המוצרים הכי מפנקים לסיים איתם את השנה

50 גוונים של חורף של העין השלישית

בזמן שכולם מדברים על טרנד הפרחוני, וכמובן על הבוהו שיק, בעין השלישית ממשיכים לעשות את זה כמו שהם עשו מאז ומתמיד – בשקט ובצניעות, ועם קהל מתמיד.

גם בקולקציית החורף הנוכחית מככבות השמלות, שמגיעות באורכים שונים, הדפסים שונים ובדים שונים, אבל עם מחנה משותף ברור: כולן נוחות ומחמיאות לגוף הנשי, גם עבור מי שאינה במידה אפס. בקולקציית החורף ש לא מעט שמלות פרחוניות יפות, עם שרוולי פעמון או בגזרות גלביה. נוסף להן יש גם כמה שמלות יקרות יותר, עם רקמות עשויות עבודת יד.

לכל אלו מתווספים סריגים נוחים, חלקם טוניקות, קרדיגנים וצעיפים שעוזרים להעניק טוטאל לוק במראה שכבות חורפי ומפנק, שתמיד נשאר קלאסי. כמובן שגם יש אצלם מגוון רחב של פריטי בייסיק שתמיד נחמד שיש בארון.

טווח מחירים: 599-39 שקל.

משקפיים של PRINCE

מותג המשקפיים המוכר והאהוב השיק קולקציה חדשה של מסגרות לגברים ולנשים, שכמובן מתכתבת עם הטרנדים הבולטים, אך עם זאת שומרים על קו קלאסי ולא מתחכם מדי.

בין הטרנדים הבולטים של הקולקציה גם משקפיים עם עדשות עגולות בניחוח שנות ה-60 וה-70; גשר מתכת כפול, שהוא טרנד שממשיך אתנו עוד מהקיץ;  הדפסים צבעוניים – בעיקר מסגרות מנומרות, אבל גם כאלו עם צבעים שמחים ויוצאי דופן ומסגרות שמשלבות כמה צבעים; ובאופן כללי מסגרות פלסטיק צעירות וצבעוניות.

מעבר למסגרות היפות, בסופו של דבר לא פחות חשוב זו העמידות של המסגרות, ועל אלו של פרינס תמיד אפשר לסמוך. כאמא לילדים קטנים שההנאה הגדולה שלהם זה להפיל לי את המשקפיים, אני תמיד אעדיף להשקיע במסגרת קצת יותר יקרה אבל הרבה יותר עמידה, ואלו של פרינס בהחלט הוכיחו את עצמן.

 

 

 

L’AUTRENOIR של ג'יבנשי

המותג הידוע בחר ללכת העונה על – כמה דרמטי מצדו – הצבע השחור. בהתאם, קולקציית האיפור גותית מתמיד, אבל מתאימה לא רק עבור אלו שמתגעגעות לימי מועדון הפינגווין, אלא גם לנשים שמחפשות מראה ערב מעניין ובעל נוכחות.

שווה להתעכב במיוחד על ה-GLOSS NOIR REVELATEUR – גלוס במהדורה מוגבלת, עם נוסחה שהיא בוהקת אבל לא דביקה אלא נעימה. אבל ההיילייט של המוצר הזה הוא דווקא הגוון – שחור בוהק, שאיתו אפשר לשחק ולשים בנפרד או כהדגשה על אודם בכל גוון שהוא, כדי לפסל את השפתיים, להוסיף להן נפח או סתם מראה אפלולי וחורפי.

מחיר: 150 שקל.

 

GLAMGLOW

תגידו שלום יפה למותג החדש בשכונה. GLAMGLOW הוא מותג טיפוח חדש יחסית, שעשה את כל הדרך מהוליווד הזוהרת. הוא נולד לפני שבע שנים על ידי הזוג גלן ושאנון דלימור, שחיפשו מוצר שיוכל להכין את העור לצילומים כבר בתוך דקות, עבור החברים המפורסמים שלהם. הם רקחו מסיכה שמיד הפכה ללהיט בקרב האיי ליסט, עד שלפני שנתיים נרכש המותג על ידי תאגיד הקוסמטיקה אסתי לאודר. מאז הוא נחשב לבעל קצב הצמיחה הגבוה בעולם.

