מחוץ לבית, עם צופים: האנשים שאוהבים לקיים יחסי מין במקומות ציבוריים

כשחיפשתי אנשים לדבר איתם על סקס פומבי, אחת השאלות שנשאלו מיד בהתחלה היתה – "תגדירי פומבי". אז לטובת כל מי שתוהה, קבלו הגדרה מדויקת:

פומבי (לפי ויקיפדיה) – 1. מקום ציבורי, כשאדם יכול לראות את המעשה בכל מקום שהוא. 2. מקום שאינו ציבורי, ובלבד שאדם המצוי במקום ציבורי יכול לראות את המעשה.
בקיצור – איפה שיכולים לתפוס אתכם. זה ישר מזכיר לי את גיל הנעורים, כשעוד גרים עם ההורים וצריכים לאלתר. לרוב לא מדובר בסקס מלא, מה שאפילו יותר מחרמן בעיניי. אבל יש אנשים שגם אחרי גיל ההתבגרות אוהבים לעשות את זה בחוץ, ולא מעט. תפסתי אותם לשיחה.

נווה, בן 44, בזוגיות 17 שנה "ובינואר השנה פתחנו את הזוגיות".

תמיד ידעת שמקומות ציבוריים מדליקים אותך?

"במבט לאחור זה תמיד היה שם, אבל לא יצא לי להתנסות ממש. אולי קצת באוטו – לפני שהתחתנתי. מעולם לא ייחסתי לזה חשיבות או משקל כלשהו, אבל עכשיו, כשהזוגיות נפתחה, יצא לי לעשות את זה מספר פעמים ובהחלט היה ערך מוסף רציני מאד לזה שהיינו בחוץ"

ערך מוסף רציני. צילום אילוסטרציה: shutterstock

מה היה שונה הפעם?

"כורח הנסיבות. פגשתי מישהי והתחברנו מצוין – רק שלא היה איפה להיפגש, אז את המפגשים הראשונים שלנו קבענו בחוץ, אולי תחת ההנחה שלא חייב לקרות משהו, ובסופו של דבר סיימנו אותם בסקס מלא בחוץ. מצאתי את עצמי מאד נהנה מהעניין. היום למשל יש לנו תכנית להגיע למפגש חברתי יחד, וכבר קבענו זמן לעשות את זה לפני כן, שוב בחוץ. יש מישהי נוספת שקבענו מפגש תחת כיפת השמיים, באופן ספציפי, לאחר שדיברנו על זה כפטיש".

מדליק.. אז גיליתם יחד שזה מחרמן אתכם. יש מקומות מועדפים?

"המקום הכי מוצלח עבורי עד עכשיו היה הפארק הלאומי בר"ג, לקחנו מרחק נוח מהשביל, כמה מטרים – מספיק בשביל שישמעו אותנו טוב, אבל לא בהכרח יראו. בפעם הראשונה שם, אחרי שסיימנו היא לחשה לי "תסתכל ימינה". גילינו שמישהו צפה בנו ממש, לאורך זמן, וכנראה גם אונן. הוא עמד משהו כמו 15 מטר מאיתנו, וכשהסתובבתי אליו הוא משך את היד מתוך המכנסיים והסתובב כאילו הוא מסתכל לכוון אחר, כאילו שיש אטרקציה יותר מעניינת מזוג מזדיין… הוא היה בן 18-19, שמענו אותו ואת החברים שלו מגיעים עם אופנועים אבל הם היו רחוקים, הוא ככל הנראה הלך אחרי הקולות שלנו".

איך זה הרגיש לך?

"מצוין. אם הייתי רואה אותו קודם הייתי מזמין אותו להתקרב, כמובן אחרי הסכמה מהפרטנרית שלי."

זה היה מדליק אותך יותר?

"לכל סיטואציה יש את הקסם שלה, אבל בהחלט היה מוסיף משהו אם הוא היה מתקרב בתגובה להזמנה שלנו."

יש לוקיישנים שהיית רוצה לכבוש?

