תעזבו את מייקל לואיס בשקט ותנו לו להתפשט

בקושי הספקנו לגרד את הלסתות מהרצפה והנה מייקל לואיס עושה את זה שוב. וכשאני אומרת "עושה את זה שוב" – אני מתכוונת שוב מתפשט. אחרי אתגר הפקק שגרר אינספור תגובות וחיקויים, הדוגמן/שחקן/כוכב רשת/ סוגשל מנטור העלה לפני מספר ימים לעמוד האינסטגרם שלו סרטון שלו רוכב בעירום (איך לא) על אופנוע, והתגובות היסטריות.

מייקל לואיס חוטף. גולשים ממטירים עליו קללות, גידופים, ציקצוקים, ובעיקר טוענים שהוא מדרדר את הדור כשהוא בוחר להצטלם בעירום. אין לנו ממשלה, אנחנו בשיא תקופת החגים והמשפחה והאויבים סביבנו סוגרים עלינו, אבל מדינה שלמה מתעסקת בגבר בן 31, שאוהב את הגוף שלו ונהנה להטריל.

רגע לפני שאתם מצקצקים גם עליי, תנשמו. גם אני לא בדיוק בעד התערטלות ציבורית של משפיעני רשת שעיקר העוקבים שלהם עדיין לא סיימו את החטיבה, אבל בשונה מכם אני לא צבועה. כוכבות רשת כמו מריה דומרק, נטע אלחימיסטר, ודוגמניות פיטנס כמו אביטל כהן, מעיין פרי ורבות וטובות אחרות, כולן חוגגות את הגוף שלהן ואת הנשיות שלהן ועדיין לא זוכות למתקפה חזיתית בכל פעם שהן מעלות תמונה לאינסטגרם. כשהן עושות את זה הן קוטפות מחמאות וקמפיינים ומספר העוקבים שלהן רק גדל, וכשמייקל עושה את זה מיטב הפאנלים של תוכניות הבוקר נדרשים לעניין. מוזר, לא?

והצביעות לא מסתיימת כאן, כי בעוד שזה לגיטימי שגברים יזילו ריר על תמונות של כוכבניות רשת, אצל נשים זה אסור. אחרי שהתפרסם סרטון הפקק המפורסם של לואיס, אחת האימהות בקבוצת הפייסבוק "מאמאצחיק" העלתה תמונה שלה מחזיקה פקק יחד עם הכיתוב "מחכה למייקל". התמונה התגלגלה מחוץ לקבוצה, אפילו לואיס עצמו שיתף אותה, אבל טל ברמן ואביעד קיסוס נחרדו, טענו שהפוסט פורנוגרפי ובוטה והקדישו אייטם שלם לכך בתוכנית הבוקר שלהם. לגברים מותר לפנטז בקול, לנשים עדיין לא.

העולם מפחד מעירום גברי ומנשים שאוהבות את זה. הורגלנו לראות נשים מתפשטות ומוחפצות על שלטי חוצות ובסרטי קולנוע, בעוד הגברים לצידן תמיד היו "כמעט", מקפידים להיות צנועים ומכוסים בכל המיקומים האסטרטגיים. עכשיו, כשתרבות האינסטגרם והסגידה העצמית בשיאה, גם גברים מגלים את עצמם ומתחילים להתפשט וכולם תופסים את הראש.

ובינתיים, בזמן שכולנו מלרלרים על ההשלכות וההשפעות של העירום של הדוגמן, הוא נהנה מהחשיפה (113,600 צפיות ו-1400 תגובות, נכון לעכשיו), וכבר הספיק לענות לכל המגיבים בפוסט נוסף ובדרך לקדם את ההרצאה שלו על העצמה אישית. אז הייתי אומרת שהצליח לו.

כמה הערות חשובות לקראת סיום:

בתוך כל העליהום על כוכב הרשת, הגוף היחיד שהעלה ביקורת מוצדקת זה הרלב"ד (הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים) שהוציאו הודעה זועמת על כך שהכוכב רכב נטול קסדה.

ואחרי שדיברנו על צביעות ויחס שוויוני – גברים ונשים – אולי בכל זאת הגיע הזמן שתשימו על עצמכם משהו?

מייקל לואיסעירום גברי