מוצרי הדגל של GLAMGLOW אלו הן המסכות, במיוחד מסכת SUPERMUD, המיועדת לטיהור העור וטיפול בבעיות עור שכיחות. עוד ניתן למצוא גם מסכה ממצקת, מסכת אנטי איג'ינג, מסכת לחות מסכת הבהרה ומסכת ניקוי. כולן, אגב, ימכרו במחירים זהים (וממש נוחים!) לאלו שבחו"ל, וכרגע רק בסניפי רשת אפריל.

מלבד למסכות, המותג מציע גם קרמי לחות לפנים ומוצרי שפתיים (מלחחים וגם מעבים). כל המוצרים מבוססים על נוסחה המוגנת בפטנט של מיצוי עלים, שמאפשרת תוצאות מידיות.

מלבד לאפקטיביות המוכחת של המסכות, המוצרים מגיעים באריזות שמחות וצבעוניות, עם מרקמים נעימים, ניחוחות עליזים והמסר Hello Sexy שנמצא בכל אריזה – קיטש הוליוודי, כבר אמרנו?

מחירים:

מסיכות: 79 שקל ל-15 מ"ל ו-215 שקל ל-50 מ"ל.

קרמי לחות:  219 שקל-179 שקל.

מוצרי טיפוח לשפתיים: 109-89 שקל.

מארז חורף של חוה זינגבוים

חוה זינגבוים, האישה והאגדה, השיקה לכבוד החורף – או מה שאמור להיות החורף – מארז טיפוח יוקרתי ומפנק במיוחד, שנועד להעניק טיפול אינטנסיבי לעור, למצק אותו ולטשטש קמטוטים.

המארז כולל את מסכת הזהב המפורסמת שלה, שאני באופן אישי אוהבת במיוחד. המסכה גורמת לחימום עדין של העור, כדי לעודד את היווצרותם של סיבי הקולגן ועל ידי כך לעלות את רמת המיצוק של העור. בנוסף היא מזינה את העור בלחות ונותנת לו "זריקה" של של אנטי אוקסידנטים טבעיים, בהם שמן זרעי ענבים, ויטמין ,E ויטמין C ומינרל הזהב.

בנוסף כולל המארז גם את ה- N BIO PEPTIDE תמצית מרוכזת שמעלה את רמת הלחות והמיצוק של העור ומשפרת את תהליכי התחדשות תאי העור. היא פועלת באופן מיידי להעלאת רמת הלחות בעור, ומפחיתה הופעתם של קמטים וקמטוטים.

מחיר המארז: החל מ-830 שקל.

ניתן להשיג בבלעדיות אצל קוסמטיקאיוהעובדות בשיטת חוה זינגבוים

 

 

Dr. Nona

ב-1994 הוקמה בישראל חברה המייצרת מוצרי קוסמטיקה ותוספי תזונה ללמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם, אבל רק עכשיו היא משיקה את פעילותה בארץ באופן רשמי. מוצרי החברה מכילים נוסחה מיוחדת, שבבסיסה נמצא הארכיבקטריה – מיקרואורגניזמים קדומים שחיים בים המלח, שהם למעשה היצור היחידי שמסוגל לחיות שם. בשל התנאים הקשים, מדובר במקור של חלבונים וחומצות אמינו ואחד האנטי אוקסידנטים העוצמתיים בעולם.

ב- Dr. Nona הצליחו למצות את תכונותיהם הטבעיות של הארכיבקטריה, ולנצל את כל הטוב שבהם על מנת לייצר מוצרים שפועלים על האטת תהליך הזדקנות העור והגנה מפני נזקי הסביבה.

לחברה יש כמה מוצרי דגל, בהם ליפסטיק מינרלי שמגן ומטפל בשפתיים ומתאים בדיוק לעונת היובש והרוחות; תחליב גוף שמעשיר את העור בלחות נעימה וגם מתאים לעיסוי במקרים של כאבי שרירים ועצמות ו- DYNAMIC HYDRATING CREAMקרם רב תכליתי שמעניק הקלה מיידית במצבים של עקיצות, קילופים ועור יבש. אני תמיד חושדת בקרמים שהם "הכל כלול", אבל הקרם הזה הוא באמת מצוין, והשתמשתי בו גם לגירוי מעצבן בגלל יובש וגם כקרם לחות לפנים (יש לי עור רגיל) ובשניהם הוא נמרח בשנייה, נספג היטב והותיר תחושה מאוד נעימה. אז Dr. Nona, נעים להכיר.