"קודם כל יש תכניות לעשות את זה בחוף. אני מתעב חול וים, אבל הסקס במקום ציבורי לגמרי לוקח קדימות, מסתבר. הייתי מאד שמח לעשות את זה בפארק הלאומי שוב, זה מקום מצוין – יש פרטיות אם רוצים ויש תנועה של אנשים במקומות מסוימים. יש מקום אחד שחשבתי עליו, אבל לא ממש ברצינות – אי תנועה גדול ומלא צמחיה בירידה מדרך אלוף שדה לכביש 4 – אבל זה יכול לגרום בקלות לתאונה, המחלף הזה מספיק מסוכן גם ככה. מעבר לזה, אני מלא בתהיות על המקום שהפרטנרית בחרה לנו לעצירה בדרך לאירוע החברתי היום."

הסיכון "להיתפס" הוא מה שעושה לך את זה?

"המממ… אפשר לומר. פחות להיתפס, יותר העניין שיש לי "קהל."

אם תכיר מישהי שלא תהיה בעניין – זה דיל ברייקר?

"עם הראשונה זה קרה באופן אורגני. עם השנייה דיברתי על מה שקרה עם הראשונה והיא התלהבה. זה לגמרי לא deal breaker, זה רק אחד מתוך רשימה ארוכה של קינקס שאני עוד מתכנן לנסות."

"הצורך להסתיר עושה לי את זה בטירוף"

לילה, 29, מספרת על החיבה שלה לסקס בפומבי:

"הפעמים הראשונות שקיימתי מגע מיני היו במקומות ציבוריים, אז אולי זה חלק ממה שמדליק אותי. את יודעת, הסקס של פעם, כשהיינו נערות, היה מרגש מאוד. הכל חדש, את חרמנית וגם הבנים חרמנים, קשה להתאפק וגם אי אפשר בבית. הפעם הראשונה ממש הייתה בגן ציבורי, עשיתי לחבר שלי ביד, זאת אומרת, היינו בני 13, אז קצת מצחיק לקרוא לו "חבר שלי". זה בכלל היה מדליק, הוא גמר 3 פעמים רצוף, והיינו צריכים להסתתר כל הזמן ולבדוק שאף אחד לא בא.

הפעם הראשונה הייתה בגן ציבורי. צילום אילוסטרציה: shutterstock

זה קרה לא מעט מאז, לרוב בגנים ציבוריים. אבל יצא לי גם באצטדיון, בחוף הים, בבית קברות, בחנייה של בניין, על קיר של בית כנסת מבחוץ, בשבת! ואפילו פעם אחת בשירותים של פיצה האט בדיזינגוף. כשעברתי לגור לבד זה התמעט, אבל זה עדיין מחרמן אותי בטירוף עד היום."

מה בדיוק מחרמן?

"קודם כל מדליקה אותי המחשבה שמישהו יכול לראות, או כבר רואה – ונדלק מזה. דבר נוסף זה הספונטניות, שכאילו אי אפשר להתאפק, אז חייבים כאן ועכשיו. יש גם איזה עניין עם זה שנשארים לבושים, והאמת, עכשיו, כשאני חושבת על זה – הכי מחרמן אותי שצריך להסתיר.

הרבה פעמים יצא לי להיתקל בסרטי פורנו של מבחני קבלה לאחוות בקולג', הבחורות הבוגרות יותר "חונכות" את הצעירות, בדרך כלל אומרות להן לגעת בעצמן או אחת בשנייה, וזה כאילו עונש, אבל הן גם נהנות מזה, כביכול – וכל התקשורת הלא מדוברת הזאת וניסיונות ההסתרה של העונג, הבושה האחת מהשנייה עושה לי את זה בטירוף.
כך גם בסקס פומבי. נניח שאני יושבת עם מישהו או מישהי במסעדה, והמלצר מגיע לקחת הזמנה, והמישהו או המישהי מלטפים אותי בין הרגליים או אפילו ממש עושים לי ביד – מתחת לשמלה או למפה או משהו כזה – אני צריכה להישאר עם פנים רציניות. אם הוא יעכב את המלצר זה עוד יותר יחרמן אותי, ולהתאמץ לגמור בשקט ובלי "להיתפס" כבר מחרפן אותי לגמרי. זאת, אגב, לא סיטואציה שהייתי בה, אבל כמו שאת שומעת, הייתי שמחה…"

על איזה עוד מקומות או סיטואציות את מפנטזת אבל לא מימשת?

"קולנוע. לא יודעת למה לא עשיתי את זה עד היום, אבל אני עוד אעשה".

איך פרנטרים\ות מגיבים לזה?

