ארס הדבורה והשפעתו על עור הפנים

ארס הדבורה הוא נוזל שמופרש על ידה במהלך פעולת העקיצה, ומשמש את הרפואה המסורתית למגוון טיפולים מזה אלפי שנים. הסיבה שמאחורי הפופולאריות הרבה שלו קשורה להרכבו הייחודי, שמבוסס על אנזימים, מינרלים, וחומצות אמינו ומעניק לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי-בקטריאליות משמעותיות. עם זאת, ממצאי מחקרים מהשנים האחרונות מעלים שארס דבורים נמצא כיעיל במיוחד גם בכל הנוגע לשמירה על עור הפנים – למתמודדים עם מצבים כמו אקנה או פסוריאזיס, כמו גם למעוניינים לטפל בקמטים ובמרקם העור.

 

ואכן, ארס הדבורה נאסף ומשולב במוצרי קוסמטיקה המשמשים לטיפולי אנטי אייג'ינג. ממצאי מחקר שפורסם בשנת 2015 למשל, העלו כי טיפול בסרום ארס דבורים שיפר את מצב הקמטים של המשתתפות במספר מדדים מרכזיים – החל משטח הקמטים הכולל, דרך כמות הקמטים ועד לעומק שלהם. כבר בתום השבוע השמיני למחקר, נצפתה אצל כלל המשתמשות בסרום ירידה של 6.64% במדדים שהוזכרו. בתום השבוע ה-12, הירידה עמדה על 11.83%.

 

התוצאות הושגו בזכות מספר מאפיינים של ארס הדבורים, בדגש על האופן שבו הוא פועל במגע עם העור. בשונה מתכשירים קוסמטיים רבים, חומצות האמינו של ארס דבורים מצליחות להמיס את מעטפת תאי העור ועל ידי כך לפעול ביעילות גם בשכבות התחתונות יותר. נוסף לכך, עצם המגע של הארס עם העור יוצר אפקט בשם "עקיצת הדבורה" – אשר מוביל לזרימת דם מוגברת לאזור. יחד איתו מגיעים גם חומרי הזנה שונים, שמגבירים את ייצור הקולגן והאלסטין בעור. קולגן ואלסטין נדרשים בכדי להשיב לעור את הגמישות שאבדה לו לאורך השנים באופן טבעי, ולכן מדובר באפקט בעל יתרונות משמעותיים.

 

"הבוטוקס של הטבע"

היכולת להשיג עור במראה חלק ומוצק יותר, לצד החלקת הקמטוטים, זיכתה את ארס הדבורה לכינוי "הבוטוקס של הטבע". ואכן, החומרים המצויים בארס הדבורה תורמים ביצירת אפקט הדומה לזה של טיפול בוטוקס, באמצעות שליטה בהתכווצות שרירי הפנים והפחתה של קמטי הבעה. לצורך השגתו יש להתמיד אמנם בשימוש יומיומי, אך פעולת המריחה הינה נעימה, פשוטה וקצרה וניתנת לביצוע בזמנם הפנוי של המשתמשים. זאת בשונה מטיפולי בוטוקס, שאורכים זמן, מחייבים הזרקות ומלווים בחשש מפני תופעות לוואי בהן פגיעה בשריר.

 

סדרת מוצרי הקוסמטיקה של Bmanuka מסייעת לטיפוח העור והפחתת קמטים באמצעות ארס הדבורה, דבש מאנוקה ומגוון רכיבים טבעיים נוספים. המוצרים מספקים מענה על כל צורך שקשור לשגרת הטיפוח, באמצעות סרום פנים, קרם יום, קרם לילה, ג'ל לניקוי הפנים ומבחר תכשירים נוספים. שימוש במוצרים מעודד את העור לייצר קולגן ואלסטין באופן טבעי, ועל ידי כך תורם ביצירת מראה עור חלק ומוצק בעזרת רכיבים איכותיים שקיימים בטבע. ואם תהיתם, חשוב לציין כי שיטות האיסוף המודרניות מאפשרות לאסוף את חומר הארס באופן מתקדם, מבלי לפגוע בדבורים או להזיק להן.

מה כוללת הסדרה?

סדרת מוצרי הקוסמטיקה לטיפוח העור של Bmanuka מבוססת על דבש המנוקה הטוב בעולם בשילוב ארס הדבורה. בנוסף, תמצאו בו גם רכיבים מזינים אחרים שחיוניים לעור, כולל חומצה היאלרונית וכמובן גם ויטמין C. החלטנו לערוך היכרות עם המוצרים המובילים של החברה, והדרכים בהן הם ישתלבו גם בסדר היום שלכן.

