קידום עמודי פייסבוק ועמודי אינסטגרם בצורה אורגנית

ניהול עמוד פייסבוק עסקי

בכל הנוגע לניהול עמוד פייסבוק עסקי, יש לשים לב לסוג התוכן שאתם מעלים. באינסטגרם הפוסטים הם ברורים – תמונה או סרטון קצר; בפייסבוק, לעומת זאת, האופציות הן הרבה יותר רחבות ולכן ניהול עמוד פייסבוק עסקי יכול להיות מאתגר יותר. בפייסבוק אתם יכולים להעלות תמונות, סרטונים, סקרים, תוכן כתוב ארוך או קצר, פוסטים עם לינק, סטורי בפייסבוק, וידאו ב-360, פוסט מכירה של מוצר ועוד ועוד. זה הזמן שלכם לנסות את כל הסוגים האלו, לערבב ביניהם, ולראות איזה מהם מביא לכם יותר חשיפה אורגנית. 

תכנים אינטראקטיביים

פייסבוק ואינסטגרם מציעים אינספור דרכים ליצור אינטראקציה עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים שלכם – זה יכול להיות באמצעות לייקים ותגובות, אך גם באמצעות סקרים, תחרויות, הגרלות, לבקש עצות, לשאול דעות, לספק פלטפורמה לשאילת שאלות (למשל בסטורי) וכן באמצעות שידורי לייב משתי הפלטפורמות האלה. התכנים האלו מעודדים את המשתמשים ליצור אתכם אינטראקציה, ולכן זו דרך נהדרת לקידום בפייסבוק ובאינסטגרם, שכן ככל שיותר משתמשים יגיבו בעמודים שלכם, כך הוא יופיע ליותר אנשים רלוונטיים באופן אורגני.

מצאו את הזמן הטוב ביותר

גם לזמן שאתם מפרסמים את הפוסט יש משמעות. למעשה, בניהול עמוד פייסבוק עסקי, הטיימינג של הפוסטים הוא כמעט חשוב כמו התוכן עצמו. אתם צריכים להכיר את קהל היעד שלכם ולהבין מתי רובו מסתכל ברשתות החברתיות – למשל, אם תפרסמו בשעה שרובם עסוקים עם הילדים, הפוסט שלכם יילך לאיבוד. בפייסבוק יש כלי שיעזור לכם להבין באיזו שעה נמצאים רוב המשתמשים שעשו לכם לייק. 

בחירת התמונות

בשתי הפלטפורמות האלו בחירת התמונות צריכה להיעשות בחכמה. באינסטגרם הדבר ברור – תמונות זה הכל; אבל גם בניהול עמוד פייסבוק עסקי אל תזלזלו בבחירת תמונות נכונה המתאימה לקהל היעד. ככל שהתמונה מתאימה יותר, כך היא תופסת את תשומת ליבם של הלקוחות והחשיפה גוברת. אנחנו ממליצים ליצור את התמונות בעצמכם, וליצור תמונות מושכות שיציגו את מהות העסק שלכם והמוצרים שלכם. נסו להתוות קו ויזואלי קבוע גם בפייסבוק וגם באינסטגרם כדי ליצור חיבור למותג.