דוגמנית ויקטוריה סיקרט שצולמה בעירום ללא ידיעתה עונה בלי לדפוק חשבון

שרה סמפיו בת ה-25 היא דוגמנית פורטוגזית שלמחייתה מצטלמת בבגדי ים ובהלבשה תחתונה, בין השאר לויקטוריה סיקרט. למורת רוחה הרבה, השבוע היא הבינה שיש אנשים שלא יודעים מה ההבדל בין שער בביקיני לבין צילום פולשני שחושף הרבה מעבר להסכמתה, וגילתה זאת בצורה הכי מרגיזה שיכולה להיות: סמפיו גילתה שהרשת התמלאה בתמונות פפראצי שלה משתזפת טופלס. לא דבר מאוד יוצא דופן בתרבות הצהובונים המוכרת לנו היטב, אלא שבמקרה שלה הדוגמנית לא השאירה את הרגשות הקשים שהציפו אותה לעצמה, אלא הרשתה לעצמה לענות לאותם מפרסמים וצלמים שפגעו בפרטיותה אנושות.

עוד באון לייף:

"איך הייתם מרגישים אם בוקר אחד הייתם מוצאים תמונות של ילדתכם בת ה-25 חשופת חזה בכל רחבי האינטרנט? הבת שלכם לא עשתה שום דבר פסול. היא השתזפה, ולא במקום ציבורי, היא התעסקה בענייניה באופן פרטי", פתחה סמפיו את דבריה בעמוד הפייסבוק שלה, שם עוקבים אחריה 2.5 מיליון מעריצים. הפוסט שפורסם ביום שבת צבר בינתיים מעל ל-20 אלף לייקים, 600 שיתופים וכ-600 תגובות, רובן ככולן תומכות בדברי הדוגמנית ומביעות הערכה רבה כלפיה.

שרה סמפיו, מתוך עמוד הפייסבוק שלה

בדומה לסאגת הבורקיני בצרפת שמהווה פלישה גסה לפרטיות של נשים הנופשות במחוזותיה, גם הפלישה הגסה הזו לפרטיות המשתזפת התרחשה בחופיה הדרומיים של המדינה. "לפני כמה ימים הייתי בחופשה בדרום צרפת. לא היה לי מושג שהיה שם מישהו, רחוק מאוד עם עדשת מצלמה טלסקופית גדולה, שצילם תמונות שלי". סמפיו עצמה צילמה תמונות מהחופשה עם בן זוגה, סלפיז בעיקר שלא חשפו הרבה מעבר לפניה.

"חלקכם אולי תגידו שאני דמות ציבורית ושזה מגיע יחד עם העבודה שלי. אחרים יגידו שאני ודאי רגילה להיות מצולמת בבגדי ים. אבל, יש הבדל", היא מבהירה."זו העבודה שלי, כן, אני מקבלת כסף על תמונות, אבל אני נותנת להן את הסכמתי שיצלמו אותן. יש לי את החיים החיים המקצועיים שלי ויש את החיים הפרטיים שלי. כולנו הולכים לעבוד, חלקנו במשרד, חלקנו בסטודיו. אבל כשאנחנו מגיעים הביתה, אנשים צריכים לכבד את הפרטיות שלנו".

התמונות שצילמה בחופשה בעצמה לא חשפו מספיק, לדעת הפפראצי. מתוך האינסטגרם של סמפיו

ומתברר שצלמי הפפראצי רק פתחו את החגיגה הנוראית הזו על חשבון סמפיו, כשצילום התמונות הללו ללא הסכמתה הוא רק פשע אחד שנעשה בימים אלו כנגדה. "כאישה צעירה אני מרגישה מחוללת. לא רק שהתעוררתי למראה תמונות שלי בכל רחבי האינטרנט, אני גם נאלצת לסבול התעללות מאנשים שמביישים את הגוף שלי", לדבריה, שהופכים את הסיפור הזה למצער ומרגיז הרבה יותר. כמה לא מפתיע, אפילו כשזה מגיע לדוגמנית הלבשה תחתונה של ויקטוריה סיקרט – לאנשים עדיין יש טענות על הגוף שלה.

"אני גאה בגזרה שלי", עונה הדוגמנית לשיימרים. "אני יודעת שאני לא מושלמת, רחוק מזה, אבל זו מי שאני ואני עובדת קשה כדי להישאר בגזרה. למה אנשים ממהרים כל כך להחפיץ נשים, להגיב שהחלק הזה בגופן הוא קטן מדי, או שהחלק הזה גדול מדי?".

את דבריה הנרעשים היא חותמת בפנייה ישירה למי שהרוויח את כספו המלוכלך ממכירת התמונות שלה לעיתונות, גם זה כמובן ללא הסכמתה: "אני ממש מקווה שלא תתעורר בוקר אחד עם תמונות העירום של הבת שלך בכל פינה באינטרנט. לעיתונות, בבקשה תפסיקו לממן אנשים שמצלמים את התמונות האלה. ולאנשים ששונאים ומביישים גופים, בואו נראה יותר חמלה ואהבה. באהבה, שרה".