 

סרום פנים מועשר בארס הדבורה

ככלל, סרומים ידועים כבעלי יתרונות משמעותיים בעולמות האנטי אייג'ינג. מדובר במוצר שמיועד לטשטש את סימני הגיל הקיימים ולעכב הופעה של סימנים חדשים. במילים אחרות, בדיוק מה שחיפשנו. סרום הפנים של Bmanuka הוא הראשון בישראל שמכיל ארס דבורה ודבש מאנוקה, לצד 12 רכיבים נוספים. הוא מסייע בטשטוש והפחתה של קמטים, מעודד התחדשות טבעית של תאי העור, מגביר את רמת האלסטיות שלו ומאיץ תהליכי ריפוי של תאי עור פגומים. התוצאה – עור חלק יותר, רך ונעים למגע. שמחנו לגלות שהסרום עבר בדיקות לעור רגיש, בדיקה היפואלרגנית ובדיקה דרמטולוגית לעור רגיש במכון המילטון האירופאי.

מחיר:  359 ₪ ל-30 מ"ל, הנחות ברכישת 2 יחידות ומעלה.

 

קרם הזנה ללילה

בשנים האחרונות עולה המודעות לחשיבותו של קרם הזנה ללילה. הקרם הבא מועשר בדבש מנוקה איכותי, ארס הדבורה הייחודי, ומכיל כמויות גדולות של ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ושמנים אתריים. שילוב הרכיבים העשירים מסייע בהשבת חיוניות לעור, תורם לטשטוש קמטוטים ומעניק אפקט מתיחה ומראה חלק יותר.

מחיר: 389 ₪ ל-50 מ"ל, הנחות ברכישת 2 יחידות ומעלה.

 

סרום פנים עם ויטמין C מחוזק

מוצר שמעניק בוסט מוגבר של לחות למי שזקוקה לו, בזכות שילוב בין ויטמין C מחוזק, דבש מנוקה ולא פחות מ-14 רכיבים נוספים. את היתרונות של ויטמין C לעור הפנים כולנו כבר מכירות – החל מהזנת העור ועד להגברת הלחות. הסרום הבא של Bmanuka מסייע למיצוק העור ולהפחתת מראה הקמטים, ויאפשר לכן ליהנות ממראה עור רענן באופן יומיומי.

מחיר: 359 ₪ ל-30 מ"ל, הנחות ברכישת 2 יחידות ומעלה.

 

קרם עיניים

העור שסביב העיניים הוא ללא ספק אחד מהאזורים הראשונים שסימני העייפות ניכרים בהם. ולכן אם חיפשתן קרם שיעזור לרכך, לשמור על הגמישות ולטפל בו ביעילות – זו הבחירה שלכן. ארס הדבורה מסייע להחליק את העור, להגביר את האלסטיות שלו ולזרז ריפוי של תאי עור שנפגעו.

מחיר:  299 ₪ ל-30 מ"ל, הנחות ברכישת 2 יחידות ומעלה.

 

קרם יום

מציאת קרם עור שילך איתנו לאורך הדרך, הוא ללא ספק אתגר לא קטן עבור נשים רבות. כך שאם עדיין לא מצאתן קרם יום שיעמוד בסטנדרטים שלכן, תשמחו לנסות את הקרם הבא. קרם היום בסדרה של Bmanuka מעניק לעור את כל מה שנדרש לו. דבש המנוקה שומר על גמישותו, ארס הדבורה מסייע במתן אפקט מתיחה, ותוספת החומצה ההיאלרונית תורמת בהשבת חיוניות לעור הפנים וטשטוש קמטים. התוצאה – מראה מוצק, מואר ורענן לאורך כל היום.

מחיר: 299 ₪ ל-50 מ"ל, הנחות ברכישת 2 יחידות ומעלה.

 

 

ג'ל ניקוי לפנים

אם יש שלב שאנחנו לא מוותרות עליו בשגרת הטיפוח היומיומית, מדובר בניקוי הפנים. אמנם מפתה מאוד להישאר עם איפור בסוף יום ארוך, אבל הקפדה על ניקוי יסודי היא הבסיס בשמירה על מראה העור לאורך זמן. ג'ל הניקוי העדין של Bmanuka, היחידי בעולם שכולל את ארס הדבורה, לא רק מנקה ומרענן את העור אלא גם שומר עליו רך ומוצק, בזמן שארס הדבורה פועל להקטנת קמטוטים.

מחיר: 219 ₪ ל-100 מ"ל, הנחות ברכישת 2 יחידות ומעלה.

   

 

ניתן להשיג את כל מוצרי הסדרה באתר >>  https://bmanuka.co.il/

 

BMANUKAטיפוחסרוםקרם עינייםקרם פנים