ממורה למלאכה אל תצוגת האופנה הכי חמה בפריז

אחרי שהלבישה אין ספור סלברטאיות על פני הגלובוס כמו  ג'ניפר לופז על שער המגזין "פיפל" הספרדי, ביונסה בשמלת החתונה המחודשת שלה, סיארה, מנחת טקס פרסי המוסיקה "הבילבורד" 2018, מייגן טריינור, הלסי, אוליביה פלרמו ורבות אחרות, עולה השבוע המעצבת גליה להב, זו הפעם הרביעית, על מסלול התצוגה בפריז במסגרת שבוע ה"הוט קוטור" לצד דיור שאנל ומעצבים מהשורה הראשונה.

ביונסה בטקס החתונה המחודשת עם שמלה של גליה להב

 

סיירה בדגם של גליה להב, מתוך טקס פרסי המוסיקה בילבורד

 

הלסי בטקס האוסקר של ווניטי פייר בלוס אנגלס, לובשת גליה להב

 

אוליביה פרלמו שהגיעה לתצוגת ההוט קוטור מהודרת בג'קט של גליה להב

גליה להב התחילה את דרכה כמורה למלאכה בבית הספר היסודי באשדוד. כבת לאסיר ציון מרוסיה, ולאם מנהלת חשבונות שבערב הייתה יושבת ליד מכונת התפירה ומשלימה הכנסה מתפירת עילית ללקוחות פרטיים. כך קרה שגליה כילדה שאבה אופנה ועיצוב כל ילדותה. כשעמדה בפני החלטה על לימודי המשך, היה זה האב שפסק שלימודי הוראה עם מקצוע ביד עדיפים על לימודי אופנה בשנקר. כך מצאה עצמה גליה מלמדת מלאכה את ילדות אשדוד. רק באמצע שנות ה-30 לחייה, כשבנה הצעיר בן חודשיים בלבד, היא העזה לעזוב את ההוראה ולעבור לעיר הגדולה תל אביב להגשמת חלום. גליה פתחה סטודיו בצפון דיזנגוף והחלה לייצר סריגים ושמלות ערב ללקוחות פרטיים.

היה זה בשנת 2012 בעקבות סרטון שהעלתה בערוץ האופנה עם דגמים חדשים, סקסיים יותר, חושפניים וצמודים, שהחלה לקבל התעניינות ופניות מכל העולם. ומשם השמיים היו הגבול.

כיום גליה מעצבת שמלות כלה וערב, מופיעה על מסלולי התצוגה הנחשבים בעולם, וזוכה לחשיפה בינלאומית ממגוון הסלבס שבוחרות ללבוש את דגמיה. לאחרונה עברה למשכן החדש ברחוב הרצל, מבנה בן 4 קומות אותו מנהלת ביד רמה בתה הבכורה. את הסניף באשדוד מנהל הבן רן, ועידן בן הזקונים מנהל את המותג בחו"ל ואת הרשתות החברתיות. זהו עסק משפחתי המייצר ותופר את כל הקולקציות כאן בארץ ישראל. העסק כולו בבעלותה של גליה להב.

שבוע ההוט קוטור בפריז, מימין סיימון אלמלם, גליה להב, דורית ריבליס דוגמנית הבית, ושרון סבר המעצב ויד ימינה של גליה

אורחת הכבוד בשבוע "הוט קוטור" בפריז הייתה אושיית האופנה ובעלת בלוג אופנה, אוליביה פלרמו, שעשתה כבוד לגליה ולבשה ז'קט פרי עיצובה. גם דוריס ריבליס הצעירה, דוגמנית הבית היפיפייה של המותג הגיעה במיוחד לתצוגה והגיחה גם אל מאחורי הקלעים.

"ואלוהים יצר את האשה" "And God Created Woman", הוא שם הקולקציה שהוצגה. חופש, עליזות ורוח נשית. בדי טול עם ווליום גבוה בנפח ובצבעוניות. בדי שיפון משובחים ועליהם עיטורי פרחים השאובים מעולמות הטבע והצמחים. צבעוניות של ליים, אמרלד ירוק, וורוד עתיק וכחול דנים. את פניהן של הדוגמניות עיטרו תכשיטים פרי עיצובה של מעצבת התכשיטים הישראלית (המקסימה והמוכשרת) קרן וולף, ועל הארט אמון סיימון אלמלם שהוא גם סטייליסט הבית של בר רפאלי.

מתוך תצוגת האופנה הוט קוטור. פריז 2018.

גליה להב – רחוב הרצל 39 תל אביב

                 האורנים 20 אשדוד