"לרוב זורמים איתי, תלוי בגבולות שלהם ושלי. היום אני פחות בקטע של הסיכון להיתפס, אבל כן אוהבת את הספונטניות והקינקיות. הפעם האחרונה שעשיתי את זה במקום ציבורי הייתה מזמן, כי ניהלתי מערכת יחסים ארוכה עם מישהו שלא היה בקטע בכלל, ואהב רק במיטה."

וזה ויתור גדול מבחינתך?

"יש ויתורים לא גדולים במערכת יחסים ארוכה? בכל מקרה, לעומת גודל האהבה – זה לא היה קשה מידי. אני מניחה שזה תלוי במערכת היחסים, אבל כן – ההעדפה לא נעלמה. זה עדיין מדליק אותי".

קושי לדחות סיפוקים

עדן גימפל,  בת 21:
"האמת שתמיד אהבתי שטויות כאלה אסורות… כל הדברים שלא נתפסים טוב בעייני רוב האנשים.

זה התחיל בגיל 15 בערך כשיצאתי עם מישהי שהייתה שכנה שלי. ההורים שלה לא אהבו אותי כי הם חשבו שאני "דרדרתי" אותה לאהוב נשים. לא יכולתי לוותר, זה אפילו יותר הדליק אותי ככה. כשההורים של אחת מאיתנו לא היו בבית, היינו בחדר, וכשהם כן היו היינו מחפשות מקומות מעניינים לעשות את זה".

יש מקומות שאהובים עליך במיוחד?

"לא ממש, אני פשוט אוהבת את זה באופן כללי. אלו שאני זוכרת ממש טוב היו בפארק ליד הבית על המגלשה, על רכב חונה בחצר של אנשים, בבית ספר באחת הכיתות, במועדונים ומסיבות, שירותים של בית קפה, בבריכה, בטבע בטיולים של הצופים, בבסיס עם מישהי מפלוגה לידינו. יצא לי כמה פעמים לעשות את זה בחדר בזמן שמישהו אחר ישן, וגם בנשף סיום בית ספר בשירותים של האולם."

מקומות מעניינים לעשות את זה. עדן גימפל

ומה מדליק אותך בזה?

"מקום ציבורי זה מקום של כולם, וסקס זה דבר אינטימי. היו פה אנשים לפני ויהיו פה אנשים אחרי. זה גם פשוט עניין של קושי לדחות סיפוקים."

וחוסר מקום.

"אני כרגע לא גרה עם ההורים. יש לי את הפרטיות והאינטימיות שלי, הרבה יותר נוח פה, אבל זה קצת משעמם ואני אוהבת ריגושים".

יש מקומות שלא עשית את זה בהם אבל היית רוצה?

"ברור! הפנטזיה שלי זה לעשות את זה על גורד שחקים. חלונות ענקיים שקופים ולמטה כל העיר. מי שאוהב להסתכל לשמיים הרוויח".

תפסו אותך פעם?

"כן, ולא פעם אחת. בתיכון בדיוק נכנסה כיתה שלמה עם מורה באמצע שהייתי עם מישהי משכבה מעליי. במועדונים ראו 4 רגליים בתא של שירותי נשים, וכשהבינו שזה לא גבר ואישה התחילו לדפוק על הדלת ולקרוא לנו שנצא כבר. קרה גם שהורים של פרטנריות תפסו אותנו, אבל זה לאו דווקא היה במקום ציבורי".

ואיך פרטנריות מגיבות לקינק הזה שלך?

"הכל בזרימה הכל בקלילות… זה לא שיש לי איזו סטייה מוגזמת לזה. לפעמים גם להן יש קושי בדחיית סיפוקים. עד היום לא קרה לי שמישהי התנגדה לזה בתוקף. זה גם לא שחור או לבן. אם זה בסטוץ וזורם ללכת אליי או אליה אז סבבה, אבל אם יש להט של הרגע אז אני מאמינה שזה יקרה באותו רגע. אם לא מתאים לה ואני לא ממש רוצה לחתוך אלי או אליה אז אפשר לוותר – לא קרה כלום. היום סקס זה דבר זמין בכל מקום ובכל רגע. אם מדובר על זוגיות, אני לא ממש יודעת לומר לך. רוב המערכות יחסים שלי היו כושלות… כנראה שאני אתחשב, אולי בשלב כזה או אחר יהיה לי קצת משעמם. שני הצדדים צריכים להיפתח אחד לשני."