הראפר נלי מכחיש את האונס אבל גם בלעדיו, הסרטון הזה מוכיח שהתנהגותו בעייתית בלשון המעטה

שלושה ימים חלפו מאז שהראפר הפופולארי, נלי, נעצר בחשד לאונס. ע"פ הדיווחים, נלי, או בשמו האמיתי קורנל היינס, נמצא בימים אלה בסיבוב הופעות. הוא חשוד שאנס בחורה באוטובוס המלווה את הסיבוב הזה בוושינגטון, בין יום שישי ליום שבת בסביבות השעה 3:45 לפנות בוקר. התלונה הוגשה שעות ספורות אחר כך והזמר מכחיש את מעורבותו במקרה וטוען לחפות מלאה.

 

אתמול הוא שחרר ציוץ בטוויטר המתייחס לפרשה:

 

"בואו נגיד שאני בהלם שאני המוקד לטענות השקריות האלה. אני לחלוטין חף מפשע  ומשוכנע שברגע שיתבררו העובדות, יהיה ברור מאוד שאני קורבן לתלונת שווא. אני רוצה להתנצל בפני יקירי על המבוכה ועל כך ששמתי את עצמי במצב בו אני יכול להיות קורבן לטענה המזויפת והמבישה הזו. אני גם רוצה להודות למעריצים על תמיכתם הבלתי מתפשרת. הם מכירים אותי. אני מבטיח לכם שהצדק איתי ואני מבטיח לכם לעשות שימוש בכל האמצעים המשפטיים העומדים בפניי כדי להוכיח את צדקתי. תודה".

 

במקביל להכחשה הגורפת, משתמש אחד שיתף את הסרטון הבא בטוויטר, בו נראה נלי – כיום בן 42 – מפלרטט על הבמה עם ילדה קטנה במהלך ביצוע השיר שלו "Over & Over". הסרטון עם ההתנהגות הקריפית צולם מעט לפני שהזמר נעצר

 

 

הסרטון הזה, בו נלי נצפה עובר את גבול הטעם הטוב, נתן את האות לסרטונים נוספים מאותו הערב. כעת ייאלץ הזמר, ככל הנראה, למצוא הסבר מניח את הדעת גם עבורם ולא רק עבור החשדות באונס.

אונסהטרדה מיניתנליראפר