ועידת און לייף לנשים ועסקים 2018: ההרשמה התחילה

על איזה מודל הצלחת גדלנו? האם הוא בעצם שגוי, מה זו הצלחה אמיתית, מבחינת כל אחת ואחד מאיתנו, והאם זה משהו שמשתנה עם השנים? על השאלות האלה ועוד ננסה לענות בפאנל המרכזי שלנו בוועידת נשים ועסקים 2018  של און לייף בשיתוף עיריית ירושלים. יעל ארד, פאולה רוזנברג, סמירה סיירה וערן גפן יספרו על המודל האישי שלהם, על התובנות שהיו בדרך, והאם אפשר להפסיק להשוות. מי מצליח/ה יותר?

פרס "און לייף –  עושות שינוי" יוענק לצופית גרנט, השחקנית והיוצרת, אשת הטלויזיה, קולנוע ותאטרון, פעילה חברתית ונשיאת "אנוש". לאחר הזכייה תיערך שיחה אישית עם צופית גרנט יחד עם מנחת הוועידה, הסופרת והעיתונאית מיקה אלמוג.

מה עוד מחכה לכם בוועידה?

לא נעלמות ולא נאלמות: פאנל חם ואקטואלי בהנחיית אמילי עמרוסי ובהשתתפות רחל טבת ויזל, לשעבר יועצת הרמטכ"ל למגדר, והסופרת ואשת התקשורת אושרית נברה שיסכימו (או שלא) שהדרת הנשים עדיין קיימת בישראל, והאם היא מחמירה? או שאנחנו מנצחות?

 

פאנל הפיצ'ינג לעסקים קטנים חוזר גם השנה – ו-3 בעלות עסקים נבחרות יעלו על הבמה ויקבלו את העצות והטיפים הכי טובים מהמומחים הכי טובים – קרן בכר, מנכ"לית משרד הפרסום "גיתם", ויובל אברמוביץ' – יזם, סופר ומרצה.

ההרשמה החלה – מהרו להירשם. הכניסה לנרשמות/ים בלבד!

להרשמה>>

 

להרשמה>>