לאתר החבר

Miracle cleansing water של JUVENA

זה קצת טריקי לנקות את עור הפנים בחורף. התכשירים שכל כך עשו לו טוב בקיץ, עלולים להפוך למייבשים ומגרים בעונה הקרה. מניסיוני, בחודשים האלו יש רצון לתכשירים עדינים, מפנקים יותר, אבל גם לא פחות יסודיים. לשמחתי מצאתי את מי הפנים (הקסומים, כך על פי החברה) של יובנה.

מי הפנים מגיעים לישראל במסגרת ההשקה העולמית, והם שייכים לסדרת ה- Miracle של החברה, שגם התחדשה לאחרונה בקרם מצוין לעיניים. הם מתאימים לכל סוגי העור, מנקים אותו היטב משאריות לכלוך ומכינים אותו להמשך עבודת הטיפוח.

את כל אלו עושים הרבה מהתכשירים הדומים, אבל זה של יובנה גם מספק תחושת נינוחות מאוד נעימה. מי הפנים משלבים תמציות פרחים מרגיעות, כמו שושנת מים לבנה, שמפחיתות אדמומיות, וכן Panthenol (פרו ויטמין מבוצת B) המשפר את רמת הלחות בעור. בסופו של השימוש העור נותר רענן, עם תחושת ניקיון אבל מבלי היובש המחוספס הידוע לשמצה.

מחיר: 119 שקל.

Signature Hair Fragrance של amika

מודה שאף פעם לא הבנתי את עניין בשמי השיער. אבל אז הגיע החורף. בעונה הקרה לא תמיד בא או מתאים לחפוף את השיער, ולכן בושם לשיער יכול להיות הסוד הקטן שלנו, שעוזר לדחות את הקץ. הבושם של amika טוב במיוחד, עם ריח רענן ומתקתק – אבל לא מדי. בנוסף, הוא גם מועשר בשמן אובליפיחה, שטוב במיוחד לשיער בחורף, וכמו כן הוא ללא פתלטים, ללא פטרוכימיים, ללא פראבנים וללא סיליקון.

מחיר: 90 שקל.

GLORIOUS DAY של BODY SHOP

רשת חנויות הטיפוח השיקה בושם חדש, שמתאים לסדרה שגם היא עונה לשם GLORIOUS DAY. הניחוח הוא לחובבות המאסק, משום שהוא מרכיב מאוד דומיננטי פה, ואליו מצטרפים גם וניל, פרחים לבנים ואמבר. כפי שאולי ניחשתם, הניחוח הוא מתוק – אבל למרבה ההפתעה לא מדי. יש בו גם טיפת רעננות, שמאוד מתאימה לימים שמשיים של חורף.

מחיר: 170 שקל.

Hand & Nail  של ניוטרוג'ינה

קרם ידיים הוא אחד ממוצרי החובה בחורף, וזה של ניוטרוג'ינה הוא מהמוכרים והאהובים בשוק. החורף הזה הם השיקו קרם משודרג, שדואג גם לשמור ולטפח את עור הידיים, גם לרכך את העור שמסביב לציפורניים וגם את לחזק את הציפורניים. בקיצור, חבל שכביסה הוא לא עושה.

הקרם הזה הפך להיות קבוע אצלי בתיק, כי באמת תוך מריחה אחת יש שיפור משמעותי במגע של העור – שהופך להיות רך ונעים. גם בעור שמסביב לציפורניים, שמגיע אצלי למצבים קיצוניים, נרשמה הטבה. חוץ מזה שהוא ללא ריח, שזה בעיני יתרון עצום, מאחר והרבה פעמים קרמי ידיים נוטים להיות ריחנים מדי.

מחיר מומלץ לצרכן: 35.30 שקל.

GLAM של ג'ייד

כחלק ממראה האיפור לסילבסטר, השיקו בג'ייד פלטה העונה לשם הארוך HIGHLIGHTS METALLIC EYESHADOW PALETTE. מדובר בערכת צליליות מוצלחת, הכוללת חמישה גוונים מטאליים, שנוצצים הודות לחלקיקי פנינה. אני לא מתה על כל הנוצץ הזה, אבל הפעם הוא משתלב מצוין עם הגוונים שנבחרו להרכיב את הפלטה: החל מלבן פנינה דרך ברונזה ועד לשחור. אלו מאפשרים מגוון די רחב של מראות, בין אם את מחפשת מראה עדין רומנטי ובין אם בא לך ללכת דווקא על האופציה הדרמטית.

מחיר: 80 שקל.