש מוצרים ו/או שירותים בזמן הנוח ביותר עבורם וללא צורך להגיע לעסק עצמו, לעמוד בתור, לחפש חניה קרובה ועוד. חנות באינטרנט עובדת 24/7 למענכם ואפשר למכור מוצרים בכל העולם, כאשר החנות ממשיכה לייצר עבורכם הכנסות גם כאשר אתם ישנים, נופשים או עסוקים בדברים אחרים. 

שיפור בתוצאות העסקיות

הקמת חנות באינטרנט מאפשרת לכם לשפר את התוצאות העסקיות, ובנוסף אפשר באמצעותה לנצל הזדמנויות עסקיות הנקרות על הדרך. משבר הקורונה מוכיח מדוע כל בעל עסק חייב להקים חנות באינטרנט, עסקים שלא הקימו אתרי מכירות חווים כעת משבר עצום בגלל היעדר מכירות והכנסות, בעוד שעסקים שהקדימו תרופה למכה ובנו אתרי מכירות מצליחים לשרוד את התקופה המאתגרת והם ממשיכים לעבוד ולהתפרנס בכבוד.