העיקר הכוונה? סינדי קרופורד קוראת להישאר בבתים בדרך קצת עקומה

אי אז, כשקורונה היתה רק בירה, המחשבה על עבודה מהבית היתה נראית לנו כמו פנטזיה שיש בה רק פלוסים. אבל היום, כשכולנו תקועים ביחד ואנחנו מנסות (ומנסים) לתמרן בין הילדים נטולי המסגרות, עבודות הבית ושמירה על זוגיות במצב סביר, עבודה מהבית הפכה למשימה כמעט בלתי אפשרית עד כדי סיוט שאי אפשר להתעורר ממנו.

מי שניסתה להציף את הנושא בדרכה היא סינדי קרופורד. דוגמנית העל בעבר ובהווה שיתפה שתי תמונות שלה, תחת הכיתוב: "עובדת מהבית באינסטגרם מול עובדת מהבית במציאות". בתמונה אחת היא מצולמת יושבת עם רגליים על שולחן גדול ומסודר, בחדר משרדי בעל חלונות גדולים והרבה אור. בתמונה השנייה, לעומת זאת, היא יושבת על יד שולחן מבולגן, בחדר צפוף וחשוך בהרבה, לובשת בבגדים הרבה פחות רשמיים ונטולת איפור.

התמונות שהעלתה קרופורד הן קצת לעג לרש, הרי עבור רובנו גרסת ה"מציאות" האפרורית של קרופורד היא כל כך לא מציאותית כרגע וכל כך רחוקה משולחן המחשב הצפוף שלנו, שמאחוריו יש ילדים קטנים שדורשים את תשומת ליבנו, או עוד מישהו שגם כן צריך לעבוד איכשהו בתוך הטירוף הזה. וזה עוד מבלי להזכיר את פירורי הבמבה שהילדים השאירו על המקלדת ואת המחשבה המטרידה – מה כולנו נאכל (שוב) בארוחה הקרובה. למעשה, חדר עבודה שקט זה כל מה שכולנו צריכים כרגע. זה וחיסון נגד קורונה.

אבל בסופו של דבר, המטרה של קרופורד היא טובה וחשובה: לעודד אנשים להישאר בבית, כי גם אם הבית לא נוח או פוטוגני כמו שהיינו רוצות שהוא יהיה, כרגע הבריאות היא בחשיבות העליונה. קרופורד גם הוסיפה כמה מילות עידוד: "מקווה שכולם יישארו בריאים ויישארו רגועים", כתבה. "זה חשוב שנתייחס למצב ברצינות ונעבוד ביחד, כדי שנוכל לשמור על אנשים אחרים – במיוחד אנשים שנמצאים בסיכון ופגיעים למחלות".

קרופורד מצטרפת לכוכבים אחרים, כמו טיילור סוויפט, שקוראים לאנשים להישאר בבית. ובנוסף ישנם לא מעט סלבס שכבר דיווחו (כי אחרת מה זה שווה?) על תרומות שהם מעבירים למען המלחמה במחלה, או לרווחת תושבים מיעוטי יכולת, ובהם בלייק לייבלי ובעלה השחקן ריאן ריינולדס, שהודיעו כי יתרמו מיליון דולר לשתי עמותות הפועלות להאכלת הנזקקים בארה"ב ובקנדה, ליידי גאגא שהחליטה לתרום לבנק האוכל של ניו יורק ולוס אנג'לס 20 אחוז מרווחי מכירות האונליין של חברת הקוסמטיקה שלה, שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של פייסבוק, שהעבירה 5.5 מיליון דולר לפתיחת עמותה למען משפחות נזקקות וביל גייטס ואשתו מלינדה, אשר גייסו 105 מיליון דולר לסיוע במאבק נגד המחלה.

לצד כל אלו יש גם חדשות מעודדות: טום הנקס, שבשבוע שעבר דיווח שהוא ואשתו הובחנו כחולים בקורונה, שוחררו מבית החולים לביתם (הזמני) שבאוסטרליה ומצבם טוב. הנקס סיפר על השגרה שלהם בבית, הכוללת קיפול כביסה וכתיבה במכונת כתיבה וינטאג' שהוא הביא עימו מארה"ב, וגם הוא קרא להמשיך להישאר בבתים כדי "ליישר את העקומה".

טיילור סוויפטסינדי קרופורדקורונה