מצעד הרגעים המרגשים: העצה הכי טובה שבר רפאלי יכלה לקבל

כמיטב המסורת (שהתחלנו בשבוע שעבר) אנחנו חוזרות אליכם עם מצעד הרגעים שהכי ריגשו או השפיעו עלינו השבוע, ואיזה שבוע זה היה. אז תכינו קפה ותגבירו את המזגן, כי יוצאים לדרך:

אנשי התקשורת שהחזירו לנו את התקווה במין הגברי

ביום ראשון התבשרנו על שחרורם של הצעירים מקפריסין, ומיד התחילו חגיגות הניצחון והרשת התמלאה בטוקבקים ארסיים על "הגויה הבריטית" ובתמונות של הצעירים רוקדים בשדה התעופה. למרות המראות המביכים היו כאלה שניסו לשמור על שפיות ולהזכיר שגם אם חבורת הגברים לא הורשעה באונס, המעשים שלהם לכל הפחות לא היו מוסריים, ולא צריך לפתוח שמפניות ולהציע להם צימר מפנק במתנה. גיא לרר, אלעד שמחיוף, רענן שקד, גבי ניצן ושי גולדן, כולם הסכימו שההתנהגות של הצעירים היא לא "גברית"  ולא טבעית בשום צורה, והוכיחו שלא מדובר כאן במלחמה של "כמה פמיניסטיות" אלא בפרצופה של המדינה. מי שהיטיב לסכם את כל הפרשה המביכה היה רענן שקד שכתב: "אז תנו לי לראות אם הבנתי נכון את קוד ההתנהלות הישראלי הנוכחי: מין קבוצתי עם תיירת שיכורה ולא לגמרי בהכרה – מקובל. לקרוא לחבר שיבוא להצטרף לחגיגה למרות שהיא איכשהו מתנגדת – סבבה. להחזיק אותה בכוח אם מתחילה לעשות עניינים כשהחבר בא – בכיף. לצלם הכל ולהפיץ ללא רשות – ברור, אחרת למה בכלל טרחנו. להזרים בנות ולדרוש מהן שיפנקו גם חבר טוב או שניים – סבבי. לעשות כשאבא בחדר השני עם מישהי אחרת – היי, אם זה מה שעושה לך נעים. לאנוס אישה ולהיתפס – עד כאן, חביבי. מפה אתה ממשיך לבד, אבל אם איכשהו תצליח לצאת מזה, נפתח לך שמפניה ונגיד שהחיינו". אם היה אפשר ללחוץ על כפתור ולמחוק את רצף האירועים המביך כנראה שכל המדינה הייתה עומדת בתור.

עוקבים אחרינו באינסטגרם של און לייף? ובפייסבוק? מחכים לכם שתצטרפו 

It's a boy!

אחרי שתי ילדות יפיפיות (ככה אומרים, אנחנו עדיין מחכים לתמונות), בר רפאלי (המכונה ברבור) ועדי עזרא (המכונה בעלה של בר רפאלי) מצטרפים למועדון האקסקלוסיבי של הורים לבנים. ליב בת השלוש ואל בת השנתיים לא יודעות מה מצפה להן, ובטח שלא ההורים הגאים שצריכים להתחיל להתאמן על טקטיקה חדשה כשהם מחליפים טיטול. בעינינו העצה הכי טובה שהדוגמנית יכולה לקבל זה להצטייד במגן (אימהות לבנים ומוהלים ותיקים, יודעים על מה אנחנו מדברות). בינתיים רפאלי, שכבר סיפרה בעבר שהיא חולמת על משפחה גדולה, נראית מאושרת וממשיכה להעלות תמונות מפוצצות בעמוד האינסטגרם שלה. אם אתם חושבים על מתנה, תשכחו מספרי השמות הסטנדרטיים שקנו לכם משילב, במשפחת רפאלי אוהבים שמות קצרים ומפתיעים. תשאלו את און של ציפי.

כמו בדיחה גרועה: מה משותף לחרדי קיצוני ושני ערבים ישראלים מהצפון?

השבוע לפני ארבע שנים, נרצחה שירה בנקי בת ה-15 במצעד הגאווה בירושלים. את הרצח ביצע ישי שליסל, חרדי ישראלי שבדיוק סיים לרצות עונש של 10 שנות מאסר בעקבות תקיפה וניסיון לרצח במצעד גאווה אחר שנערך בעיר הבירה. הסיבה היחידה לרצח של בנקי הייתה רק העובדה שהיא באה לצעוד ולתמוך באנשים שאוהבים אחרת ולא פחדה להראות את זה. 

אם חשבנו שהאווירה הייתה קיצונית יותר באותם ימים ומאז התקדמנו, המציאות השבוע הוכיחה שוב אחרת וילד נוסף נפגע בגלל נטיותיו המיניות. הפעם זה היה ערבי ישראלי בן 16 ששהה ב"בית דרור", הוסטל לבני נוער להט"בים, ונדקר ע"י שניים מאחיו. כן, זה לא משנה אם אתה יהודי או ערבי – תמיד אפשר לסמוך על קצת הומופביה טובה שתאחד בין הקיצוניים. וסליחה על הציניות, זה מה שפשעי שנאה מוציאים מאיתנו.

מייגן ומישל: פגישת מחזור

רצף האירועים הקשוח כמעט השאיר אותנו בלי אוויר עד ששמענו על הרגע הזה – המלכה האם והמלכה האם 2 (בעולם שלנו) התאחדו. אם עדיין לא ברור לכם על מה מדובר, הקדמה: מייגן מרקל נבחרה לערוך את ווג הבריטי. הדוכסית הקדישה את הגיליון ל-15 נשים משפיעות בעולם, ביניהן פעילות חברתיות, והרבה שחקניות שהן פעילות חברתיות (כי בכל זאת צריך שיהיו כמה פנים מוכרות). מייגן סיפרה ברצינות על הבחירות שלה ואפילו שחררה תמונה שלה חושבת ורצינית כדי שנבין כמה היא השקיעה. אבל בזמן שכל העולם השתאה מהגיליון והתווכח כמה הוא מיוחד או לא מיוחד ואם מרקל העתיקה או לא העתיקה – הדבר היחיד שעניין אותנו היה הריאיון שהיא ערכה עם מישל אובמה. מודות, ציפינו שמייגן תהיה אמיצה ותוציא קצת יותר ריכולים על טראמפ והצהרה שמישל בונה על הנשיאות ב-2030, אבל גם הפרטים האחרים שהיא סיפקה עשו לנו את זה.

עוקבים אחרינו באינסטגרם של און לייף? ובפייסבוק? מחכים לכם שתצטרפו 

בר רפאלימייגן מרקלמישל אובמהפרשת המין בקפריסין